ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XVII

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Дата реєстрації:

24.11.2021

Проголосовано:

09.12.2021 14:54:51

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    22
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    5

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ



УКРАЇНА



ГЛИБОЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА



17 СЕСІЯ



VIIІ СКЛИКАННЯ



РІШЕННЯ



ПРОЄКТ



від _________ 2021 року № _________












Про прийняття прав Засновника, прийняття у комунальну власність, зміну найменування та затвердження Статуту комунального підприємства «Глибоцька районна комунальна друкарня» у новій редакції.


Керуючись статтями 43, 60 та пунктом 10 розділу V Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання рішення Чернівецької районної ради від 17.09.2021 року №119-7/21, враховуючи рекомендації постійних комісій від _____ 2021 року, селищна рада



ВИРІШИЛА:




  1. Прийняти права Засновника комунального підприємства «Глибоцька районна комунальна друкарня» (ЄДРПОУ 02469764) та прийняти у комунальну власність Глибоцької територіальної громади закріплене за комунальним підприємством «Глибоцька районна комунальна друкарня» майно, рухоме майно (основні засоби, фонди та матеріальні цінності).

  2. Змінити найменування комунального підприємства «Глибоцька районна комунальна друкарня» на комунальне підприємство «Друкарня Глибоцької селищної ради» (ЄДРПОУ 02469764).

  3. Затвердити у новій редакції Статут комунального підприємства «Друкарня Глибоцької селищної ради» (додається).

  4. Уповноважити керівника комунального підприємства «Друкарня Глибоцької селищної ради» (Славута І.М.)  надати необхідні документи суб’єкту державної реєстрації для здійснення реєстраційних дій.

  5. Визнати Рішення Глибоцької селищної ради від 24 грудня 2020 року №70-2/20 «Про входження до складу засновників та затвердження статуту Глибоцької районної комунальної друкарні в новій редакції» та від 12 жовтня 2021 року № 829-13/21 «Про затвердження Статуту комунального підприємства

    «Глибоцька районна комунальна друкарня» у новій редакції та зміну найменування» такими, що втратили чинність.

  6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії селищної ради з фінансово-економічних питань, бюджету, житлово-комунального господарства, підприємницької діяльності, комунальної власності та інвестицій (Колотило Ю.Т.), та з питань регламенту, депутатської діяльності, правопорядку, гуманітарних, соціально-культурних та кадрових питань (Крайська Д.Г.).



Глибоцький селищний голова Григорій ВАНЗУРЯК



ЗАТВЕРДЖЕНО



Рішенням Глибоцької селищної ради



від «___»_________________№_____



СТАТУТ



КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

ДРУКАРНЯ ГЛИБОЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ



(нова редакція)



смт.Глибока



2021 р.



І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ



1.1. КомунальнЕ підприємствО «Друкарня Глибоцької селищної ради» (надалі - Підприємство) є комерційним унітарним комунальним підприємством.



1.2. Засновником Підприємства від імені Глибоцької селищної територіальної громади виступає Глибоцька селищна рада Чернівецького району Чернівецької області, розташована за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, смт. Глибока, вул. Шевченка, 1, ЄДРПОУ – 04417004 (надалі – Засновник, Рада).



1.3. Підприємство є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Засновнику. Виконавчий орган, до сфери управління якого належить Підприємство, визначається рішенням Ради.



1.4. Підприємство засноване на базі майна, що знаходиться у комунальній власності Засновника.



1.5. Підприємство є самостійною госпрозрахунковою юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий рахунок в банку, печатку і штамп зі своїм найменуванням.



1.6.  Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією та актами законодавства України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та наказами уповноважених органів виконавчої влади, цим Статутом, рішеннями Ради, а у випадках, передбачених законодавством та цим Статутом, – розпорядчими актами виконавчого органу, до сфери управління якого належить Підприємство.



1.7. Повне найменування Підприємства українською мовою: Комунальне підприємство «Друкарня Глибоцької селищної ради».



Скорочене найменування Підприємства українською мовою: КП «Глибоцька друкарня».



1.8. Місцезнаходження Підприємства: Чернівецька область, Чернівецький район, смт. Глибока, вул. Глибоцька, 5 (код ЄДРПОУ 02469764).



1.9. Підприємство створено на невизначений строк.



2. Мета, предмет і види діяльності




  1. Мета діяльності Підприємства - отримання прибутку.

  2. Підприємство здійснює діяльність, передбачену законодавством України та цим Статутом.

