ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XIX |
Скликання: | VIII |
Вид: | За основу і в цілому |
Проголосовано: | 20.01.2022 14:22:18 |
Автор: | Бадюк О.І |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
22
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
5
УКРАЇНА
ГЛИБОЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
19 СЕСІЯ
VIIІ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
ГЛИБОЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
19 СЕСІЯ
VIIІ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
від 20 січня 2022 року
№ 1097-19/22
Про зміну розміру статутного
капіталу та затвердження
в новій редакції Статуту комунального
некомерційного підприємства
«Глибоцька багатопрофільна лікарня»
Глибоцької селищної ради.
капіталу та затвердження
в новій редакції Статуту комунального
некомерційного підприємства
«Глибоцька багатопрофільна лікарня»
Глибоцької селищної ради.
Керуючись статтями 17, 25, 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши лист комунального некомерційного підприємства «Глибоцька багатопрофільна лікарня» Глибоцької селищної ради від 13 січня 2022 року № 61, враховуючи рекомендації постійних комісій від 20 січня 2022 року, селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Визначити розмір статутного капіталу комунального некомерційного підприємства «Глибоцька багатопрофільна лікарня» Глибоцької селищної ради у сумі 7 860 428 грн 00 коп. (сім мільйонів вісімсот шістдесят тисяч чотириста двадцять вісім гривень 00 коп) та затвердити Статут у новій редації (додається).
2. Уповноважити керівника комунального некомерційного підприємства «Глибоцька багатопрофільна лікарня» Глибоцької селищної ради (Шкробанець І.В.) надати необхідні документи суб’єкту державної реєстрації для здійснення реєстраційних дій.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії селищної ради з фінансово-економічних питань, бюджету, житлово-комунального господарства, підприємницької діяльності, комунальної власності та інвестицій (Колотило Ю.Т.), та з питань регламенту, депутатської діяльності, правопорядку, гуманітарних, соціально-культурних та кадрових питань (Крайська Д.Г.).
2. Уповноважити керівника комунального некомерційного підприємства «Глибоцька багатопрофільна лікарня» Глибоцької селищної ради (Шкробанець І.В.) надати необхідні документи суб’єкту державної реєстрації для здійснення реєстраційних дій.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії селищної ради з фінансово-економічних питань, бюджету, житлово-комунального господарства, підприємницької діяльності, комунальної власності та інвестицій (Колотило Ю.Т.), та з питань регламенту, депутатської діяльності, правопорядку, гуманітарних, соціально-культурних та кадрових питань (Крайська Д.Г.).
Глибоцький селищний голова
Григорій ВАНЗУРЯК
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Глибоцької селищної ради
від 20.01.2022 року № 1097-19/22
рішення Глибоцької селищної ради
від 20.01.2022 року № 1097-19/22
СТАТУТ
комунального некомерційного підприємства
«Глибоцька багатопрофільна лікарня»
Глибоцької селищної ради
(нова редакція)
2022 рік
смт. Глибока
1. Загальні положення
1. Комунальне некомерційне підприємство «Глибоцька багатопрофільна лікарня» Глибоцької селищної ради, код за ЄДРПОУ 02005705 (надалі - Підприємство) є закладом охорони здоров'я - комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає послуги вторинної/спеціалізованої медичної допомоги особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом.
2. Згідно рішення Чернівецької районної ради Чернівецької області VІІ сесії VІІІ скликання від 17.09.2021 року № 119-7/21 єдиним засновником Підприємства є Глибоцька селищна рада (код ЄДРПОУ 04417004).
3. Підприємство засноване на базі майна, що знаходиться у комунальній власності Глибоцької територіальної громади Чернівецького району, Чернівецької області.
4. Підприємство підзвітне та підконтрольне засновнику в частині господарської діяльності та НСЗУ в частині надання медичних послуг.
5. Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.
6. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) підприємства або їх частини серед засновника (учасника), працівників комунального некомерційного підприємства (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб.
7. Не вважається розподілом доходів Підприємства, в розумінні п. 1.6 Статуту, використання Підприємством власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.
8. Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським та Цивільним Кодексами України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, загальнообов'язковими для всіх закладів охорони здоров'я наказами та інструкціями Міністерства охорони здоров'я України, загальнообов'язковими нормативними актами інших центральних органів виконавчої влади, відповідними рішеннями місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування та цим Статутом.
2. Найменування та місцезнаходження
1. Повне найменування Підприємства - комунальне некомерційне підприємство «Глибоцька багатопрофільна лікарня» Глибоцької селищної ради.
2. Скорочене найменування Підприємства: - КНП «Глибоцька БПЛ».
3. Місцезнаходження Підприємства: Україна, 60400, Чернівецька обл., Чернівецький район, смт. Глибока, вул. Шевченка, 14.
3. Мета та предмет діяльності
1. Основною метою діяльності Підприємства є забезпечення медичного обслуговування населення шляхом надання йому медичних послуг в порядку та обсязі, встановлених законодавством.
2. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Підприємства є:
створення умов, необхідних для забезпечення доступної та якісної медичної допомоги населенню, організації належного управління внутрішнім лікувально-діагностичним процесом та ефективного використання майна та інших ресурсів Підприємства;
надання пацієнтам відповідно до законодавства на безвідплатній та відплатній основі послуг вторинної/спеціалізованої стаціонарної медичної допомоги, у тому числі екстреної (невідкладної), необхідної для забезпечення належних профілактики, діагностики і лікування хвороб, травм, отруєнь чи інших розладів здоров'я, медичного контролю за перебігом вагітності й ведення пологів і післяпологового періоду;
надання пацієнтам відповідно до законодавства на безвідплатній та відплатній основі спеціалізованої амбулаторної медичної допомоги (спеціалізована медична практика);
організація, у разі потреби, надання пацієнтам медичної допомоги більш високого рівня спеціалізації на базі інших закладів охорони здоров'я шляхом направлення пацієнтів до цих закладів у порядку, встановленому законодавством;
організація взаємодії з іншими закладами охорони здоров'я з метою забезпечення наступництва у наданні медичної допомоги на різних рівнях та ефективного використання ресурсів системи медичного обслуговування;
проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків непрацездатності;
направлення на медико-соціальну експертизу осіб зі стійкою втратою працездатності;
проведення профілактичних оглядів;
придбання, зберігання, перевезення, реалізація (відпуск), знищення, використання наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів;
організація та проведення науково-практичних конференцій, круглих столів, семінарів тощо;
видавнича діяльність (науково-виробничі, науково-практичні, навчальні та довідкові видання);
провадження зовнішньоекономічної діяльності згідно із законодавством України;
здійснення іншої не забороненої законодавством діяльності, необхідної для належного забезпечення та підвищення якості лікувально-діагностичного процесу, управління ресурсами, розвитку та підвищення якості кадрового потенціалу Підприємства.
3. Підприємство може бути клінічною базою вищих медичних, фармацевтичних навчальних та науково-дослідних закладів (установ) усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.
4. Підприємство надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику. Якщо для провадження певних видів діяльності, передбачених Статутом, потрібний спеціальний дозвіл, Підприємство отримує його в порядку, визначеному законодавством України.
5. Підприємство має право займатися іншими видами діяльності не передбаченими в даному Статуті і не забороненими законодавством України.
4. Правовий статус
1. Підприємство є юридичною особою публічного права. Права та обов'язки юридичної особи Підприємство набуває з дня його державної реєстрації.
2. Підприємство є одержувачем бюджетних коштів в межах затверджених бюджетних асигнувань.
3. Підприємство користується закріпленим за ним комунальним майном, що є комунальною власністю Глибоцької територіальної громади на праві оперативного управління.
4. Підприємство здійснює некомерційну господарську діяльність, організовує свою діяльність відповідно до фінансового плану, затвердженого засновником або уповноваженим ним органом..
