УКРАЇНА
ГЛИБОЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
27 СЕСІЯ
VІІI СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
¬¬¬10.10.2022 року №1441-27/22
Про затвердження Переліку об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації у 2022 році
Керуючись статтями 26, 59, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про приватизацію державного і комунального майна», відповідно до Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 року № 432 (із змінами), враховуючи Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 06.04.2018 року № 486, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.04.2018 року за № 530/31982, розглянувши Звіт про оцінку майна – нежитлової будівлі, фельдшерсько-акушерський пункт (літ. А) загальною площею 100,6 кв.м., ганок літ.а, сарай літ. «Б», убиральня літ. «В», огорожа №1, огорожа №2, хвіртка №3, хвіртка №4, вимощення «І», що розташована за адресою: вул. Головна, 37Б, с. Опришени, Чернівецький р-н, Чернівецька область, складений 22.09.2022 року суб’єктом оціночної діяльності – ФОП Опаєць М.Г. (сертифікат суб’єкта оціночної діяльності № 189/2022, виданий ФДМУ 16.05.2022 року), з метою підготовки та проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації, розглянувши пропозиції постійної комісії з питань земельних відносин, екології та раціонального природокористування, архітектури та містобудування від ¬¬¬¬¬10.10.2022р., на підставі заяви відділу ЗВтКВ від 04.10.2022 р., селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Перелік об’єктів комунальної власності територіальної
громади Глибоцької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області, які підлягають приватизації у 2022 році, згідно Додатку 1, що додається.
2. Доручити виконавчому комітету Глибоцької селищної ради розпочати процес підготовки до проведення електронних аукціонів відповідно Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» та Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 року № 432 (із змінами).
3. Здійснити приватизацію об’єктів комунальної власності, передбачених в Додатку № 1, шляхом продажу на аукціоні з умовами.
4. Утворити аукціонну комісію для продажу об’єктів комунальної власності територіальної громади Глибоцької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області, затвердивши її склад, згідно Додатку 2, що додається.
5. Затвердити Положення про діяльність аукціонної комісію для продажу об’єктів комунальної власності територіальної громади Глибоцької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області, згідно Додатку 3, що додається.
6. Опублікувати Перелік об’єктів комунальної власності територіальної
громади Глибоцької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області, які підлягають приватизації у 2022 році на офіційному веб-сайті Глибоцької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області та в електронній торговій системі протягом п’яти робочих днів з дня набуття чинності цього рішення.
7. Затвердити Звіт про оцінку майна – нежитлової будівлі, фельдшерсько-акушерський пункт (літ. А) загальною площею 100,6 кв.м., ганок літ.а, сарай літ. «Б», убиральня літ. «В», огорожа №1, огорожа №2, хвіртка №3, хвіртка №4, вимощення «І», що розташована за адресою: вул. Головна, 37Б, с. Опришени, Чернівецький р-н, Чернівецька область, складений 22.09.2022 року суб’єктом оціночної діяльності – ФОП Опаєць М.Г. (сертифікат суб’єкта оціночної діяльності № 189/2022, виданий ФДМУ 16.05.2022 року), в сумі 348821 (триста сорок вісім тисяч вісімсот двадцять одна) гривень.
8. Внести зміни до балансової вартості майна – нежитлової будівлі, фельдшерсько-акушерський пункт (літ. А) загальною площею 100,6 кв.м., ганок літ.а, сарай літ. «Б», убиральня літ. «В», огорожа №1, огорожа №2, хвіртка №3, хвіртка №4, вимощення «І», що розташована за адресою: вул. Головна, 37Б, с. Опришени, Чернівецький р-н, Чернівецька область, балансова вартість станом на 01 жовтня 2022 року складала - 215737 (двісті п'ятнадцять тисяч сімсот тридцять сім) гривень, знос – 78755 (сімдесят вісім тисяч сімсот п’ятдесят п’ять) гривень 46 копійок, залишкова вартість 136981 (сто тридцять шість тисяч дев’ятсот вісімдесят одну) гривень 54 копійок, після складання звіту про оцінку майна складатиме балансова вартість – 348821 (триста сорок вісім тисяч вісімсот двадцять одна) гривень.
9. Відділу бухгалтерського обліку та звітності провести відповідні господарські операції для подальшого обліку зазначеного майна на балансі Глибоцької селищної ради.
10. Рішення підлягає оприлюдненню на офіційному веб-сайті Глибоцької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області.
11. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань земельних відносин, екології та раціонального природокористування, архітектури та містобудування (Микитюк Ю.І.).