  3. Види діяльності Підприємства:




  1. поліграфічна діяльність і надання пов'язаних із нею послуг;

  2. роздрібна торгівля інформаційним і комунікаційним устаткованням, іншими товарами у спеціалізованих магазинах,

  3. видавнича діяльність;

  4. надання інформаційних послуг;

  5. інші допоміжні комерційні послуги

  6. Організація та проведення з’їздів, конгресів, симпозіумів, науково-практичних конференцій, наукових форумів, круглих столів, семінарів тощо;

  7. Навчально-методична, науково-дослідницька робота;

  8. Здійснення іншої не забороненої законодавством діяльності, необхідної для належного забезпечення та підвищення якості функціонування Підприємства.




  1. Для здійснення своєї мети і виконання основних видів діяльності Підприємство має право:




  • укладати від свого імені господарські та інші договори з юридичними і фізичними особами на території України і за кордоном, в т.ч. на здійснення зовнішньоторговельних, експортно-імпортних операцій, бартерних і компенсаційних угод;

  • укладати з юридичними і фізичними особами, в т.ч. іноземними договори підряду, купівлі-продажу, обмін, найм, доручення, комісії та інше;

  • купувати, продавати, обмінювати, надавати і одержувати в користування майно на договірних засадах з юридичними і фізичними особами для спільної діяльності;

  • купувати і реалізувати цінні папери; користуватися кредитами банків, в т.ч. іноземних;

  • списувати з балансу основні фонди, якщо вони зносилися або морально застаріли, або іншим чином втратили свою чинність;

  • відкривати розрахункові та інші рахунки в будь-якому банку для здійснення всіх видів розрахункових, кредитних і касових операцій;

  • встановлювати для робітників відділу додаткові пільги по відпустках, соціальному страхуванню, оплачувати відпочинок, навчання, лікування і т.п.;

  • будувати і купувати для працівників Підприємства житлові будинки, квартири, вкладати частину коштів в будівництво об'єктів господарського, житлового і культурно-побутового призначення, в т.ч. на дольових засадах з державними, кооперативними та іншими підприємствами і організаціями, представляти позики, в т.ч. безпроцентні (в залежності від фінансового становища Підприємства);

  • надавати і одержувати від різних юридичних і фізичних осіб (в т.ч. іноземних) матеріальну допомогу у вигляді майна і грошових коштів;



Підприємство може здійснювати й іншу не заборонену чинним законодавством діяльність в т.ч. надавати комунальне майно в оренду.



3. Виробнича та фінансова діяльність Підприємства




  1. Підприємство самостійно розробляє і затверджує економічно доцільну структуру діяльності, самостійно розпоряджається продукцією та доходами.

  2. Підприємство за бажанням своїх членів, погодженим із Засновником, може створювати самостійні госпрозрахункові колективи і надавати їм можливість самостійно реалізовувати вироблену та придбану продукцію, використовувати одержані прибутки.

  3. Підприємство може на добровільних засадах, не втрачаючи своєї самостійності за рішенням зборів колективу, вступити до складу об'єднань, асоціацій, виробничих, наукових та інших систем, представницьких органів за погодженням засновника.




  1. Підприємство має право вступати в договірні відносини з будь-якими державними, громадськими та приватними організаціями, підприємствами, установами, з окремими громадянами, вибирати партнерів, в т.ч. іноземних. Спори, що виникають при виконанні договорів, розглядаються судом, господарським судом. Втручання у господарську діяльність збоку державних, громадських і політичних органів, політичних партій і рухів не допускається, крім випадків передбачених законодавством України.

  2. Підприємство самостійно визначає види, розміри і порядок формування та використання фондів та резервів після оподаткування та проведення обов’язкових платежів.

  3. Підприємство здійснює володіння, користування та розпорядження своїм майном згідно цього Статуту та рішень Засновника відповідно до чинного законодавства.

  4. Основним показником фінансової діяльності є прибуток.

  5. Всі розрахунки і виплати (включаючи платежі до бюджету і виплати заробітної плати) проводяться в календарній черговості надходження розрахункових документів.

  6. Підприємство здійснює оперативний та бухгалтерський облік результатів своєї роботи, веде статистичну звітність, визначену законодавством.

  7. Контроль за окремими сторонами діяльності Підприємства здійснює державна податкова адміністрація, інші органи, відповідно до законодавства України.

  8. Службові особи організацій та органів, що проводять перевірку, несуть відповідальність за розголошення комерційної таємниці Підприємства згідно закону.