5. Збитки, завдані Підприємству внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
6. Для здійснення господарської некомерційної діяльності Підприємство залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
7. Підприємство має самостійний баланс, рахунки в установах банків, Державному казначействі України, круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.
8. Підприємство має право укладати угоди (договори), набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обов'язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.
9. Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність і затверджує штатний розпис.
10. Підприємство надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику. Підприємство має право здійснювати лише ті види медичної практики, які дозволені органом ліцензування при видачі ліцензії на медичну практику.
5. Статутний капітал. Майно та Фінансування
1.Майно Підприємства є комунальною власністю Глибоцької територіальної громади Чернівецького району, Чернівецької області і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Майно Підприємства становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, передані йому Засновником, вартість яких відображається у самостійному балансі Підприємства.
2.Підприємство не має право відчужувати або іншим способом розпоряджатись закріпленим за ним майном, що належить до основних фондів без попередньої згоди Засновника. Підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно третім особам (юридичним чи фізичним особам) крім випадків, прямо передбачених законодавством. Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Підприємства або її відчуження, вирішуються виключно Засновником.
3.Джерелами формування майна та коштів Підприємства є:
1) комунальне майно, передане КНП «Глибоцька БПЛ» Засновником;
2) медична субвенція з державного бюджету;
3) додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я;
4) міжбюджетні трансферти в межах цільового призначення фінансування охорони здоров’я, в тому числі кошти територіальних громад;
5) кошти місцевих бюджетів, в тому числі кошти бюджетів інших територіальних громад;
6) власні надходження КНП «Глибоцька БПЛ»: кошти від здачі в оренду майна, закріпленого на праві оперативного управління; кошти та інше майно, одержані від надання робіт та послуг;
7) цільові кошти;
8) кошти, отримані за договорами з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення;
9) кредити банків;
10) майно, придбане у інших юридичних або фізичних осіб;
11) майно, що надходить безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних благодійних внесків, пожертвувань юридичних і фізичних осіб; надходження коштів на виконання програм соціально-економічного розвитку району, програм розвитку медичної галузі;
12) гранти, дарунки, гуманітарна допомога від міжнародних організацій;
13) майно, отримане з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
4.Вилучення майна Підприємства може мати місце лише у випадках, передбачених законодавством України.
5.Статутний капітал Підприємства становить: 7 860 428 гривень 00 копійок.
6.Підприємство може одержувати кредити для виконання статутних завдань під гарантію Засновника.
7.Підприємство має право передавати в користування (оренду) майно, яке передане в оперативне управління Підприємству, на підставі норм чинного законодавства.
8.Підприємство у визначеному законодавством порядку самостійно організовує та здійснює бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Підприємства.
9.Власні надходження Підприємства використовуються відповідно до законодавства України.
6. Права та обов’язки
1. Підприємство має право:
1.1.Звертатися у порядку, встановленому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Підприємство завдань.Самостійно планувати, організовувати і здійснювати свою статутну діяльність, визначати основні напрямки свого розвитку відповідно до своїх завдань і цілей, у тому числі спрямовувати отримані від господарської діяльності кошти на утримання Підприємства та його матеріально-технічне забезпечення.
1.2. Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства. Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства.
1.3.Самостійно визначати напрямки використання грошових коштів у порядку, визначеному законодавством України, враховуючи норми Статуту.
1.4.Здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку.
1.5.Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку.
1.6.Співпрацювати з іншими закладами охорони здоров'я, науковими установами та фізичними особами-підприємцями.
1.7.Надавати консультативну допомогу з питань, що належать до його компетенції, спеціалістам інших закладів охорони здоров'я за їх запитом.
1.8.Визначати свою організаційну структуру, встановлювати чисельність працівників, затверджувати штатний розпис у встановленому порядку та відповідно до законодавства України.
1.9.Здійснювати інші права, що не суперечать законодавству.
2. Підприємство зобов'язане:
2.1.Створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування.
2.2.Здійснювати бухгалтерський облік, забезпечувати фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством.
2.3.Керуватись у своїй діяльності Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров'я України, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом.
2.4.Планувати свою діяльність з метою реалізації єдиної комплексної політики в галузі охорони здоров'я.(зі свого напрямку) в Глибоцькій селищній територіальній громаді виключно на основі актів Засновника та органів управління підприємством
2.5.Забезпечувати своєчасну сплату податкових та інших обов'язкових платежів з урахуванням своєї статутної діяльності та відповідно до чинного законодавства України.
2.6.Розробляти та реалізовувати кадрову політику, контролювати підвищення кваліфікації працівників.
2.7.Акумулювати власні надходження та витрачати їх з метою забезпечення діяльності Підприємства відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.
7. Управління Підприємством та громадський контроль за його діяльністю
1. Поточне керівництво (оперативне управління) Підприємством здійснює керівник Підприємства - Директор, який призначається на посаду і звільняється з неї за рішенням Засновника відповідно до порядку, визначеного рішенням Засновника згідно чинного законодавства України.
Директор повинен відповідати кваліфікаційним вимогам, встановленим Міністерством охорони здоров'я України. Строк найму, права, обов'язки і відповідальність Директора, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.
Наглядова рада Підприємства контролює та спрямовує діяльність керівника Підприємства. Порядок утворення Наглядової ради, організація діяльності та ліквідації наглядової ради та її комітетів, порядок призначення членів наглядової ради затверджується рішенням Засновника.
2. Засновник проводить наступні заходи:
- затвердження планів діяльності та звіти про його виконання;
- затвердження статуту Підприємства та зміни до нього у новій редакції;
- затверджує фінансовий план Підприємства та контролює його виконання;
- укладає і розриває контракт з Директором Підприємства та здійснює контроль за його виконанням;
- погоджує Підприємству договори про спільну діяльність, за якими використовується нерухоме майно, що перебуває в його оперативному управлінні, кредитні договори та договори застави.
- здійснює контроль за ефективністю використання майна.
- приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Підприємства, призначає ліквідаційну комісію, комісію з припинення, затверджує ліквідаційний баланс;
- підприємство може укладти договори про надання медичного обслуговування за рахунок коштів місцевих бюджетів.
3. Директор Підприємства:
Діє без довіреності від імені Підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших органах, у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами, підписує від його імені документи та видає довіреності і делегує право підпису документів іншим посадовим особам Підприємства, укладає договори (угоди), відкриває в органах Державної казначейської служби України та установах банків поточні та інші рахунки.
3.1.Самостійно вирішує питання діяльності Підприємства за винятком тих, що віднесені законодавством та цим Статутом до компетенції Засновників.
3.2.Організовує роботу Підприємства щодо надання населенню медичної допомоги, згідно з вимогами нормативно-правових актів.
3.3.Несе відповідальність за формування та виконання фінансового плану і плану розвитку Підприємства, результати його господарської діяльності, виконання показників ефективності діяльності Підприємства, якість послуг, що надаються Підприємством, за ефективне використання наданого на праві оперативного управління Підприємству майна спільної власності територіальних громад і доходу згідно з вимогами законодавства, цього Статуту та укладених Підприємством договорів.
3.4.Користується правом розпорядження майном та коштами Підприємства відповідно до законодавства та цього Статуту. Забезпечує ефективне використання і збереження закріпленого за Підприємством на праві оперативного управління майна.
3.5.У межах своєї компетенції видає накази та інші акти, дає вказівки, обов'язкові для всіх підрозділів та працівників Підприємства.
3.6.Забезпечує контроль за веденням та зберіганням медичної та іншої документації.
3.7.У строки і в порядку, встановленому законодавством, повідомляє відповідні органи про будь-які зміни в даних про Підприємство, внесення яких до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є обов'язковим.
3.8.Подає в установленому порядку Засновнику квартальну, річну, фінансову та іншу звітність Підприємства.
