ОПИС ДОКУМЕНТУ

Галузь:

Комунальне майно

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

24.11.2021

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про прийняття прав Засновника, прийняття у комунальну власність та затвердження Статуту комунального підприємства «Глибоцьке госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро» у новій редакції

УКРАЇНА

ГЛИБОЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

17 СЕСІЯ

VIIІ СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ

ПРОЄКТ

від _________ 2021 року № _________

Про прийняття прав Засновника, прийняття у комунальну власність та затвердження Статуту комунального підприємства «Глибоцьке госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро» у новій редакції

Керуючись статтями 43, 60 та пунктом 10 розділу V Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання рішення Чернівецької районної ради від 17.09.2021 року №119-7/21, враховуючи рекомендації постійних комісій від _____ 2021 року, селищна рада

ВИРІШИЛА:

  1. Прийняти права Засновника комунального підприємства «Глибоцьке госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро» (ЄДРПОУ 21413367) та прийняти у комунальну власність Глибоцької територіальної громади закріплене за комунальним підприємством «Глибоцьке госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро» майно, рухоме майно (основні засоби, фонди та матеріальні цінності).
  2. Затвердити у новій редакції Статут комунального підприємства «Глибоцьке госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро» (ЄДРПОУ 21413367) (додається).
  3. Уповноважити керівника комунального підприємства «Глибоцьке госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро» надати необхідні документи суб’єкту державної реєстрації для здійснення реєстраційних дій.
  4. Визнати Рішення Глибоцької селищної ради від 24 грудня 2020 року №66-2/20 «Про входження до складу засновників комунального підприємства Глибоцьке госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро, та затвердження статуту в новій редакції» та від 12 жовтня 2021 року № 828-13/21 «Про затвердження Статуту комунального підприємства Глибоцьке госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро у новій редакції» такими, що втратили чинність.
  5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії селищної ради з фінансово-економічних питань, бюджету, житлово-комунального господарства, підприємницької діяльності, комунальної власності та інвестицій (Колотило Ю.Т.). та з питань регламенту, депутатської діяльності, правопорядку, гуманітарних, соціально-культурних та кадрових питань (Крайська Д.Г.).

Глибоцький селищний голова Григорій ВАНЗУРЯК

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням Глибоцької селишної ради

від «____» _______________ №____

СТАТУТ

КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

«ГЛИБОЦЬКЕ ГОСПРОЗРАХУНКОВЕ ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧЕ АРХІТЕКТУРНО-ПЛАНУВАЛЬНЕ БЮРО»

(Нова редакція)

Смт. Глибока

2021 рік

1.Загальні положення

  1. Комунальне підприємство «Глибоцьке госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро (ГЛИБОЦЬКЕ ГПВАПБ) (надалі – Бюро, Підприємство) є унітарним комерційним комунальним підприємством.
    Місцезнаходження Бюро: Чернівецька область, смт. Глибока, вул. Шевченка 1, код за ЄДРПОУ 21413367.
  2. Засновником Підприємства від імені Глибоцької селищної територіальної громади виступає Глибоцька селищна рада Чернівецького району Чернівецької області (надалі – Засновник, Рада).

Місцезнаходження Засновника: Чернівецька область, Чернівецький район, селище міського типу Глибока, вул. Шевченка, 1; код за ЄДРПОУ 04417004. Бюро є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Засновнику.

Виконавчий орган, до сфери управління якого належить Бюро, визначається рішенням Ради.

1.3.  Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією та актами законодавства України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та наказами уповноважених органів виконавчої влади (їхніх органів або структурних підрозділів), цим Статутом, рішеннями Ради, а у випадках, передбачених законодавством та цим Статутом, – розпорядчими актами виконавчого органу, до сфери управління якого належить Підприємство.

1.4. Бюро здійснює свою діяльність на основі господарського розрахунку і зацікавленості членів його трудового колективу в економічно-ефективній роботі. Воно повністю несе відповідальність за результати своєї діяльності і виконання зобов'язань перед його органами управління, організаціями банками бюджетами та іншими юридичними та фізичними особами.