  9. Підприємство має право використовувати найману працю.

  10. Підприємство відповідає по зобов'язаннях всім належним йому майном. Засновники не відповідають за борги Підприємства. Підприємство не несе відповідальність за борги Засновника.



4. Органи управління




  1. Управління Підприємством здійснюється відповідно до Статуту на основі поєднання прав власників щодо господарського використання їх майна і принципів самоврядування трудового колективу.

  2. До компетенції Засновника належить:




  • прийняття рішення про внесення змін в Статут Підприємства;

  • призначення, звільнення, притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності керівника Підприємства;

  • створення, реорганізація та ліквідація дочірніх підприємств, затвердження їх статутів;

  • прийняття рішення про проведення позачергової ревізії діяльності Підприємства;

  • прийняття рішення про випуск Підприємством своїх цінних паперів; призначення незалежного аудитора;

  • прийняття рішення про припинення діяльності Підприємства, призначення ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу.




  1. Засновник може приймати до вирішення будь-які інші питання, що стосуються діяльності Підприємства.

  2. Засновник може приймати рішення про передачу частини належних їй повноважень до компетенції її виконавчих органів та компетенції керівника Підприємства.

  3. Виконавчим органом Підприємства, який здійснює безпосереднє керівництво діяльністю Підприємства, є Директор Підприємства (далі - Директор).

  4. Директор призначається Засновником або уповноваженим органом. Умови праці Директора визначаються трудовим контрактом.

  5. Директор в силу своєї компетенції:




  • здійснює оперативне керівництво роботою Підприємства у відповідності з програмою Підприємства;

  • без доручення діє від імені Підприємства, представляє його у всіх установах, підприємствах та організаціях, відкриває в банках розрахункові та інші рахунки, видає доручення;

  • самостійно укладає договори (контракти) (з урахуванням положень п.4.2 цієї статті);

  • приймає та звільняє працівників згідно з штатним розкладом ( з урахуванням положень п. 4.2 цієї статті);

  • приймає рішення та видає накази по оперативних питаннях внутрішньої діяльності Підприємства;

  • здійснює будь-які інші дії, необхідні для досягнення цілей Підприємства, за виключенням тих, які згідно з цим Статутом, прямо закріплені Засновником.





  1. Компетенція і повноваження трудового колективу Підприємства та його виборних органів


    1. Компетенція та повноваження трудового колективу Підприємства та його виборчих органів визначаються згідно чинного законодавства України.

    2. Свої повноваження трудовий колектив Підприємства реалізує через загальні збори трудового колективу. Загальні збори вважаються повноважними, якщо у них приймає участь не менше 2/3 членів трудового колективу. Рішення загальних зборів вважаються прийнятими, якщо за них проголосувало не менше половини присутніх.

    3. На підставі відповідного рішення загальних зборів трудового колективу Підприємства може бути обрано виборчий орган (Раду трудового колективу Підприємства), що має право представляти інтереси трудового колективу Підприємства.

    4. Компетенція та повноваження Ради трудового колективу Підприємства встановлюються за рішенням загальних зборів трудового колективу Підприємства.

    5. Оплата праці

    6. Підприємство самостійно визначає фонд, форми системи і розміри оплати праці, об’єму та умов виконання робіт.

    7. Трудові доходи працівників визначаються угодою між адміністрацією без обмеження їх зростання.

    8. Мінімальний розмір оплати праці не може бути меншим за розмір мінімальної заробітної плати, встановленого законодавством України.

    9. Фонд оплати праці формується з частини залишку госпрозрахункового доходу і розподіляється на виплату:

      - помісячної заробітної плати;

      - відпускних;

      - заохочень окремим працівникам;

      - одноразових винагород, допомог.

      6.5. Конкретні розміри виплат проводяться по кошторису, погодженому зборами колективу.



  2. Утворення і використання майна Підприємства

    1. Майно Підприємства становлять основні фонди та оборотні кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі Підприємства.

    2. Джерелами формування майна Підприємства є:

      грошові та матеріальні вклади його засновника;

      доходи, одержані в результаті господарської діяльності;

      доходи по цінних паперах;

      кредити банків та інших кредиторів;

      інші джерела, не заборонені законодавством України.

    3. Майно Підприємства належить йому на праві господарського відання.

    4. Підприємство, з дотриманням вимог чинного законодавства та цього Статуту має право продавати і передавати іншим підприємствам, організаціям та установам, обмінювати, здавати в оренду, надавати безоплатно в тимчасове користування або в позику належні йому будинки, споруди, устаткування, транспортні засоби, інвентар, сировину та інші матеріальні цінності, а також списувати їх з балансу.