3.9.Приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи працівників Підприємства, а також інші, передбачені законодавством про працю рішення в сфері трудових відносин, укладає трудові договори з працівниками Підприємства. Забезпечує раціональний добір кадрів, дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку. Створює умови підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників згідно із затвердженим в установленому порядку штатним розписом.
Забезпечує проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному законодавством України.
3.10.Призначає на посаду та звільняє з посади своїх заступників і головного бухгалтера Підприємства. Призначає на посади та звільняє керівників структурних підрозділів, інших працівників.
3.11.Забезпечує дотримання на Підприємстві вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці.
3.12.Вживає заходів щодо своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати, а також передбачених законодавством податків, зборів та інших обов'язкових платежів.
3.13.Несе відповідальність за збитки, завдані Підприємству з вини Директора Підприємства в порядку, визначеному законодавством.
3.14.Затверджує положення про структурні підрозділи Підприємства, інші положення та порядки, що мають системний характер, зокрема:
положення про преміювання працівників за підсумками роботи Підприємства;
порядок надходження і використання коштів, отриманих як благодійні внески, гранти та дарунки;
порядок приймання, зберігання, відпуску та обліку лікарських засобів та медичних виробів.
3.15.За погодженням із Засновником та відповідно до вимог законодавства має право укладати договори оренди майна.
3.16.Надає в оренду нерухоме майно у порядку затвердженому чинним законодавством.
3.17.Вирішує інші питання, віднесені до компетенції Директора Підприємства згідно із законодавством та цим Статутом.
В умовах чинного бюджетного законодавства щорічно при прийнятті бюджету територіальної громади рішенням селищної ради визначається розпорядник коштів та визначається розмір фінансування видатків. До укладання Підприємством договору із Національною службою здоров'я України, головним розпорядником коштів є селищна ра да або визначений відповідно до законодавства виконавчий орган.
Фінансування Підприємства здійснюється за рахунок коштів медичної субвенції з Державного бюджету, додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я, коштів місцевих бюджетів та інших джерел не заборонених законодавством в рамках використання програмно-цільового методу, що передбачено Бюджетним кодексом України. Головний розпорядник коштів за погодженням з Засновником або уповноваженим Засновником виконавчим органом затверджує план використання бюджетних коштів на підставі кошторису розпорядника бюджетних коштів.
Уповноважені органи місцевого самоврядування інших територіальних громад можуть укладати угоди з КНП «Глибоцька БПЛ» про виділення коштів з місцевих бюджетів за цільовим призначенням не заборонених законодавством.
4. З метою здійснення ефективного громадського контролю за діяльністю Підприємства та реального забезпечення права членів територіальної громади на участь в управлінні об’єктами комунальної власності на Підприємстві створюється Спостережна рада, яка є ініціативним, дорадчим органом Засновника та наглядовим органом Підприємства. Порядок створення, склад та строк повноважень такої ради визначається в порядку, передбаченому цим Статутом та чинним законодавством України.
5.Метою діяльності Спостережної ради є покращення якості та доступності медичної допомоги та медичних послуг пацієнтам, дотримання прав та забезпечення безпеки пацієнтів, додержання вимог законодавства при здійснені ЗОЗ медичного обслуговування населення, сприяння ефективному управлінню і розвитку Підприємства та покращенню його матеріально-технічної бази. Задля досягнення поставленої мети Спостережна рада має право витребувати для ознайомлення від Директора Підприємства та інших органів управління будь-які фінансові документи Підприємства, а також інші документи, що пов’язані з обігом та ефективністю використання активів Підприємства, порядком та рівнем якості медичних послуг, що надаються Підприємством.
6.Спостережна рада утворюється за рішенням Засновника (уповноваженого ним органу) у кількості не більш як 15 осіб. Спостережна рада провадить свою діяльність за планами роботи, які формуються на підставі пропозицій її членів.
7.Член Спостережної ради повинен відповідати таким вимогам:
бездоганна ділова репутація;
відсутність реального або потенційного конфлікту інтересів, що може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень Спостережною радою, зокрема відсутність трудових відносин із закладом охорони здоров’я;
наявність професійних знань, вищої освіти, досвіду роботи у сфері охорони здоров’я, зокрема захисту прав пацієнтів;
відсутність непогашеної судимості.
8.Засновники закладу охорони здоров’я (уповноважений ним орган) повідомляють про намір утворити Спостережну раду при закладі охорони здоров’я комунальної форми власності на своєму офіційному веб-сайті та надсилає письмову пропозицію структурним підрозділам з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення місцевої держадміністрації та/або органам місцевого самоврядування.
Про намір утворити Спостережну раду при закладі охорони здоров’я Засновники закладу охорони здоров’я (уповноважений ним орган) письмово повідомляє керівнику такого закладу.
9. Структурні підрозділи з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення місцевої держадміністрації та/або органи місцевого самоврядування протягом 10 робочих днів з дати отримання письмової пропозиції, а депутати місцевих рад (за згодою), представники громадськості, громадських об’єднань та організацій, що здійснюють професійне самоврядування, протягом 10 робочих днів з дати розміщення інформації на офіційному веб-сайті власника закладу охорони здоров’я (уповноваженого ним органу) надсилаютьЗасновнику закладу охорони здоров’я пропозиції щодо включення своїх представників до її складу.
10. Відбір представників громадськості, громадських об’єднань та організацій, що здійснюють професійне самоврядування, проводиться шляхом рейтингового голосування за кандидатів у члени Спостережної ради на офіційному веб-сайті Засновника закладу охорони здоров’я у строк, що не перевищує 20 днів.
Для проведення рейтингового голосування та опрацювання його результатів власник закладу охорони здоров’я керується положенням про спостережну раду.
11. Основними завданнями Спостережної ради є:
‣ сприяння ефективній діяльності Підприємства шляхом участі у визначенні напрямків його розвитку та підготовці пропозицій з удосконалення діяльності;
‣ участь у плануванні та здійсненні заходів щодо залучення додаткових ресурсів на цільові потреби Підприємства та пацієнтів;
‣ здійснення громадського моніторингу використання коштів, що надійшли у вигляді благодійної допомоги та з інших джерел, передбачених Статутом, антикорупційний контроль;
‣ надання потенційним благодійникам (інвесторам) мотивованої інформації (рекомендацій) щодо закупівлі медичних виробів, лікарських засобів тощо;
‣ установлення та підтримка взаємодії Підприємства із відповідними структурами, в тому числі закордонними, сприяння в організації заходів з обміну досвідом;
‣ інформування громадськості про діяльність Підприємства та Спостережної ради;
‣ представництво інтересів та захист прав пацієнтів, медичних працівників Підприємства та територіальної громади;
‣ здійснення поточного моніторингу додержання Підприємством законодавства про здійснення публічних закупівель;
‣ підготовка звернень до правоохоронних та контролюючих органів у разі виявлення в діях працівників Підприємства (чи інших осіб) ознак протиправних діянь;
‣ інші завдання, пов’язані з розвитком громадянського суспільства, забезпеченням дотримання прав на охорону здоров’я та розвитком галузі охорони здоров’я, що мають важливе суспільне значення.
12. Спостережна рада повинна діяти на засадах добровільності, відкритості та прозорості. Усі витрати, пов’язані з організацією її засідань, здійснюватимуться за рахунок закладу охорони здоров’я.
13. Строк повноважень ради — три роки. Одна і та сама особа не може бути членом спостережної ради більше двох строків підряд.
14. Спостережна рада самостійно визначає та затверджує порядок своєї роботи.
15. Членом Спостережної ради не може бути особа, яка не має повної цивільної дієздатності, а також має судимість за вчинення умисних злочинів чи протягом останніх 5 років перед призначенням притягалася до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.
