ПРОЄКТ РІШЕННЯ №
УКРАЇНА
ГЛИБОЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
_____ СЕСІЯ
VIIІ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
ВИРІШИЛА:
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Глибоцької селищної ради
від «__» _______2021 р.№
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
ГЛИБОЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ»
(ЄДРПОУ 31003939)
(Нова редакція)
смт Глибока
2021 р.
УКРАЇНА
ГЛИБОЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
_____ СЕСІЯ
VIIІ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
ПРОЄКТ
«___» _______ 2021 року
№
Про прийняття прав Засновника,
прийняття у комунальну власність,
затвердження Статуту комунального
підприємства Глибоцьке комунальне районне
бюро технічної інвентаризації
в новій редакції та зміну найменування
прийняття у комунальну власність,
затвердження Статуту комунального
підприємства Глибоцьке комунальне районне
бюро технічної інвентаризації
в новій редакції та зміну найменування
Керуючись статтями 43, 60 та частиною 10 розділу 5 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання рішення Чернівецької районної ради від 17.09.2021 року №119-7/21, враховуючи рекомендації постійної комісії від «___» __________ 2021 року, селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Прийняти права засновника комунального підприємства Глибоцьке комунальне районне бюро технічної інвентаризації (ЄДРПОУ 31003939) та прийняти у комунальну власність Глибоцької територіальної громади закріплене за комунальним підприємством Глибоцьке комунальне районне бюро технічної інвентаризації майно, рухоме майно (основні засоби, фонди та матеріальні цінності).
2. Змінити найменування комунального підприємства Глибоцьке комунальне районне бюро технічної інвентаризації на комунальне підприємство «Бюро технічної інвентаризації Глибоцької селищної ради» (ЄДРПОУ 31003939).
3. Затвердити у новій редакції Статут комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації Глибоцької селищної ради» (додається).
4. Уповноважити керівника комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації Глибоцької селищної ради» (Сучеван А.Д.) надати необхідні документи суб’єкту державної реєстрації для здійснення реєстраційних дій.
5. Визнати рішення Глибоцької селищної ради від 24 грудня 2020 року №68-2/20 «Про входження до складу засновників комунального підприємства «Глибоцьке комунальне районне бюро технічної інвентаризації» та затвердження статуту в новій редакції» та від 12.10.2021р. № 827-13/21 «Про затвердження Статуту комунального підприємства Глибоцьке комунальне бюро технічної інвентаризації у новій редакції та зміну найменування» такими, що втратили чинність.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії селищної ради з фінансово-економічних питань, бюджету, житлово-комунального господарства, підприємницької діяльності, комунальної власності та інвестицій (Колотило Ю.Т.)
2. Змінити найменування комунального підприємства Глибоцьке комунальне районне бюро технічної інвентаризації на комунальне підприємство «Бюро технічної інвентаризації Глибоцької селищної ради» (ЄДРПОУ 31003939).
3. Затвердити у новій редакції Статут комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації Глибоцької селищної ради» (додається).
4. Уповноважити керівника комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації Глибоцької селищної ради» (Сучеван А.Д.) надати необхідні документи суб’єкту державної реєстрації для здійснення реєстраційних дій.
5. Визнати рішення Глибоцької селищної ради від 24 грудня 2020 року №68-2/20 «Про входження до складу засновників комунального підприємства «Глибоцьке комунальне районне бюро технічної інвентаризації» та затвердження статуту в новій редакції» та від 12.10.2021р. № 827-13/21 «Про затвердження Статуту комунального підприємства Глибоцьке комунальне бюро технічної інвентаризації у новій редакції та зміну найменування» такими, що втратили чинність.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії селищної ради з фінансово-економічних питань, бюджету, житлово-комунального господарства, підприємницької діяльності, комунальної власності та інвестицій (Колотило Ю.Т.)
Глибоцький селищний голова
Григорій ВАНЗУРЯК
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Глибоцької селищної ради
від «__» _______2021 р.№
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
ГЛИБОЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ»
(ЄДРПОУ 31003939)
(Нова редакція)
смт Глибока
2021 р.
1. Засновник та найменування Підприємства.