    5. Розподіл прибутку та порядок покриття збитків Підприємства





8.1. Прибуток Підприємства утворюється з надходжень від господарської діяльності після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат і витрат на оплату праці. З балансового прибутку Підприємства вносяться передбачені законодавством України податки та інші платежі до бюджету, а також сплачуються проценти по кредитах банків та по облігаціях.




  1. Порядок використання чистого прибутку визначається Підприємством за погодженням з Засновником. Рішенням засновника може встановлюватись відповідно до чинного законодавства особливий порядок використання чистого прибутку Підприємства.

  2. Збитки Підприємства відшкодовуються за рахунок резервного фонду, а у випадках, коли коштів резервного фонду не вистачає, за рахунок інших коштів, котрі є у Підприємства, а при нестачі цих коштів - за рахунок реалізації майна Підприємства.




  1. Фінансові та кредитні відносини


    1. Підприємство має право відкривати розрахункові (поточні) та інші рахунки для зберігання грошових коштів, здійснення всіх видів операцій у будь-яких банках України та інших держав за своїм вибором і за згодою цих банків у порядку, що встановлюється Національним банком України.

    2. Підприємство користується банківським кредитом на комерційній договірній основі. Підприємство може надавати банку на договірній основі право використовувати свої вільні кошти і встановлювати проценти за їх використання.

    3. Підприємство самостійно встановлює черговість і напрями списання коштів з власних рахунків, яке здійснюється установами банків за дорученням Підприємства, крім випадків, передбачених законами України. Розрахунки Підприємства за своїми зобов'язаннями провадяться через установи банків у порядку, встановленому Національним банком України відповідно до чинного законодавства України.



  2. Ціни і ціноутворення

    1. Підприємство реалізує свою продукцію, роботи, послуги, майно за цінами та тарифами, що встановлюються самостійно або на договірній основі, а у випадках, передбачених законодавством, - за державними цінами та тарифами.



  3. Фінансовий рік

    1. Фінансовий рік Підприємства співпадає з календарним роком.



  4. Облік та звітність Підприємства. Контроль за діяльністю Підприємства




  1. Підприємство здійснює оперативний та бухгалтерський облік результатів своєї роботи, веде статистичну звітність. Порядок ведення бухгалтерського обліку та статистичної звітності визначається відповідним законодавством.

  2. У межах повноважень, встановлених чинним законодавством України, контроль за фінансово-господарською діяльністю Підприємства здійснюють державні контролюючі органи.

  3. Засновник або уповноважений ними орган має право перевіряти фінансово-господарську діяльність Підприємства або приймати рішення про залучення до виконання вказаної перевірки незалежного аудитора (аудиторської фірми).

  4. У випадках, передбачених чинним законодавством України, перевірка фінансово-господарської діяльності Підприємства обов'язково здійснюється за участю аудитора (аудиторської фірми).




  1. Соціальна діяльність Підприємства


    1. Питання соціального розвитку, включаючи поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування членів трудового колективу та їх сімей, вирішуються трудовим колективом за участю Засновника або уповноваженого ним відповідно до Статуту Підприємства, колективного договору та законодавчих актів України.

    2. Розбіжності, що виникають при укладанні або виконанні колективного договору, вирішуються у порядку, встановленому законодавчими актами України. Сторони, які уклали колективний договір, не менше двох разів на рік взаємозвітують про його виконання на зборах трудового колективу.

    3. Підприємство зобов’язане забезпечити для всіх працюючих на Підприємстві безпечні та нешкідливі умови праці і несе відповідальність у встановленому законодавством порядку за шкоду, заподіяну їх здоров'ю та працездатності.

    4. Підприємство має право самостійно встановлювати для своїх працівників додаткові відпустки, скорочений робочий день та інші пільги.



  2. Умови ліквідації та реорганізації Підприємства

    1. Ліквідація та реорганізація (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) Підприємства провадяться з дотриманням вимог антимонопольного законодавства за рішенням Засновників, а у випадках, передбачених чинним законодавством України, за рішенням Засновника за участю трудового колективу, чи за рішенням суду або господарського суду.

    2. Підприємство ліквідується також у випадках:






  • визнання його банкрутом;

  • якщо прийнято рішення про заборону діяльності Підприємства через невиконання умов, встановлених законодавством, і в передбачений рішенням строк не забезпечено додержання цих умов або не змінено вид діяльності;

  • якщо рішенням суду будуть визнані недійсними статут і рішення про створення Підприємства;

  • на інших підставах, передбачених законодавчими актами України.