16. Голова, Заступник та Секретар Спостережної ради обираються зі складу членів цієї Ради на першому її засіданні на строк її повноважень. Головою Спостережної ради не може бути особа, яка є штатним працівником Підприємства. Засідання спостережної ради скликає та проводить її голова, у разі його відсутності - заступник голови.
17. Член Спостережної ради може бути виключений з її складу за рішенням такої Ради у разі:
‣ порушення Конституції та законів України, що підтверджується відповідним судовим рішенням;
‣ притягнення до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення;
‣ притягнення до кримінальної відповідальності за вчинення умисного злочину;
‣ порушення норм етики та моралі, що унеможливлює виконання функцій члена Спостережної ради;
‣ систематична (2 і більше разів) без поважних причин відсутність на засіданнях Спостережної ради;
‣ систематичне недбале ставлення до виконання своїх обов’язків;
‣ з власної ініціативи.
18. У разі припинення повноважень членом Спостережної ради, заміщення відбувається на підставі відповідного рішення Засновників (уповноважений ними орган), особою з представників суб’єкта (Засновник, громадські об’єднання або трудовий колектив Підприємства), попередній представник якого припиняє свої повноваження.
19. Прийняття нових членів Спостережної ради здійснюється у порядку, визначеному цим Статутом та положенням про Спостережну раду.
20. Засідання Спостережної ради проводяться у міру потреби, але не рідше ніж один раз на квартал, і вважаються правоможними, якщо на них присутні дві третини її членів.
21. Позачергові засідання Спостережної ради скликаються на вимогу Голови спостережної ради, власника закладу охорони здоров’я (уповноваженого ним органу) або однієї третини членів спостережної ради.
22. Рішення Спостережної ради приймаються шляхом відкритого голосування більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос Голови Спостережної ради.
23. Рішення Спостережної ради оформлюється протоколом. Члени, які не згодні з рішенням, можуть висловити окрему думку, яка вноситься до протоколу.
Протокол засідання Ради складається не пізніше 5 (п’яти) робочих днів після проведення засідання. Протокол засідання підписують Голова та Секретар зборів Ради у двох примірниках.
У протоколі має бути зазначено:
‣ дата, місце та час проведення засідання;
‣ прізвище, ім’я, по-батькові присутніх членів;
‣ питання, винесені на голосування і підсумки голосування з цих питань;
‣ зміст рішень, що ухвалені Спостережною радою, з обов’язковим зазначенням прізвищ відповідальних осіб та термінів їх виконання.
24. Рішення Спостережної ради доводяться до відома Засновника закладу охорони здоров’я (уповноваженого ним органу) та керівника закладу охорони здоров’я для розгляду та вжиття відповідних заходів і оприлюднюються на офіційному веб-сайті Засновника закладу охорони здоров’я та офіційному веб-сайті закладу охорони здоров’я (за наявності) з урахуванням вимог законодавства щодо інформації з обмеженим доступом, що не може бути розголошена.
25. Спостережна рада подає Засновнику закладу охорони здоров’я (уповноваженому ним органу) річний звіт про свою роботу. У разі визнання діяльності Спостережної ради незадовільною Засновник закладу охорони здоров’я (уповноважений ним орган) приймає обґрунтоване рішення про формування нового складу Спостережної ради.
26. Спостережна рада, у разі необхідності, інформує за підписом Голови Спостережної ради органи державної влади та органи місцевого самоврядування, громадські та міжнародні організації, засоби масової інформації, а також інші медичні установи та громадян про прийняті на її засіданнях рішення.
27. При Підприємстві можуть також утворюватися опікунська рада, до складу яких (за їхньою згодою) можуть включатися благодійники, представники громадськості та громадських об’єднань, благодійних, релігійних організацій, органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації, волонтери та інші. Рішення про створення опікунської ради та положення про неї затверджуються наказом Директора Підприємства.
28.Директор Підприємства та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.
29. У разі відсутності Директора Підприємства або неможливості виконувати свої обов'язки з інших причин, обов'язки виконує заступник Директора чи інша особ згідно з функціональними (посадовими) обов'язками.
8. Організаційна структура підприємства
1. Структура Підприємства, порядок внутрішньої організації та сфери діяльності структурних підрозділів Підприємства затверджуються Директором Підприємства.
2. Функціональні обов'язки та посадові інструкції працівників Підприємства затверджуються його Директором.
3. .Штатну чисельність КНП «Глибоцька БПЛ» директор визначає на підставі фінансового плану, кошторису, погодженого в установленому законодавством та цим Статутом порядку з урахуванням необхідності створення відповідних умов для забезпечення належної доступності та якості медичної допомоги.
4. Оплата праці працівників Підприємства здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються підприємством після виконання зобов’язань щодо оплати праці.
9. Повноваження трудового колективу
1. Працівники Підприємства мають право брати участь в управлінні Підприємством через загальні збори трудового колективу, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, Спостережну Раду, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Підприємства, а також з питань соціально- культурного і побутового обслуговування.
2. Представники первинної профспілкової організації, представляють інтереси працівників в органах управління Підприємства відповідно до законодавства.
3. Підприємство зобов'язане створювати умови, які б забезпечували участь працівників у його управлінні.
4. Трудовий колектив Підприємства складається з усіх працівників, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Підприємством.
5. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Підприємством, не може обиратися Директор Підприємства. Повноваження цих органів визначаються законодавством.
6. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Підприємства регулюються колективним договором.
7. Право укладання колективного договору надається Директору Підприємства, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу. Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
8. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування працівників Підприємства та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
9. Джерелом коштів на оплату праці працівників Підприємства є кошти, отримані в результаті його господарської некомерційної діяльності.
10. Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.
11. Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
12. Умови оплати праці та матеріального забезпечення Директора Підприємства визначаються контрактом, укладеним із уповноваженим Засновником органом.
13. Працівники Підприємства проводять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.
14. Рішення з поточних питань, що стосуються соціально-економічних інтересів працівників підприємства, виробляються і приймаються Директором Підприємства за участю трудового колективу та уповноваженого ним органу - профспілкового комітету.
15. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров’я, гарантії обов’язкового медичного страхування працівників Підприємства та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
10. Контроль та перевірка діяльності
1. КНП «Глибоцька БПЛ» самостійно здійснює оперативний та бухгалтерський облік результатів своєї діяльності. Веде обробку та облік персональних даних працівників, а також веде юридичну, фінансову, статистичну, медичну та кадрову звітність. Порядок ведення бухгалтерського обліку та обліку персональних даних, статистичної, фінансової, медичної та кадрової звітності визначається чинним законодавством України.
2. КНП «Глибоцька БПЛ» подає та несе відповідальність за своєчасне i достовірне надання передбачених форм звітності відповідним державним органам та органам уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності у визначеному законодавством порядку.
3. .Контроль за фінансово-господарською діяльністю КНП «Глибоцька БПЛ» здійснюють уповноважені органи в межах їх повноважень та згідно встановленого чинним законодавством України порядку.
4. Засновник самостійно або через уповноважений ним виконавчий орган здійснює контроль фінансово-господарської діяльності КНП «Глибоцька БПЛ» та контроль за якістю i обсягом надання медичної допомоги. КНП «Глибоцька БПЛ» подає Засновнику, за його вимогою, бухгалтерський звіт та іншу документацію, яка стосується фінансово-господарської, кадрової, медичної діяльності.
5. Засновник здійснює контроль за використанням і збереженням закріпленого на праві оперативного управління за КНП «Глибоцька БПЛ» майна.
6. Контроль якості надання медичної допомоги хворим на КНП «Глибоцька БПЛ» здійснюється шляхом експертизи відповідності якості наданої медичної допомоги міжнародним принципам доказової медицини, вимогам галузевим стандартам в сфері охорони здоров’я та діючому законодавству.
7. Координуюча, консультативна та дорадча функції з питань медичної допомоги в КНП «Глибоцька БПЛ» покладаються на медичну раду підприємства, яку очолює керівник - головний лікар.