1.1. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ ГЛИБОЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ» (далі - Підприємство), код за ЄДРПОУ 31003939, є унітарним комерційним комунальним підприємством.
1.2. Скорочене найменування Підприємства українською мовою: КПБТІ Глибоцької селищної ради.
1.3. Засновником Підприємства від імені Глибоцької селищної територіальної громади виступає Глибоцька селищна рада (далі – Засновник, Рада), місцезнаходження Засновника: Чернівецька область, Чернівецький район, селище міського типу Глибока, вул. Шевченка, код за ЄДРПОУ 04417004. Підприємство є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Засновнику.
1.4. Виконавчий орган, до сфери управління якого належить Підприємство, визначається рішенням Ради.
2. Місцезнаходження та строк діяльності Підприємства.
2.1. Місцезнаходження Підприємства: 60400, Україна, Чернівецька область, Чернівецький район, смт. Глибока, вулиця Борців за волю України, будинок №5.
2.2. Підприємство створено на невизначений строк.
3. Мета, предмет та види діяльності Підприємства.
3.1. Мета діяльності Підприємства - отримання прибутку.
3.2. Предмет діяльності Підприємства - здійснення Підприємством діяльності, передбаченої, згідно чинного законодавства України, цим Статутом.
3.3. Види діяльності Підприємства:
3.3.1. технічна інвентаризація, паспортизація основних фондів підприємств і установ всіх форм власності, в т.ч. об'єктів зовнішнього благоустрою, житлового фонду комунальних, державних підприємств (установ, організацій), кооперативних та інших громадських організацій, приватних гаражів, дач і інших об'єктів нерухомості, реєстрація поточних змін в структурі, технічному стані об'єктів;
3.3.2. оформлення технічної документації на об’єкти житлових, дачних, гаражних та інших видів кооперативів, товариств і об’єднань.
3.3.3. оформлення технічної документації на будівлі виробничого, господарського, соціально-побутового та іншого призначення, побудовані підприємствами, установами, організаціями та громадянами чи придбані ними у власність відповідно діючому законодавству;
3.3.4. оформлення технічної документації на об’єкти нерухомості, які переходять у власність юридичних та фізичних осіб згідно діючого законодавства внаслідок ліквідації або реорганізації підприємств, установ та організацій;
3.3.5. підготовка технічних заключень про можливість поділу будинків, об'єднання та поділ квартир та інших об'єктів нерухомості;
3.3.6. проведення підготовчих робіт та заключень, пов’язаних із виділом будинку в самостійне будинковолодіння;
3.3.7. зберігання і використання технічного і реєстраційного архіву на об'єкти нерухомості і видача довідок і копій юридичним і фізичним особам;
3.3.8. підготовка і надання статистичних даних з питань технічної інвентаризації, паспортизації і реєстрації об'єктів нерухомості органам державної влади і місцевого самоврядування;
3.3.9. надання юридичним і фізичним особам інформаційних і консультаційних послуг по здійсненню операцій з нерухомим майном;
3.3.10. розробка технічної документації (креслень, схем, планів, розрахунків тощо) на будівлі і споруди різного призначення;
3.3.11. посередницька діяльність по підготовці документів до нотаріального оформлення угод купівлі-продажу, дарування тощо, успадкування нерухомості та інших об’єктів власності;
3.3.12. виконання робіт по відновленню документів на право власності на будівлі і земельні ділянки, які були втрачені;
3.3.13. здійснення професійної оціночної діяльності, в тому числі експертна оцінка об’єктів нерухомого майна та земельних ділянок; оцінка механізмів, обладнання та окремих видів спеціалізованого транспорту; оцінка автотранспортних засобів;
3.3.14. виконання топографо-геодезичних, картографічних робіт та кадастрових зйомок;
3.3.15. надання послуг фізичним та юридичним особам по копіюванню, друкуванню, розмноженню та ламінуванню документів;
3.3.16. організація курсових циклів підвищення кваліфікації та спеціалізації працівників підприємства;
3.3.17. надання консультаційних та інформаційних послуг з питань економіки, фінансів, права та організації управління;
3.3.18. підготовка проектів документів та експертиза документів економічного, фінансового та правового характеру;
3.3.19. організація виставок, експозицій та салонів-магазинів;
3.3.20. інші види діяльності, не заборонені чинним законодавством.