  1. При реорганізації та ліквідації Підприємства звільнюваним працівникам гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.

  2. У разі злиття Підприємства з іншим підприємством усі майнові права та обов'язки кожного з них переходять до підприємства, яке виникло в результаті злиття.

  3. При приєднанні Підприємства до іншого підприємства до останнього переходять усі майнові права та обов'язки приєднаного Підприємства.

  4. У разі поділу Підприємства до нових підприємств, які виникли в результаті цього поділу, переходять за роздільним актом (балансом) у відповідних частинах майнові права і обов'язки реорганізованого Підприємства.

  5. При виділенні з Підприємства одного або кількох нових підприємств до кожного з них переходять за роздільним актом (балансом) у відповідних частинах майнові права і обов'язки реорганізованого Підприємства.

  6. При перетворенні Підприємства в інше підприємство до підприємства, яке щойно виникло, переходять усі майнові права і обов'язки колишнього Підприємства.

  7. Підприємство вважається реорганізованим або ліквідованим з моменту виключення його з державного реєстру України.




  1. Ліквідаційна комісія


    1. Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Засновником або уповноваженим ними органом, а у випадках банкрутства та припинення діяльності Підприємства за рішенням суду або господарського суду - ліквідаційною комісією, що призначається цими органами.

      За рішенням Засновника або уповноваженого ними органом ліквідація може проводитись самим підприємством в особі його органу управління.

    2. Засновник, суд або господарський суд, який прийняв рішення про ліквідацію Підприємства, встановлює порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій кредиторів, який не може бути менше двох місяців з моменту оголошення про ліквідацію.

    3. У разі визнання підприємства банкрутом його ліквідація проводиться згідно з ліквідаційною процедурою, передбаченою чинним законодавством.

    4. З дня призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження по управлінню справами Підприємства. Ліквідаційна комісія вміщує в офіційній пресі за місцезнаходженням Підприємства публікацію про його ліквідацію і про порядок та строк заяви кредиторами претензій. Поряд з цією публікацією ліквідаційна комісія зобов'язана провести роботу по стягненню дебіторської заборгованості Підприємству і виявленню претензій кредиторів з повідомленням останніх про ліквідацію Підприємства.

    5. Ліквідаційна комісія (орган, що проводить ліквідацію) оцінює наявне майно ліквідовуваного підприємства і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс і подає його Засновнику, або уповноваженому нею її виконавчому органу, або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинна бути підтверджена аудитором (аудиторською фірмою).






  1. Розподіл коштів Підприємства при його ліквідації


    1. Претензії кредиторів до ліквідовуваного Підприємства задовольняються з майна Підприємства. При цьому в першочерговому порядку задовольняються борги перед бюджетами і компенсуються витрати на відновлення природного середовища, якому завдало шкоди ліквідоване Підприємство.

    2. Претензії, виявлені і заявлені після закінчення строку, встановленого для їх заяви, задовільняються з майна Підприємства, що залишилось після задоволення першочергових претензій, виявлених претензій, а також претензій, заявлених у встановлений строк.

    3. Претензії, не задоволені за браком майна, вважаються погашеними. Погашеними вважаються також претензії, які не визнані ліквідаційною комісією, а також за умови, якщо кредитори протягом місячного строку від дня одержання повідомлення про повне або часткове невизнання претензії не подадуть позови до суду або арбітражного суду про задоволення їх вимог.

    4. Майно, що залишилось після задоволення претензій кредиторів і членів трудового колективу Підприємства, використовується за вказівкою Засновника або уповноваженого ними органом.

    5. У разі реорганізації Підприємства його права і обов'язки переходять до правонаступників.



  2. Розгляд спорів, пов'язаних з діяльністю Підприємства

    1. Спори Підприємства з своїми контрагентами вирішуються у відповідності з чинним законодавством.



  3. Внесення змін (доповнень) до Статуту Підприємства

    1. Внесення змін (доповнень) до Статуту Підприємства оформлюється шляхом викладення Статуту у новій редакції з додержанням вимог, встановлених чинним законодавством України.

    2. Затвердження Статуту у новій редакції Підприємства підлягає державній реєстрації.



  4. Набрання Статутом чинності

    1. Статут набирає чинності з моменту державної реєстрації.





Глибоцький селищний голова Григорій ВАНЗУРЯК