8. Здійснення внутрішнього контролю якості надання медичної допомоги покладається на керівника КНП «Глибоцька БПЛ».
9. Здійснення вибіркового внутрішнього контролю якості роботи підрозділів КНП «Глибоцька БПЛ» покладається на заступника керівника або іншщого, визначеного директором працівника.
11. Припинення діяльності
1. Припинення діяльності Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням Засновника, а у випадках, передбачених законодавством України, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
2. У разі припинення Підприємства (ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) усі активи Підприємства передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
3. Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Засновником або за рішенням суду.
4. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред'явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим ніж два місяці з дня опублікування рішення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію.
5. Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки.
6. Одночасно ліквідаційна комісія вживає усіх необхідних заходів зі стягнення дебіторської заборгованості Підприємства.
7. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Підприємством. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс та подає його органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством порядку.
8. Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Підприємства, що ліквідується.
9. Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.
10. Працівникам Підприємства, які звільняються у зв'язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.
11. Підприємство є таким, що припинило свою діяльність, із дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
12. Все, що не передбачено цим Статутом, регулюється законодавством України.
12. Порядок внесення змін до статуту підприємства
1. Зміни до цього Статуту вносяться за рішенням Засновника шляхом викладення Статуту у новій редакції.
2. Зміни до цього Статуту підлягають обов'язковій державній реєстрації у порядку, встановленому законодавством України.
1. Комунальне некомерційне підприємство «Глибоцька багатопрофільна лікарня» Глибоцької селищної ради, код за ЄДРПОУ 02005705 (надалі - Підприємство) є закладом охорони здоров'я - комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає послуги вторинної/спеціалізованої медичної допомоги особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом.
2. Згідно рішення Чернівецької районної ради Чернівецької області VІІ сесії VІІІ скликання від 17.09.2021 року № 119-7/21 єдиним засновником Підприємства є Глибоцька селищна рада (код ЄДРПОУ 04417004).
3. Підприємство засноване на базі майна, що знаходиться у комунальній власності Глибоцької територіальної громади Чернівецького району, Чернівецької області.
4. Підприємство підзвітне та підконтрольне засновнику в частині господарської діяльності та НСЗУ в частині надання медичних послуг.
5. Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.
6. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) підприємства або їх частини серед засновника (учасника), працівників комунального некомерційного підприємства (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб.
7. Не вважається розподілом доходів Підприємства, в розумінні п. 1.6 Статуту, використання Підприємством власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.
8. Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським та Цивільним Кодексами України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, загальнообов'язковими для всіх закладів охорони здоров'я наказами та інструкціями Міністерства охорони здоров'я України, загальнообов'язковими нормативними актами інших центральних органів виконавчої влади, відповідними рішеннями місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування та цим Статутом.
2. Найменування та місцезнаходження
1. Повне найменування Підприємства - комунальне некомерційне підприємство «Глибоцька багатопрофільна лікарня» Глибоцької селищної ради.
2. Скорочене найменування Підприємства: - КНП «Глибоцька БПЛ».
3. Місцезнаходження Підприємства: Україна, 60400, Чернівецька обл., Чернівецький район, смт. Глибока, вул. Шевченка, 14.
3. Мета та предмет діяльності
1. Основною метою діяльності Підприємства є забезпечення медичного обслуговування населення шляхом надання йому медичних послуг в порядку та обсязі, встановлених законодавством.
2. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Підприємства є:
створення умов, необхідних для забезпечення доступної та якісної медичної допомоги населенню, організації належного управління внутрішнім лікувально-діагностичним процесом та ефективного використання майна та інших ресурсів Підприємства;
надання пацієнтам відповідно до законодавства на безвідплатній та відплатній основі послуг вторинної/спеціалізованої стаціонарної медичної допомоги, у тому числі екстреної (невідкладної), необхідної для забезпечення належних профілактики, діагностики і лікування хвороб, травм, отруєнь чи інших розладів здоров'я, медичного контролю за перебігом вагітності й ведення пологів і післяпологового періоду;
надання пацієнтам відповідно до законодавства на безвідплатній та відплатній основі спеціалізованої амбулаторної медичної допомоги (спеціалізована медична практика);
організація, у разі потреби, надання пацієнтам медичної допомоги більш високого рівня спеціалізації на базі інших закладів охорони здоров'я шляхом направлення пацієнтів до цих закладів у порядку, встановленому законодавством;
організація взаємодії з іншими закладами охорони здоров'я з метою забезпечення наступництва у наданні медичної допомоги на різних рівнях та ефективного використання ресурсів системи медичного обслуговування;
проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків непрацездатності;
направлення на медико-соціальну експертизу осіб зі стійкою втратою працездатності;
проведення профілактичних оглядів;
придбання, зберігання, перевезення, реалізація (відпуск), знищення, використання наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів;
організація та проведення науково-практичних конференцій, круглих столів, семінарів тощо;
видавнича діяльність (науково-виробничі, науково-практичні, навчальні та довідкові видання);
провадження зовнішньоекономічної діяльності згідно із законодавством України;
здійснення іншої не забороненої законодавством діяльності, необхідної для належного забезпечення та підвищення якості лікувально-діагностичного процесу, управління ресурсами, розвитку та підвищення якості кадрового потенціалу Підприємства.
3. Підприємство може бути клінічною базою вищих медичних, фармацевтичних навчальних та науково-дослідних закладів (установ) усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.
4. Підприємство надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику. Якщо для провадження певних видів діяльності, передбачених Статутом, потрібний спеціальний дозвіл, Підприємство отримує його в порядку, визначеному законодавством України.
5. Підприємство має право займатися іншими видами діяльності не передбаченими в даному Статуті і не забороненими законодавством України.
4. Правовий статус
1. Підприємство є юридичною особою публічного права. Права та обов'язки юридичної особи Підприємство набуває з дня його державної реєстрації.
2. Підприємство є одержувачем бюджетних коштів в межах затверджених бюджетних асигнувань.
3. Підприємство користується закріпленим за ним комунальним майном, що є комунальною власністю Глибоцької територіальної громади на праві оперативного управління.
4. Підприємство здійснює некомерційну господарську діяльність, організовує свою діяльність відповідно до фінансового плану, затвердженого засновником або уповноваженим ним органом..
5. Збитки, завдані Підприємству внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
6. Для здійснення господарської некомерційної діяльності Підприємство залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
7. Підприємство має самостійний баланс, рахунки в установах банків, Державному казначействі України, круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.
8. Підприємство має право укладати угоди (договори), набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обов'язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.
9. Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність і затверджує штатний розпис.
10. Підприємство надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику. Підприємство має право здійснювати лише ті види медичної практики, які дозволені органом ліцензування при видачі ліцензії на медичну практику.
5. Статутний капітал. Майно та Фінансування
1.Майно Підприємства є комунальною власністю Глибоцької територіальної громади Чернівецького району, Чернівецької області і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Майно Підприємства становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, передані йому Засновником, вартість яких відображається у самостійному балансі Підприємства.
2.Підприємство не має право відчужувати або іншим способом розпоряджатись закріпленим за ним майном, що належить до основних фондів без попередньої згоди Засновника. Підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно третім особам (юридичним чи фізичним особам) крім випадків, прямо передбачених законодавством. Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Підприємства або її відчуження, вирішуються виключно Засновником.