3.4. Окремі види діяльності можуть здійснюватися тільки з урахуванням особливостей та обмежень, встановлених чинним законодавством України (отримання відповідних дозволів, ліцензій, сертифікатів тощо).
4 . Юридичний статус Підприємства
4.1. Підприємство, з дня його державної реєстрації, є юридичною особою згідно законодавства України. Правове положення Підприємства визначається чинним національним законодавством України, зокрема законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про підприємництво», рішеннями фонду Державного майна України, Статутом Підприємства.
4.2. Підприємство може набувати майнових та особистих немайнових прав, вступати в зобов'язання, виступати в суді, господарському суді та третейському суді від свого імені.
4.3. Підприємство має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, печатку, штампи та бланки зі своїм найменуванням, а також знак для товарів та послуг.
4.4. Підприємство має право використовувати найману працю.
4.5. Відносини Підприємства з іншими підприємствами, організаціями і громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на основі договорів. Підприємство вільне у виборі предмета договору, визначенні зобов'язань, будь-яких інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать чинному законодавству України та цьому Статуту.
4.6. Підприємство, з дотриманням вимог чинного законодавства та цього Статуту, може самостійно здійснювати зовнішньоекономічну діяльність.
4.7. Підприємство має право створювати на території України та за її межами філії та представництва, а також дочірні підприємства за погодженням Засновника та відповідно до чинного законодавства України. Підприємство також має право бути засновником господарських товариств.
5. Розмір, порядок утворення та зміни Статутного капіталу
Підприємства
1.1. Для забезпечення діяльності Підприємства створюється Статутний капітал Підприємства у розмірі 18933 (Вісімнадцять тисяч дев’ятсот тридцять три) гривні.
Склад внесків до статутного капіталу Підприємства:
- комп’ютери та оргтехніка - загальною вартістю 11738 (Одинадцять тисяч сімсот тридцять вісім) гривень;
- меблі - загальною вартістю 1373 (Одна тисяча триста сімдесят три) гривні;
- грошові кошти у розмірі 5822 (П’ять тисяч вісімсот двадцять два) гривні.
1.2. Статутний капітал може бути збільшено згідно з рішенням Засновника Підприємства.
1.3. Збільшення Статутного капіталу може бути здійснено за рахунок прибутків Підприємства та додаткових вкладів власника. Вказаними вкладами можуть бути будинки, споруди, обладнання та інші матеріальні цінності, цінні папери, права користування землею, водою та іншими природними ресурсами, будинками, спорудами, обладнанням, а також інші майнові права і в тому числі на інтелектуальну власність ), грошові кошти.
1.4. Зменшення Статутного капіталу при наявності заперечень кредиторів не допускається.
6. Органи управління Підприємства
6.1. Управління Підприємством здійснюється відповідно до Статуту на основі поєднання прав Засновника щодо господарського використання його майна і принципів самоврядування трудового колективу.
6.2. До компетенції Засновника Підприємства належить:
- прийняття рішення про внесення змін до Статуту Підприємства;
- призначення, звільнення, притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності Керівника Підприємства;
- створення, реорганізація та ліквідація дочірніх підприємств, затвердження їх статутів;
- прийняття рішення про проведення позачергової ревізії діяльності Підприємства;
- прийняття рішення про випуск Підприємством своїх цінних паперів; призначення незалежного аудитора;
- прийняття рішення про припинення діяльності Підприємства, призначення ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу.
6.3. Засновник може приймати рішення про передачу частини належних йому повноважень до компетенції його виконавчих органів та компетенції начальника Підприємства.
6.4. Безпосереднє керівництво діяльністю Підприємства здійснює Начальник Підприємства (далі - Начальник).
6.5. Начальник призначається та звільняється з посади Глибоцьким селищним головою. Умови праці Начальника визначаються трудовим контрактом, який укладається строком на два роки. Після закінчення дії контракту він може бути переукладений на новий строк з тією ж особою.
6.6. Термін повноважень Начальника визначається трудовим контрактом.
