ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Пинтюк Л.В., начальник відділу соціального захисту

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XLVI

Скликання:

VIII

Проголосовано:

За основу і в цілому

Дата прийняття:

17.04.2024

Галузь:

Праця та соціальний захист населення

Статус:

Прийнятий вцілому

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    19
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 2264-46/24
Про внесення змін до Положення про відділ житлово-комунального господарства, праці, соціального захисту населення та транспорту     

УКРАЇНА
ГЛИБОЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
46 СЕСІЯ
VIII СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ

від  17 квітня 2024 року                                                               №2264-46/24
 
 
Про внесення змін до Положення про відділ
житлово-комунального господарства, праці,
соціального захисту населення та транспорту 
 
 
                Відповідно до ст.25, ч.4 ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних комісій селищної ради від 17 квітня 2024 року, селищна рада
       ВИРІШИЛА:
  1. Внести зміни до Положення про відділ житлово-комунального господарства, праці, соціального захисту населення та транспорту, а саме: виключити питання житлово-комунального господарства, праці та транспорту.
  2. Внести зміни у назву відділу, а саме: виключити слова «житлово-комунальне господарство», «праця», «транспорт».
  3. Затвердити Положення в новій редакції (додаток 1).
  4. Дане рішення набирає чинності  з 01.09.2024 року.
  5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря Глибоцької селищної ради Бадюк О. І.
 
 
 
 
Глибоцький селищний голова                                      Григорій ВАНЗУРЯК
 
 
       Додаток № 1
                                                                       
 
П О Л О Ж Е Н Н Я
про відділ соціального захисту населення 
виконавчого комітету Глибоцької селищної ради
 (нова редакція)
 
1. Загальні положення
1.1. Відділ соціального захисту населення Глибоцької селищної ради Глибоцької селищної територіальної громади (далі – Відділ) утворюється за рішенням Глибоцької селищної ради та є структурним підрозділом селищної ради.
1.2. Відділ є підконтрольним та підзвітним селищній раді, підпорядкований виконавчому комітету селищної ради, селищному голові, секретарю селищної ради.
1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, Європейською хартією місцевого самоврядування, іншими міжнародними договорами та правовими актами, ратифікованими Верховною Радою України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу» та іншими законами України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Статутом Глибоцької селищної  територіальної громади, рішеннями селищної ради і виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, даним Положенням і іншими нормативними актами.
2. Завдання та повноваження Відділу:
2.1. Основними завданнями відділу соціального захисту населення є:
- забезпечення в межах визначених законодавством прав членів територіальної громади в сфері соціального захисту та зайнятості населення шляхом здійснення нагляду за додержанням на території територіальної громади вимог законодавства у цих сферах, виконання відповідних державних і місцевих програм соціального захисту та зайнятості населення, надання якісних соціальних послуг.
2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
2.2.1. Забезпечує у межах своїх повноважень нагляд за додержанням законодавства про зайнятість, загальнообов’язкове державне соціальне страхування, пенсійне забезпечення, соціальний захист та соціальне обслуговування населення;
2.2.2. Забезпечує виконання державних і місцевих програм соціального захисту населення.
2.2.3. Розроблення та організація виконання комплексних програм поліпшення соціального обслуговування осіб з інвалідністю, пенсіонерів, одиноких непрацездатних громадян похилого віку та всебічне сприяння в отриманні ними соціального обслуговування та соціальних послуг за місцем проживання.
2.2.4. Сприяння створенню умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю до об’єкту соціальної інфраструктури, направлення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю до реабілітаційних установ та навчальних закладів системи соціального захисту населення.
2.2.5. Консультування головного розпорядника коштів місцевого бюджету на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенції з державного бюджету.
2.2.6. Організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам, забезпечує надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг.
2.2.7. Аналізує стан виконання комплексних програм, здійснення заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг соціально незахищеним громадянам та подає селищному голові пропозиції з цих питань.
2.2.8. Забезпечує надання відповідно до законодавства державної допомоги сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, а також інших видів державної допомоги.
2.2.9. Забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення та соціальне обслуговування.
2.2.10. Сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів допомоги.
2.2.11. Проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують допомогу, в установленому законодавством порядку.
2.2.12. Сприяє окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим особам, які перебувають у складних життєвих обставинах.
2.2.13. Сприяє підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації працівників соціальної сфери.
2.2.14. Формує та підтримує в актуальному стані базу даних одержувачів усіх видів соціальної допомоги.
2.2.15. Забезпечує на відповідному рівні реалізацію міжнародних проектів із соціальних питань.
2.2.16. Подає пропозиції органу місцевого самоврядування під час формування проекту відповідного місцевого бюджету щодо передбачення коштів у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги.
2.2.17. У межах компетенції організовує роботу з визначення потреби громадян у соціальних послугах, забезпечує їх планування та визначає обсяг видатків з відповідного місцевого бюджету на надання таких послуг.
2.2.18. Здійснює розгляд звернень та прийом громадян з питань, що відносяться до компетенції Відділу.
2.2.19. Роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції.
2.2.20. Інформує населення з питань, що належать до його компетенції, через засоби масової інформації.
2.2.21. Здійснює інші повноваження, покладені на Відділ відповідно до чинного законодавства.
2.3. При здійсненні повноважень Відділ зобов’язаний:
2.3.1. Забезпечити дотримання конституційних прав та свобод людини і громадянина, які закріплені в Конституції та законодавстві України та Статуті Глибоцької селищної об’єднаної територіальної громади.
2.3.2. Забезпечити виконання вимог чинного законодавства України щодо конфіденційності інформації відносно особи.
2.3.3. Не допускати в своїй діяльності порушення вимог антикорупційного законодавства.
 