3.Джерелами формування майна та коштів Підприємства є:
1) комунальне майно, передане КНП «Глибоцька БПЛ» Засновником;
2) медична субвенція з державного бюджету;
3) додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я;
4) міжбюджетні трансферти в межах цільового призначення фінансування охорони здоров’я, в тому числі кошти територіальних громад;
5) кошти місцевих бюджетів, в тому числі кошти бюджетів інших територіальних громад;
6) власні надходження КНП «Глибоцька БПЛ»: кошти від здачі в оренду майна, закріпленого на праві оперативного управління; кошти та інше майно, одержані від надання робіт та послуг;
7) цільові кошти;
8) кошти, отримані за договорами з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення;
9) кредити банків;
10) майно, придбане у інших юридичних або фізичних осіб;
11) майно, що надходить безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних благодійних внесків, пожертвувань юридичних і фізичних осіб; надходження коштів на виконання програм соціально-економічного розвитку району, програм розвитку медичної галузі;
12) гранти, дарунки, гуманітарна допомога від міжнародних організацій;
13) майно, отримане з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
4.Вилучення майна Підприємства може мати місце лише у випадках, передбачених законодавством України.
5.Статутний капітал Підприємства становить: 7 860 428 гривень 00 копійок.
6.Підприємство може одержувати кредити для виконання статутних завдань під гарантію Засновника.
7.Підприємство має право передавати в користування (оренду) майно, яке передане в оперативне управління Підприємству, на підставі норм чинного законодавства.
8.Підприємство у визначеному законодавством порядку самостійно організовує та здійснює бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Підприємства.
9.Власні надходження Підприємства використовуються відповідно до законодавства України.
6. Права та обов’язки
1. Підприємство має право:
1.1.Звертатися у порядку, встановленому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Підприємство завдань.Самостійно планувати, організовувати і здійснювати свою статутну діяльність, визначати основні напрямки свого розвитку відповідно до своїх завдань і цілей, у тому числі спрямовувати отримані від господарської діяльності кошти на утримання Підприємства та його матеріально-технічне забезпечення.
1.2. Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства. Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства.
1.3.Самостійно визначати напрямки використання грошових коштів у порядку, визначеному законодавством України, враховуючи норми Статуту.
1.4.Здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку.
1.5.Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку.
1.6.Співпрацювати з іншими закладами охорони здоров'я, науковими установами та фізичними особами-підприємцями.
1.7.Надавати консультативну допомогу з питань, що належать до його компетенції, спеціалістам інших закладів охорони здоров'я за їх запитом.
1.8.Визначати свою організаційну структуру, встановлювати чисельність працівників, затверджувати штатний розпис у встановленому порядку та відповідно до законодавства України.
1.9.Здійснювати інші права, що не суперечать законодавству.
2. Підприємство зобов'язане:
2.1.Створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування.
2.2.Здійснювати бухгалтерський облік, забезпечувати фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством.
2.3.Керуватись у своїй діяльності Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров'я України, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом.
2.4.Планувати свою діяльність з метою реалізації єдиної комплексної політики в галузі охорони здоров'я.(зі свого напрямку) в Глибоцькій селищній територіальній громаді виключно на основі актів Засновника та органів управління підприємством
2.5.Забезпечувати своєчасну сплату податкових та інших обов'язкових платежів з урахуванням своєї статутної діяльності та відповідно до чинного законодавства України.
2.6.Розробляти та реалізовувати кадрову політику, контролювати підвищення кваліфікації працівників.
2.7.Акумулювати власні надходження та витрачати їх з метою забезпечення діяльності Підприємства відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.
7. Управління Підприємством та громадський контроль за його діяльністю
1. Поточне керівництво (оперативне управління) Підприємством здійснює керівник Підприємства - Директор, який призначається на посаду і звільняється з неї за рішенням Засновника відповідно до порядку, визначеного рішенням Засновника згідно чинного законодавства України.
Директор повинен відповідати кваліфікаційним вимогам, встановленим Міністерством охорони здоров'я України. Строк найму, права, обов'язки і відповідальність Директора, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.
Наглядова рада Підприємства контролює та спрямовує діяльність керівника Підприємства. Порядок утворення Наглядової ради, організація діяльності та ліквідації наглядової ради та її комітетів, порядок призначення членів наглядової ради затверджується рішенням Засновника.
2. Засновник проводить наступні заходи:
- затвердження планів діяльності та звіти про його виконання;
- затвердження статуту Підприємства та зміни до нього у новій редакції;
- затверджує фінансовий план Підприємства та контролює його виконання;
- укладає і розриває контракт з Директором Підприємства та здійснює контроль за його виконанням;
- погоджує Підприємству договори про спільну діяльність, за якими використовується нерухоме майно, що перебуває в його оперативному управлінні, кредитні договори та договори застави.
- здійснює контроль за ефективністю використання майна.
- приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Підприємства, призначає ліквідаційну комісію, комісію з припинення, затверджує ліквідаційний баланс;
- підприємство може укладти договори про надання медичного обслуговування за рахунок коштів місцевих бюджетів.
3. Директор Підприємства:
Діє без довіреності від імені Підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших органах, у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами, підписує від його імені документи та видає довіреності і делегує право підпису документів іншим посадовим особам Підприємства, укладає договори (угоди), відкриває в органах Державної казначейської служби України та установах банків поточні та інші рахунки.
3.1.Самостійно вирішує питання діяльності Підприємства за винятком тих, що віднесені законодавством та цим Статутом до компетенції Засновників.
3.2.Організовує роботу Підприємства щодо надання населенню медичної допомоги, згідно з вимогами нормативно-правових актів.
3.3.Несе відповідальність за формування та виконання фінансового плану і плану розвитку Підприємства, результати його господарської діяльності, виконання показників ефективності діяльності Підприємства, якість послуг, що надаються Підприємством, за ефективне використання наданого на праві оперативного управління Підприємству майна спільної власності територіальних громад і доходу згідно з вимогами законодавства, цього Статуту та укладених Підприємством договорів.
3.4.Користується правом розпорядження майном та коштами Підприємства відповідно до законодавства та цього Статуту. Забезпечує ефективне використання і збереження закріпленого за Підприємством на праві оперативного управління майна.
3.5.У межах своєї компетенції видає накази та інші акти, дає вказівки, обов'язкові для всіх підрозділів та працівників Підприємства.
3.6.Забезпечує контроль за веденням та зберіганням медичної та іншої документації.
3.7.У строки і в порядку, встановленому законодавством, повідомляє відповідні органи про будь-які зміни в даних про Підприємство, внесення яких до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є обов'язковим.
3.8.Подає в установленому порядку Засновнику квартальну, річну, фінансову та іншу звітність Підприємства.
3.9.Приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи працівників Підприємства, а також інші, передбачені законодавством про працю рішення в сфері трудових відносин, укладає трудові договори з працівниками Підприємства. Забезпечує раціональний добір кадрів, дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку. Створює умови підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників згідно із затвердженим в установленому порядку штатним розписом.
Забезпечує проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному законодавством України.
3.10.Призначає на посаду та звільняє з посади своїх заступників і головного бухгалтера Підприємства. Призначає на посади та звільняє керівників структурних підрозділів, інших працівників.
3.11.Забезпечує дотримання на Підприємстві вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці.
3.12.Вживає заходів щодо своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати, а також передбачених законодавством податків, зборів та інших обов'язкових платежів.
3.13.Несе відповідальність за збитки, завдані Підприємству з вини Директора Підприємства в порядку, визначеному законодавством.
3.14.Затверджує положення про структурні підрозділи Підприємства, інші положення та порядки, що мають системний характер, зокрема:
положення про преміювання працівників за підсумками роботи Підприємства;
порядок надходження і використання коштів, отриманих як благодійні внески, гранти та дарунки;
порядок приймання, зберігання, відпуску та обліку лікарських засобів та медичних виробів.
3.15.За погодженням із Засновником та відповідно до вимог законодавства має право укладати договори оренди майна.
3.16.Надає в оренду нерухоме майно у порядку затвердженому чинним законодавством.
3.17.Вирішує інші питання, віднесені до компетенції Директора Підприємства згідно із законодавством та цим Статутом.