6.7. Начальник в силу своєї компетенції:
- здійснює оперативне керівництво роботою Підприємства у відповідності з програмою Підприємства;
- без доручення діє від імені Підприємства, представляє його у всіх установах, підприємствах та організаціях, відкриває в банках розрахункові та інші рахунки, видає доручення;
- самостійно укладає договори (контракти) (з урахуванням положень п.6.2 цієї статті);
- приймає та звільняє працівників згідно з штатним розкладом (з урахуванням вимог ст.25-1 Кодексу законів про працю України);
- приймає рішення та видає накази по оперативних питаннях внутрішньої діяльності Підприємства;
- здійснює будь-які інші дії, необхідні для досягнення цілей Підприємства, за виключенням тих, які згідно з цим Статутом, прямо закріплені за Власником.
7. Компетенція і повноваження трудового колективу Підприємства та його виборчих органів.
7.1. Компетенція та повноваження трудового колективу Підприємства та його виборчих органів визначаються згідно чинного законодавства України.
7.2. Свої повноваження трудовий колектив Підприємства реалізує через загальні збори трудового колективу. Загальні збори вважаються повноважними, якщо у них приймає участь не менше 2/3 членів трудового колективу. Рішення загальних зборів вважаються прийнятими, якщо за них проголосувало не менше половини присутніх.
7.3. На підставі відповідного рішення загальних зборів трудового колективу Підприємства може бути обрано виборчий орган (Раду трудового колективу Підприємства), що має право представляти інтереси трудового колективу Підприємства.
7.4. Компетенція та повноваження Ради трудового колективу Підприємства встановлюються за рішенням загальних зборів трудового колективу Підприємства.
8. Утворення і використання майна Підприємства.
8.1. Майно Підприємства є власністю Глибоцької селищної територіальної громади і закріплюється за ним на праві господарського відання. Здійснюючи право господарського відання Підприємство користується та розпоряджається майном відповідно до чинного законодавства України, рішень Ради (виконавчого органу, до сфери управління якого належить Підприємство) та цього Статуту.
8.2. Майно Підприємства становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, передані йому Засновником, вартість яких відображається у самостійному балансі Підприємства.
8.3. Підприємство не має права відчужувати або іншим способом розпоряджатись закріпленим за ним майном, що належить до основних фондів без попередньої згоди Засновника або уповноваженого ним органу. Підприємство не має права передавати у безоплатне користування належне йому майно третім особам.
8.4. Джерелами формування майна та коштів Підприємства є:
-комунальне майно, передане Підприємству Засновником;
- міжбюджетні трансферти в межах цільового призначення фінансування комунальних підприємств, в тому числі кошти бюджетів інших територіальних громад;
- власні надходження Підприємства, включаючи кошти, отримані внаслідок продажу товарів, робіт та послуг;
- кредити банків;
-майно, придбане у інших юридичних або фізичних осіб;
-майно, що надходить безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних благодійних внесків, пожертвувань юридичних і фізичних осіб; надходження коштів на виконання програм соціально-економічного розвитку району, програм розвитку медичної галузі;
-гранти, дарунки, гуманітарна допомога від міжнародних організацій;
-майно, отримане з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України;
-інші джерела, не заборонені законодавством.
8.5. Вилучення майна Підприємства може мати місце лише у випадках, передбачених чинним законодавством України. Майно, яке не використовується Підприємством для здійснення статутної діяльності, може вилучатися за рішенням Засновника для передачі іншим особам або забезпечення потреб територіальної громади.
8.6. Передача в оренду майна, закріпленого за Підприємством, здійснюється відповідно до чинного законодавства із урахуванням рішень Засновника.
8.7. Списання з балансу основних засобів, інших матеріальних ресурсів, які зносилися або морально застаріли проводиться Підприємством відповідно до чинного законодавства України та Положення, затвердженого рішенням Засновника чи органу, до сфери управління якого належить Підприємство.
8.8. Внутрішня перевірка (ревізія, аудит) використання майна, господарської та фінансової діяльності Підприємства здійснюється у визначеному Засновником порядку.
СТАТТЯ 9. Користування майном, яке не є власністю Підприємства
9.1. Для здійснення своїх статутних цілей Підприємство має право на засадах угоди використовувати майно, надане йому українськими та іноземними підприємствами, організаціями, установами та громадянами.