Глибоцький селищний голова Григорій ВАНЗУРЯК
Додаток 1 до рішення
Глибоцької селищної ради
від 10.10.2022 №1441-27/22
Перелік об’єктів комунальної власності територіальної громади Глибоцької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області, які підлягають приватизації у 2022 році
№ п/п Назва об’єкта Адреса об’єкта Опис об’єкта Балансоутримувач Спосіб приватизації
1. нежитлова будівля, фельдшерсько-акушерський пункт вул. Головна, 37Б, с. Опришени, Чернівецький р-н, Чернівецька область фельдшерсько-акушерський пункт (літ. А) загальною площею 100,6 кв.м., ганок літ.а, сарай літ. «Б», убиральня літ. «В», огорожа №1, огорожа №2, хвіртка №3, хвіртка №4, вимощення «І» Глибоцька селищна рада Продаж на аукціоні з умовами
Додаток 2 до рішення
Глибоцької селищної ради
від 10.10.2022 №1441-27/22
Склад аукціонної комісії для продажу об’єктів комунальної власності територіальної громади Глибоцької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області (далі комісія)
Зеленівський Василь Костянтинович
Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради
Бадюк Олена Іллівна
Секретар Глибоцької селищної ради
Шова Тетяна Дмитрівна
Головний спеціаліст відділу земельних відносин та комунальної власності
Герман Арета Георгіївна
Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер
Шулько Світлана Семенівна
Начальник відділу ДАБК
Балан Юлія Романівна
Головний спеціаліст з юридичних питань відділу документообігу, кадрового та юридичного забезпечення
Ізраілик Анастасія Іллівна
Начальник відділу з юридичних питань відділу документообігу, кадрового та юридичного забезпечення
Додаток 3 до рішення
Глибоцької селищної ради
від 10.10.2022 № 1441-27/22
Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів комунальної власності територіальної громади Глибоцької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області
І. Загальні положення
1. Це Положення, розроблене відповідно до статті 15 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», визначає порядок утворення аукціонної комісії (далі - Комісія), її повноваження, права та порядок роботи.
2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, нормативно-правовими актами Фонду державного майна України, рішеннями Глибоцької селищної ради, виконавчого комітету Глибоцької селищної ради та цим Положенням.
ІІ. Склад, порядок утворення комісії та її повноваження
1. Комісія – є тимчасово діючим колегіальним органом, що утворюється Глибоцькою селищною радою для продажу об’єктів малої приватизації.
2. До складу Комісії входять не менш як п’ять осіб, які є представниками Глибоцької селищної ради.
У разі потреби до складу комісії можуть залучатися з правом дорадчого голосу спеціалісти, експерти, представники органів виконавчої влади, установ, підприємств, організацій тощо.
3. Основні принципи діяльності Комісії:
- дотримання вимог законодавства;
- колегіальність прийнятих рішень;
- професіоналізм, неупередженість та незалежність членів Комісії
(недопущення втручання в діяльність Комісії будь-яких органів влади).
4. Склад Комісії та зміни до нього затверджуються рішенням Глибоцької селищної ради. Голова та секретар Комісії обираються на першому засіданні членами Комісії.
На період відсутності голови чи секретаря Комісії (хвороба, відпустка тощо), за рішенням Комісії, їх повноваження виконують інші присутні члени Комісії.
5. До основних повноважень Комісії належать:
- розробка умов продажу та їх подання на затвердження виконавчому комітету Глибоцької селищної ради;
- визначення стартової ціни;
- визначення стартової ціни з урахуванням зниження стартової ціни;
- розроблення інформаційного повідомлення про проведення аукціону;
- ведення протоколів засідань Комісії та їх подання на затвердження виконавчому комітету Глибоцької селищної ради.
6. Стартова ціна продажу об’єкта малої приватизації визначається Комісією відповідно до статті 22 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
7. До умов продажу можуть включатися зобов’язання покупця щодо:
- збереження основних видів діяльності;
- внесення інвестицій;
- виконання встановлених мобілізаційних завдань;
- погашення боргів із заробітної плати та перед бюджетом;
- забезпечення соціальних гарантій працівникам згідно з вимогами трудового законодавства;
- вимог та додаткових обмежень природоохоронного законодавства щодо користування об’єктом;
- установлення строку завершення будівництва об’єкта або установлення строку розбирання;
- збереження первісного призначення (для об’єктів незавершеного будівництва);
- установлення строку збереження профілю діяльності або можливість перепрофілювання (для об’єктів соціально-культурного призначення).
8. До умов продажу Комісією можуть включатися і інші умови з урахуванням особливостей для окремих об’єктів малої приватизації.
9. Комісія має право:
- під час розроблення умов продажу вносити пропозиції виконавчому комітету Глибоцької селищної ради щодо запитів до органів державної влади, господарських товариств, підприємств, установ, організацій стосовно подання пропозицій щодо умов продажу, а також подання відомостей, документів та інших матеріалів, необхідних для ознайомлення з об’єктом продажу;
- вносити пропозиції щодо подання запитів спеціалістам, експертам;
- заслуховувати пояснення експертів, консультантів та інших спеціалістів.
ІІІ. Порядок роботи комісії
1. Очолює Комісію та організовує її роботу голова Комісії.
2. Організаційною формою роботи Комісії є засідання.
3. Усі рішення Комісії приймаються шляхом поіменного усного голосування («за» або «проти»), результати якого заносяться до протоколу.
4. Засідання Комісії є правомочним за умови участі в ньому не менш як двох третин складу її членів.
5. Члени Комісії мають рівне право голосу при прийнятті рішень. Рішення Комісії приймаються простою більшістю голосів членів Комісії, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів голос голови Комісії є вирішальним.
6. За результатами засідання Комісії складаються протоколи, які підписуються всіма членами Комісії, присутніми на засіданні, та у триденний строк подаються на затвердження виконавчому комітету Глибоцької селищної ради.
7. Секретар Комісії забезпечує:
- підготовку матеріалів для розгляду Комісією;
- виконання доручень голови Комісії;
- підготовку, ведення та оформлення протоколів засідань Комісії.
8. Члени Комісії зобов’язані брати участь у роботі Комісії.
У разі якщо засідання Комісії не відбулося через відсутність кворуму, засідання Комісії переноситься на інший день.
9. Діяльність Комісії припиняється рішенням Глибоцької селищної ради.