В умовах чинного бюджетного законодавства щорічно при прийнятті бюджету територіальної громади рішенням селищної ради визначається розпорядник коштів та визначається розмір фінансування видатків. До укладання Підприємством договору із Національною службою здоров'я України, головним розпорядником коштів є селищна ра да або визначений відповідно до законодавства виконавчий орган.
Фінансування Підприємства здійснюється за рахунок коштів медичної субвенції з Державного бюджету, додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я, коштів місцевих бюджетів та інших джерел не заборонених законодавством в рамках використання програмно-цільового методу, що передбачено Бюджетним кодексом України. Головний розпорядник коштів за погодженням з Засновником або уповноваженим Засновником виконавчим органом затверджує план використання бюджетних коштів на підставі кошторису розпорядника бюджетних коштів.
Уповноважені органи місцевого самоврядування інших територіальних громад можуть укладати угоди з КНП «Глибоцька БПЛ» про виділення коштів з місцевих бюджетів за цільовим призначенням не заборонених законодавством.
4. З метою здійснення ефективного громадського контролю за діяльністю Підприємства та реального забезпечення права членів територіальної громади на участь в управлінні об’єктами комунальної власності на Підприємстві створюється Спостережна рада, яка є ініціативним, дорадчим органом Засновника та наглядовим органом Підприємства. Порядок створення, склад та строк повноважень такої ради визначається в порядку, передбаченому цим Статутом та чинним законодавством України.
5.Метою діяльності Спостережної ради є покращення якості та доступності медичної допомоги та медичних послуг пацієнтам, дотримання прав та забезпечення безпеки пацієнтів, додержання вимог законодавства при здійснені ЗОЗ медичного обслуговування населення, сприяння ефективному управлінню і розвитку Підприємства та покращенню його матеріально-технічної бази. Задля досягнення поставленої мети Спостережна рада має право витребувати для ознайомлення від Директора Підприємства та інших органів управління будь-які фінансові документи Підприємства, а також інші документи, що пов’язані з обігом та ефективністю використання активів Підприємства, порядком та рівнем якості медичних послуг, що надаються Підприємством.
6.Спостережна рада утворюється за рішенням Засновника (уповноваженого ним органу) у кількості не більш як 15 осіб. Спостережна рада провадить свою діяльність за планами роботи, які формуються на підставі пропозицій її членів.
7.Член Спостережної ради повинен відповідати таким вимогам:
бездоганна ділова репутація;
відсутність реального або потенційного конфлікту інтересів, що може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень Спостережною радою, зокрема відсутність трудових відносин із закладом охорони здоров’я;
наявність професійних знань, вищої освіти, досвіду роботи у сфері охорони здоров’я, зокрема захисту прав пацієнтів;
відсутність непогашеної судимості.
8.Засновники закладу охорони здоров’я (уповноважений ним орган) повідомляють про намір утворити Спостережну раду при закладі охорони здоров’я комунальної форми власності на своєму офіційному веб-сайті та надсилає письмову пропозицію структурним підрозділам з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення місцевої держадміністрації та/або органам місцевого самоврядування.
Про намір утворити Спостережну раду при закладі охорони здоров’я Засновники закладу охорони здоров’я (уповноважений ним орган) письмово повідомляє керівнику такого закладу.
9. Структурні підрозділи з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення місцевої держадміністрації та/або органи місцевого самоврядування протягом 10 робочих днів з дати отримання письмової пропозиції, а депутати місцевих рад (за згодою), представники громадськості, громадських об’єднань та організацій, що здійснюють професійне самоврядування, протягом 10 робочих днів з дати розміщення інформації на офіційному веб-сайті власника закладу охорони здоров’я (уповноваженого ним органу) надсилаютьЗасновнику закладу охорони здоров’я пропозиції щодо включення своїх представників до її складу.
10. Відбір представників громадськості, громадських об’єднань та організацій, що здійснюють професійне самоврядування, проводиться шляхом рейтингового голосування за кандидатів у члени Спостережної ради на офіційному веб-сайті Засновника закладу охорони здоров’я у строк, що не перевищує 20 днів.
Для проведення рейтингового голосування та опрацювання його результатів власник закладу охорони здоров’я керується положенням про спостережну раду.
11. Основними завданнями Спостережної ради є:
‣ сприяння ефективній діяльності Підприємства шляхом участі у визначенні напрямків його розвитку та підготовці пропозицій з удосконалення діяльності;
‣ участь у плануванні та здійсненні заходів щодо залучення додаткових ресурсів на цільові потреби Підприємства та пацієнтів;
‣ здійснення громадського моніторингу використання коштів, що надійшли у вигляді благодійної допомоги та з інших джерел, передбачених Статутом, антикорупційний контроль;
‣ надання потенційним благодійникам (інвесторам) мотивованої інформації (рекомендацій) щодо закупівлі медичних виробів, лікарських засобів тощо;
‣ установлення та підтримка взаємодії Підприємства із відповідними структурами, в тому числі закордонними, сприяння в організації заходів з обміну досвідом;
‣ інформування громадськості про діяльність Підприємства та Спостережної ради;
‣ представництво інтересів та захист прав пацієнтів, медичних працівників Підприємства та територіальної громади;
‣ здійснення поточного моніторингу додержання Підприємством законодавства про здійснення публічних закупівель;
‣ підготовка звернень до правоохоронних та контролюючих органів у разі виявлення в діях працівників Підприємства (чи інших осіб) ознак протиправних діянь;
‣ інші завдання, пов’язані з розвитком громадянського суспільства, забезпеченням дотримання прав на охорону здоров’я та розвитком галузі охорони здоров’я, що мають важливе суспільне значення.
12. Спостережна рада повинна діяти на засадах добровільності, відкритості та прозорості. Усі витрати, пов’язані з організацією її засідань, здійснюватимуться за рахунок закладу охорони здоров’я.
13. Строк повноважень ради — три роки. Одна і та сама особа не може бути членом спостережної ради більше двох строків підряд.
14. Спостережна рада самостійно визначає та затверджує порядок своєї роботи.
15. Членом Спостережної ради не може бути особа, яка не має повної цивільної дієздатності, а також має судимість за вчинення умисних злочинів чи протягом останніх 5 років перед призначенням притягалася до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.
16. Голова, Заступник та Секретар Спостережної ради обираються зі складу членів цієї Ради на першому її засіданні на строк її повноважень. Головою Спостережної ради не може бути особа, яка є штатним працівником Підприємства. Засідання спостережної ради скликає та проводить її голова, у разі його відсутності - заступник голови.
17. Член Спостережної ради може бути виключений з її складу за рішенням такої Ради у разі:
‣ порушення Конституції та законів України, що підтверджується відповідним судовим рішенням;
‣ притягнення до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення;
‣ притягнення до кримінальної відповідальності за вчинення умисного злочину;
‣ порушення норм етики та моралі, що унеможливлює виконання функцій члена Спостережної ради;
‣ систематична (2 і більше разів) без поважних причин відсутність на засіданнях Спостережної ради;
‣ систематичне недбале ставлення до виконання своїх обов’язків;
‣ з власної ініціативи.
18. У разі припинення повноважень членом Спостережної ради, заміщення відбувається на підставі відповідного рішення Засновників (уповноважений ними орган), особою з представників суб’єкта (Засновник, громадські об’єднання або трудовий колектив Підприємства), попередній представник якого припиняє свої повноваження.
19. Прийняття нових членів Спостережної ради здійснюється у порядку, визначеному цим Статутом та положенням про Спостережну раду.
20. Засідання Спостережної ради проводяться у міру потреби, але не рідше ніж один раз на квартал, і вважаються правоможними, якщо на них присутні дві третини її членів.
21. Позачергові засідання Спостережної ради скликаються на вимогу Голови спостережної ради, власника закладу охорони здоров’я (уповноваженого ним органу) або однієї третини членів спостережної ради.