10. Розподіл прибутку та порядок покриття збитків Підприємства.
10.1. Прибуток Підприємства утворюється з надходжень від господарської діяльності після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат і витрат на оплату праці. З балансового прибутку Підприємства вносяться передбачені законодавством України податки та інші платежі до бюджету, а також сплачуються проценти по кредитах банків та по облігаціях.
10.2. Порядок використання чистого прибутку визначається Підприємством самостійно.
10.3. Збитки Підприємства відшкодовуються за рахунок резервного фонду, а у випадках, коли коштів резервного фонду не вистачає, за рахунок інших коштів, котрі є у Підприємства, а при нестачі цих коштів - за рахунок реалізації майна Підприємства.
11. Фінансові та кредитні відносини.
11.1. Підприємство має право відкривати розрахункові (поточні) та інші рахунки для зберігання грошових коштів, здійснення всіх видів операцій у будь-яких банках України та інших держав за своїм вибором і за згодою цих банків у порядку, що встановлюється Національним банком України.
11.2. Підприємство користується банківським кредитом на комерційній договірній основі. Підприємство може надавати банку на договірній основі право використовувати свої вільні кошти і встановлювати проценти за їх використання.
11.3. Підприємство самостійно встановлює черговість і напрями списання коштів з власних рахунків, яке здійснюється установами банків за дорученням Підприємства, крім випадків, передбачених законами України. Розрахунки Підприємства за своїми зобов'язаннями провадяться через установи банків у порядку, встановленому Національним банком України відповідно до чинного законодавства України.
12. Ціни і ціноутворення.
12.1. Підприємство реалізує свою продукцію, роботи, послуги, майно за цінами та тарифами, що встановлюються самостійно або на договірній основі, а у випадках, передбачених законодавством, - за державними цінами та тарифами.
13. Фінансовий рік.
13.1. Фінансовий рік Підприємства співпадає з календарним роком.
14. Облік та звітність Підприємства. Контроль за діяльністю Підприємства.
14.1. Підприємство здійснює оперативний та бухгалтерський облік результатів своєї роботи, веде статистичну звітність. Порядок ведення бухгалтерського обліку та статистичної звітності визначається відповідним законодавством.
14.2. У межах повноважень, встановлених чинним законодавством України, контроль за фінансово-господарською діяльністю Підприємства здійснюють державні контролюючі органи.
14.3. Засновник або уповноважені ним його виконавчі органи мають право перевіряти фінансово-господарську діяльність Підприємства або приймати рішення про залучення до виконання вказаної перевірки незалежного аудитора (аудиторської фірми).
14.4. У випадках, передбачених чинним законодавством України, перевірка фінансово-господарської діяльності Підприємства обов'язково здійснюється за участю аудитора (аудиторської фірми).
15. Соціальна діяльність Підприємства.
15.1. Питання соціального розвитку, включаючи поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування членів трудового колективу та їх сімей, вирішуються трудовим колективом за участю Засновника або уповноважених ним його виконавчих органів відповідно до Статуту Підприємства, колективного договору та законодавчих актів України.
15.2. Розбіжності, що виникають при укладанні або виконанні колективного договору, вирішуються у порядку, встановленому законодавчими актами України. Сторони, які уклали колективний договір, не менше двох разів на рік взаємо звітують про його виконання на зборах трудового колективу.
15.3. Підприємство зобов'язане забезпечити для всіх працюючих на Підприємстві безпечні та нешкідливі умови праці і несе відповідальність у встановленому законодавством порядку за шкоду, заподіяну їх здоров'ю та працездатності.
15.4. Підприємство має право самостійно встановлювати для своїх працівників додаткові відпустки, скорочений робочий день та інші пільги.
16. Умови ліквідації та реорганізації Підприємства.
16.1. Ліквідація та реорганізація (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) Підприємства провадяться з дотриманням вимог антимонопольного законодавства за рішенням Засновника, а у випадках банкрутства та припинення діяльності Підприємства, передбачених чинним законодавством України, за рішенням Засновника та за участю трудового колективу, чи за рішенням суду або господарського суду.