3. Права Відділу
3.1. Відділ має право:
- скликати в установленому порядку наради, проводити семінари з питань, що належать до його компетенції;
- залучати спеціалістів інших структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
- одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики – безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
- здійснювати контроль за наданням особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, сім’ям загиблих військовослужбовців, сім’ям з дітьми, іншим громадянам пільг, установлених законодавством.
- здійснювати контроль за додержанням підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності встановленого порядку оформлення документів (у тому числі їх достовірності) для призначення допомоги.
- одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів селищної ради, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
- подавати на розгляд селищної ради, Департаменту праці та соціального захисту населення ОДА пропозиції з питань, що належать до компетенції Відділу.
3.2. Відділ у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету, а також підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, об’єднаннями громадян та громадянами.
4. Керівництво Відділом
4.1. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади селищним головою на конкурсній основі. Призначення інших працівників Відділу здійснюється селищним головою за поданням начальника відділу, погодженим із керуючим справами виконавчого комітету Глибоцької селищної ради. 
4.2. Начальник Відділу:
4.2.1. Здійснює загальне керівництво діяльністю Відділу.
4.2.2. Узгоджує посадові обов’язки працівників Відділу.
4.2.3. Координує роботу Відділу з іншими виконавчими органами селищної ради.
4.2.4. Забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності Відділу, вживає необхідних заходів до їх поліпшення.
4.2.5. Підтримує зв’язки з відповідними відділами та управліннями виконавчих комітетів інших міських (селищних, сільських) рад з питань обміну досвідом.
4.2.6. Бере участь у засіданнях селищної ради, її виконавчого комітету, нарадах селищного голови у разі розгляду питань, що стосуються компетенції Відділу.
4.2.7. Розподіляє обов’язки між працівниками Відділу, очолює і контролює їх роботу.
4.2.8. Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у Відділі.
4.2.9. Виконує інші доручення керівництва селищної ради, пов’язані з діяльністю Відділу.
5. Заключні положення
5.1. Селищна рада створює умови для ефективної праці фахівців Відділу, підвищення їх кваліфікації, забезпечує їх окремими приміщеннями, обладнанням, телефонним зв’язком, оргтехнікою та необхідними матеріалами для виконання покладених на Відділ завдань.
5.2. Покладання на працівників Відділу обов’язків, які не передбачені цим Положенням, не допускаються.
5.3. Ліквідація або реорганізація Відділу проводиться згідно з чинним законодавством України.
 
 
Секретар селищної ради                                                           Олена БАДЮК