1.5. Взаємовідносини бюро з його органами управління, органами місцевого самоврядування, державного управління будуються у відповідності до чинного законодавства, цього статуту, а також договорів укладених з бюро на добровільних засадах, з урахуванням повної рівноправності сторін.

2. Структура бюро

  1. Начальник бюро.
  2. Технічний відділ.
  3. Проектно-планувальний відділ.
  4. Бухгалтерія.
  1. Основі завдання і функції
    1. Проведення роботи по виготовленню будівельних паспортів на забудову земельних ділянок.
    2. Виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво індивідуальних житлових будинків, торгових, культових, побутових та виробничих об’єктів.
    3. Розроблення містобудівної документації, архітектурне проектування, будівельне проектування та конструювання, проектування інженерних мереж і систем, технологічне проектування (по галузям промисловості і окремих елементах господарського комплексу).
    4. Бюро виконує роботи (надає послуги) по заявах організацій, підприємств різних форм власності та населення.
  2. Управління та контроль
    1. Начальник бюро призначається Глибоцьким селищним головю, згідно чинного законодавства.
    2. Начальник бюро самостійно вирішує всі питання пов'язані з діяльністю бюро.
    3. Бюро формує стабільний трудовий колектив, здатний в умовах повного господарського розрахунку та самофінансування досягти високих кінцевих результатів.
      Бюро самостійно визначає структуру та штати, створює та ліквідує підрозділи, тощо, встановлює розпорядок дня, змінність роботи, порядок надання вихідних днів та відпусток.
    4. Начальник бюро без довіреності діє від імені бюро, репрезентує його, в усіх установах, підприємствах, організаціях, розпоряджається майном бюро, укладає угоди й тому числі і трудові, видає довіреності, відкриває рахунки в банках, користується правом розпоряджатися коштами, затверджує штатний розпис бюро, видає письмові накази і дає усні вказівки та розпорядження обов’язкові для всіх працівників бюро.
    5. Начальник бюро:
  1. здiйснює керiвництво поточною господарською діяльністю Підприємства у вiдповiдностi з фінансовим планом Підприємства, який затверджується у строки, визначені Засновником, Радою або за її рішенням виконавчим органом Ради, до сфери управління якого належить Підприємство;
  2. без доручення діє від імені підприємства, у тому числі – без погодження з органом управління укладає правочини, вартість яких не перевищує 100 % від статутного капіталу Підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію Підприємства і вирішує питання діяльності Підприємства у межах, визначених цим Статутом;
  3. приймає та звiльняє працiвникiв згiдно з штатним розкладом;
  4. самостійно вирішує питання діяльності Підприємства за винятком тих, що віднесені законодавством та цим Статутом до компетенції Засновника або виконавчого органу Ради, до сфери управління якого належить Підприємство;
  5. несе відповідальність за формування та виконання фінансового плану і плану розвитку Підприємства, результати його господарської діяльності, виконання показників ефективності підприємства, якість послуг, що надаються підприємством, використання майна та коштів Підприємства і доходу згідно з вимогами законодавства, цього Статуту та укладених Підприємством договорів;
  6. користується правом розпорядження майном та коштами Підприємства відповідно до законодавства та цього Статуту, забезпечує їхнє ефективне використання і збереження;
  7. у межах своєї компетенції видає накази та інші акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Підприємства;
  8. забезпечує контроль за веденням та зберіганням документації Підприємства;
  9. у строки і в порядку, встановлені законодавством, повідомляє відповідні органи про будь-які зміни в даних про Підприємство, внесення яких є обов’язковим до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  10. приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи працівників Підприємства, а також інші, передбачені законодавством про працю рішення в сфері трудових відносин, укладає трудові договори з працівниками Підприємства, забезпечує раціональний добір кадрів, дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку. Створює умови підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників згідно із затвердженим в установленому порядку штатним розписом. Затверджує функціональні обов’язки та посадові інструкції працівників Підприємства;
  11. забезпечує проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному законодавством України, від імені роботодавця веде переговори та підписує колективний договір з профспілковим органом;
  12. призначає на посаду та звільняє з посади своїх заступників і головного бухгалтера, керівників структурних підрозділів, інших працівників Підприємства;
  13. затверджує розподіл обов'язків між своїми заступниками;
  14. забезпечує дотримання на Підприємстві вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці;
  15. вживає заходи до своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати, а також передбачених законодавством податків, зборів та інших обов’язкових платежів;
  16. несе відповідальність за збитки, завдані підприємству з вини керівника Підприємства в порядку, визначеному законодавством;
  17. затверджує положення про структурні підрозділи Підприємства, інші положення та порядки, що мають системний характер, зокрема:
  • положення про преміювання працівників за підсумками роботи підприємства;
  • порядок надходження і використання коштів, отриманих як благодійні внески, гранти та дарунки;
  • порядок приймання, зберігання, відпуску та обліку лікарських засобів та медичних виробів;