16.2. Підприємство ліквідується також у випадках:
- визнання його банкрутом;
- якщо прийнято рішення про заборону діяльності Підприємства через невиконання умов, встановлених законодавством, і в передбачений рішенням строк не забезпечено додержання цих умов або не змінено вид діяльності;
- якщо рішенням суду будуть визнані недійсними статут і рішення про створення Підприємства;
- на інших підставах, передбачених законодавчими актами України.
16.3. При реорганізації та ліквідації Підприємства звільненим працівникам гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.
16.4. У разі злиття Підприємства з іншим підприємством усі майнові права та обов'язки кожного з них переходять до підприємства, яке виникло в результаті злиття.
16.5. При приєднанні Підприємства до іншого підприємства до останнього переходять усі майнові права та обов'язки приєднаного Підприємства.
16.6. У разі поділу Підприємства до нових підприємств, які виникли в результаті цього поділу, переходять за роздільним актом (балансом) у відповідних частинах майнові права і обов'язки реорганізованого Підприємства.
16.7. При виділенні з Підприємства одного або кількох нових підприємств до кожного з них переходять за роздільним актом (балансом) у відповідних частинах майнові права і обов'язки реорганізованого Підприємства.
16.8. При перетворенні Підприємства в інше підприємство до підприємства, яке щойно виникло, переходять усі майнові права і обов'язки колишнього Підприємства.
16.9. Підприємство вважається реорганізованим або ліквідованим з моменту виключення його з державного реєстру України.
17. Ліквідаційна комісія.
17.1. Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Засновником або уповноваженим ним його виконавчим органом, а у випадках банкрутства та припинення діяльності Підприємства за рішенням суду або господарського суду - ліквідаційною комісією, що призначається цими органами.
За рішенням Засновника або уповноваженого ним його виконавчого органу ліквідація може проводитись самим підприємством в особі його органу управління.
17.2. Засновник, суд або господарський суд, який прийняв рішення про ліквідацію Підприємства, встановлює порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій кредиторів, який не може бути менше двох місяців з моменту оголошення про ліквідацію.
17.3. У разі визнання підприємства банкрутом його ліквідація проводиться згідно з ліквідаційною процедурою, передбаченою Кодексом України з процедур банкрутства. З дня призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження по управлінню справами Підприємства. Ліквідаційна комісія вміщує в офіційній пресі за місцезнаходженням Підприємства публікацію про його ліквідацію і про порядок та строк заяви кредиторами претензій. Поряд з цією публікацією ліквідаційна комісія зобов'язана провести роботу по стягненню дебіторської заборгованості Підприємству і виявленню претензій кредиторів з повідомленням останніх про ліквідацію Підприємства.
17.4. Ліквідаційна комісія (орган, що проводить ліквідацію) оцінює наявне майно ліквідовуваного підприємства і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс і подає його Засновнику, або уповноваженому ним його виконавчому органу, або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинна бути підтверджена аудитором (аудиторською фірмою).
18. Розподіл коштів Підприємства при його ліквідації.
18.1. Претензії кредиторів до ліквідовуваного Підприємства задовольняються з майна Підприємства. При цьому в першочерговому порядку задовольняються борги перед бюджетами і компенсуються витрати на відновлення природного середовища, якому завдало шкоди ліквідоване Підприємство.
18.2. Претензії, виявлені і заявлені після закінчення строку, встановленого для їх заяви, задовольняються з майна Підприємства, що залишилось після задоволення першочергових претензій, виявлених претензій, а також претензій, заявлених у встановлений строк.
18.3. Претензії, не задоволені за браком майна, вважаються погашеними. Погашеними вважаються також претензії, які не визнані ліквідаційною комісією, а також за умови, якщо кредитори протягом місячного строку від дня одержання повідомлення про повне або часткове невизнання претензії не подадуть позови до суду або арбітражного суду про задоволення їх вимог.
18.4. Майно, що залишилось після задоволення претензій кредиторів і членів трудового колективу Підприємства, використовується за вказівкою Засновника або уповноваженого ним його виконавчого органу.
18.5. У разі реорганізації Підприємства його права і обов'язки переходять до правонаступників.