22. Рішення Спостережної ради приймаються шляхом відкритого голосування більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос Голови Спостережної ради.
23. Рішення Спостережної ради оформлюється протоколом. Члени, які не згодні з рішенням, можуть висловити окрему думку, яка вноситься до протоколу.
Протокол засідання Ради складається не пізніше 5 (п’яти) робочих днів після проведення засідання. Протокол засідання підписують Голова та Секретар зборів Ради у двох примірниках.
У протоколі має бути зазначено:
‣ дата, місце та час проведення засідання;
‣ прізвище, ім’я, по-батькові присутніх членів;
‣ питання, винесені на голосування і підсумки голосування з цих питань;
‣ зміст рішень, що ухвалені Спостережною радою, з обов’язковим зазначенням прізвищ відповідальних осіб та термінів їх виконання.
24. Рішення Спостережної ради доводяться до відома Засновника закладу охорони здоров’я (уповноваженого ним органу) та керівника закладу охорони здоров’я для розгляду та вжиття відповідних заходів і оприлюднюються на офіційному веб-сайті Засновника закладу охорони здоров’я та офіційному веб-сайті закладу охорони здоров’я (за наявності) з урахуванням вимог законодавства щодо інформації з обмеженим доступом, що не може бути розголошена.
25. Спостережна рада подає Засновнику закладу охорони здоров’я (уповноваженому ним органу) річний звіт про свою роботу. У разі визнання діяльності Спостережної ради незадовільною Засновник закладу охорони здоров’я (уповноважений ним орган) приймає обґрунтоване рішення про формування нового складу Спостережної ради.
26. Спостережна рада, у разі необхідності, інформує за підписом Голови Спостережної ради органи державної влади та органи місцевого самоврядування, громадські та міжнародні організації, засоби масової інформації, а також інші медичні установи та громадян про прийняті на її засіданнях рішення.
27. При Підприємстві можуть також утворюватися опікунська рада, до складу яких (за їхньою згодою) можуть включатися благодійники, представники громадськості та громадських об’єднань, благодійних, релігійних організацій, органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації, волонтери та інші. Рішення про створення опікунської ради та положення про неї затверджуються наказом Директора Підприємства.
28.Директор Підприємства та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.
29. У разі відсутності Директора Підприємства або неможливості виконувати свої обов'язки з інших причин, обов'язки виконує заступник Директора чи інша особ згідно з функціональними (посадовими) обов'язками.
8. Організаційна структура підприємства
1. Структура Підприємства, порядок внутрішньої організації та сфери діяльності структурних підрозділів Підприємства затверджуються Директором Підприємства.
2. Функціональні обов'язки та посадові інструкції працівників Підприємства затверджуються його Директором.
3. .Штатну чисельність КНП «Глибоцька БПЛ» директор визначає на підставі фінансового плану, кошторису, погодженого в установленому законодавством та цим Статутом порядку з урахуванням необхідності створення відповідних умов для забезпечення належної доступності та якості медичної допомоги.
4. Оплата праці працівників Підприємства здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються підприємством після виконання зобов’язань щодо оплати праці.
9. Повноваження трудового колективу
1. Працівники Підприємства мають право брати участь в управлінні Підприємством через загальні збори трудового колективу, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, Спостережну Раду, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Підприємства, а також з питань соціально- культурного і побутового обслуговування.
2. Представники первинної профспілкової організації, представляють інтереси працівників в органах управління Підприємства відповідно до законодавства.
3. Підприємство зобов'язане створювати умови, які б забезпечували участь працівників у його управлінні.
4. Трудовий колектив Підприємства складається з усіх працівників, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Підприємством.
5. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Підприємством, не може обиратися Директор Підприємства. Повноваження цих органів визначаються законодавством.
6. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Підприємства регулюються колективним договором.
7. Право укладання колективного договору надається Директору Підприємства, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу. Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
8. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування працівників Підприємства та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
9. Джерелом коштів на оплату праці працівників Підприємства є кошти, отримані в результаті його господарської некомерційної діяльності.
10. Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.
11. Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
12. Умови оплати праці та матеріального забезпечення Директора Підприємства визначаються контрактом, укладеним із уповноваженим Засновником органом.
13. Працівники Підприємства проводять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.
14. Рішення з поточних питань, що стосуються соціально-економічних інтересів працівників підприємства, виробляються і приймаються Директором Підприємства за участю трудового колективу та уповноваженого ним органу - профспілкового комітету.
15. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров’я, гарантії обов’язкового медичного страхування працівників Підприємства та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
10. Контроль та перевірка діяльності
1. КНП «Глибоцька БПЛ» самостійно здійснює оперативний та бухгалтерський облік результатів своєї діяльності. Веде обробку та облік персональних даних працівників, а також веде юридичну, фінансову, статистичну, медичну та кадрову звітність. Порядок ведення бухгалтерського обліку та обліку персональних даних, статистичної, фінансової, медичної та кадрової звітності визначається чинним законодавством України.
2. КНП «Глибоцька БПЛ» подає та несе відповідальність за своєчасне i достовірне надання передбачених форм звітності відповідним державним органам та органам уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності у визначеному законодавством порядку.
3. .Контроль за фінансово-господарською діяльністю КНП «Глибоцька БПЛ» здійснюють уповноважені органи в межах їх повноважень та згідно встановленого чинним законодавством України порядку.
4. Засновник самостійно або через уповноважений ним виконавчий орган здійснює контроль фінансово-господарської діяльності КНП «Глибоцька БПЛ» та контроль за якістю i обсягом надання медичної допомоги. КНП «Глибоцька БПЛ» подає Засновнику, за його вимогою, бухгалтерський звіт та іншу документацію, яка стосується фінансово-господарської, кадрової, медичної діяльності.
5. Засновник здійснює контроль за використанням і збереженням закріпленого на праві оперативного управління за КНП «Глибоцька БПЛ» майна.
6. Контроль якості надання медичної допомоги хворим на КНП «Глибоцька БПЛ» здійснюється шляхом експертизи відповідності якості наданої медичної допомоги міжнародним принципам доказової медицини, вимогам галузевим стандартам в сфері охорони здоров’я та діючому законодавству.
7. Координуюча, консультативна та дорадча функції з питань медичної допомоги в КНП «Глибоцька БПЛ» покладаються на медичну раду підприємства, яку очолює керівник - головний лікар.
8. Здійснення внутрішнього контролю якості надання медичної допомоги покладається на керівника КНП «Глибоцька БПЛ».
9. Здійснення вибіркового внутрішнього контролю якості роботи підрозділів КНП «Глибоцька БПЛ» покладається на заступника керівника або іншщого, визначеного директором працівника.
11. Припинення діяльності
1. Припинення діяльності Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням Засновника, а у випадках, передбачених законодавством України, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.
2. У разі припинення Підприємства (ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) усі активи Підприємства передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
3. Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Засновником або за рішенням суду.
4. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред'явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим ніж два місяці з дня опублікування рішення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію.
5. Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки.
6. Одночасно ліквідаційна комісія вживає усіх необхідних заходів зі стягнення дебіторської заборгованості Підприємства.
7. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Підприємством. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс та подає його органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством порядку.
8. Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Підприємства, що ліквідується.
9. Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.
10. Працівникам Підприємства, які звільняються у зв'язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.
11. Підприємство є таким, що припинило свою діяльність, із дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
12. Все, що не передбачено цим Статутом, регулюється законодавством України.
12. Порядок внесення змін до статуту підприємства
1. Зміни до цього Статуту вносяться за рішенням Засновника шляхом викладення Статуту у новій редакції.
2. Зміни до цього Статуту підлягають обов'язковій державній реєстрації у порядку, встановленому законодавством України.
Глибоцький селищний голова
Григорій ВАНЗУРЯК