вирішує інші питання, віднесені до компетенції керівника Підприємства згідно із законодавством, цим Статутом, контрактом між Засновником і керівником;

  1. Трудовий колектив бюро складають всі працівники, які приймають участь у його діяльності на підставі трудового договору. Повноваження трудового колективу здійснюють загальні збори.
    Члени трудового колективу бюро мають право вносити пропозиції начальнику, або зборам з питань діяльності бюро, отримувати інформацію для виконання службових обов’язків, користуватися пільговими послугами бюро.
  2. Майно і фінансова діяльність
  3. Майно бюро становить основні фонди та оборотні кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі бюро.
  4. Майно бюро належить трудовому колективу на праві повного господарського відання.
  5. Джерелами формування майна є прибутки, одержані в зв'язку з оплатою виконаних робіт і надання послуг, інших видів господарської діяльності, а також інші джерела не заборонені чинним законодавством України.
  6. Бюро має право придбати або орендувати основні фонди, будівлі, споруди, транспортні засоби, машини, механізми у державних, кооперативних, громадських, колективних, приватних підприємствах, установах, організаціях і окремих громадян обмінювати, здавати в оренду, а також списувати їх з балансу.
  1. Виробничо-господарська діяльність
    1. Діяльність бюро ґрунтується на принципах повного господарського розрахунку та самофінансування.
      Виробнича, соціальна діяльність і оплата праці здійснюється за рахунок зароблених трудовим колективом коштів.
    2. Розрахунки за виконані роботи виконуються на основі договірних цін. Договірні ціни, в залежності від строків, погоджуються замовником до початку робіт.
    3. Бюро повністю бере на себе відповідальність за збереження майна, вчасне і якісне виконання робіт, прийнятих договірних зобов’язань та забезпечення рівня рентабельності.
  2. Праця та її оплата
    1. Бюро самостійно визначає фонд оплати праці без обмеження її росту з боку державних органів.
    2. Оплата праці працівників здійснюється в межах коштів зароблених бюро. Трудові доходи кожного працівника визначаються особистим трудовим вкладом із врахуванням кінцевих результатів.
    3. Бюро самостійно визначає форми, систему і розміри при оплати праці, а також інші види доходів працівників (премії, надбавки, доплати, винагороди, оплату додаткових відпусток, тощо). Мінімальний розмір оплати праці працівників не може бути нижчим розміру встановленого законодавством Україні.
  3. Умови реорганізації та припинення діяльності бюро
    1. Ліквідація і реорганізація бюро проводиться у відповідності з чинним законодавством та за рішенням Засновників, а також за рішенням суду або арбітражного суду.
    2. При ліквідації і реорганізації бюро звільненим працівникам гарантується додержання їх прав відповідно до трудового законодавства.

Глибоцький селищний голова Григорій ВАНЗУРЯК