19. Розгляд спорів, пов'язаних з діяльністю Підприємства.
19.1. Спори Підприємства з своїми контрагентами вирішуються у відповідності з чинним законодавством.
20. Внесення змін (доповнень) до Статуту Підприємства.
20.1. Внесення змін (доповнень) до Статуту Підприємства оформлюється шляхом викладення Статуту у новій редакції з додержанням вимог, встановлених чинним законодавством України.
20.2. Зміни (доповнення) до Статуту Підприємства підлягають державній реєстрації.
21. Набрання Статутом чинності.
21.1. Статут набирає чинності з моменту державної реєстрації.
1.1. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ ГЛИБОЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ» (далі - Підприємство), код за ЄДРПОУ 31003939, є унітарним комерційним комунальним підприємством.
1.2. Скорочене найменування Підприємства українською мовою: КПБТІ Глибоцької селищної ради.
1.3. Засновником Підприємства від імені Глибоцької селищної територіальної громади виступає Глибоцька селищна рада (далі – Засновник, Рада), місцезнаходження Засновника: Чернівецька область, Чернівецький район, селище міського типу Глибока, вул. Шевченка, код за ЄДРПОУ 04417004. Підприємство є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Засновнику.
1.4. Виконавчий орган, до сфери управління якого належить Підприємство, визначається рішенням Ради.
2. Місцезнаходження та строк діяльності Підприємства.
2.1. Місцезнаходження Підприємства: 60400, Україна, Чернівецька область, Чернівецький район, смт. Глибока, вулиця Борців за волю України, будинок №5.
2.2. Підприємство створено на невизначений строк.
3. Мета, предмет та види діяльності Підприємства.
3.1. Мета діяльності Підприємства - отримання прибутку.
3.2. Предмет діяльності Підприємства - здійснення Підприємством діяльності, передбаченої, згідно чинного законодавства України, цим Статутом.
3.3. Види діяльності Підприємства:
3.3.1. технічна інвентаризація, паспортизація основних фондів підприємств і установ всіх форм власності, в т.ч. об'єктів зовнішнього благоустрою, житлового фонду комунальних, державних підприємств (установ, організацій), кооперативних та інших громадських організацій, приватних гаражів, дач і інших об'єктів нерухомості, реєстрація поточних змін в структурі, технічному стані об'єктів;
3.3.2. оформлення технічної документації на об’єкти житлових, дачних, гаражних та інших видів кооперативів, товариств і об’єднань.
3.3.3. оформлення технічної документації на будівлі виробничого, господарського, соціально-побутового та іншого призначення, побудовані підприємствами, установами, організаціями та громадянами чи придбані ними у власність відповідно діючому законодавству;
3.3.4. оформлення технічної документації на об’єкти нерухомості, які переходять у власність юридичних та фізичних осіб згідно діючого законодавства внаслідок ліквідації або реорганізації підприємств, установ та організацій;
3.3.5. підготовка технічних заключень про можливість поділу будинків, об'єднання та поділ квартир та інших об'єктів нерухомості;
3.3.6. проведення підготовчих робіт та заключень, пов’язаних із виділом будинку в самостійне будинковолодіння;
3.3.7. зберігання і використання технічного і реєстраційного архіву на об'єкти нерухомості і видача довідок і копій юридичним і фізичним особам;
3.3.8. підготовка і надання статистичних даних з питань технічної інвентаризації, паспортизації і реєстрації об'єктів нерухомості органам державної влади і місцевого самоврядування;
3.3.9. надання юридичним і фізичним особам інформаційних і консультаційних послуг по здійсненню операцій з нерухомим майном;
3.3.10. розробка технічної документації (креслень, схем, планів, розрахунків тощо) на будівлі і споруди різного призначення;
3.3.11. посередницька діяльність по підготовці документів до нотаріального оформлення угод купівлі-продажу, дарування тощо, успадкування нерухомості та інших об’єктів власності;
3.3.12. виконання робіт по відновленню документів на право власності на будівлі і земельні ділянки, які були втрачені;
3.3.13. здійснення професійної оціночної діяльності, в тому числі експертна оцінка об’єктів нерухомого майна та земельних ділянок; оцінка механізмів, обладнання та окремих видів спеціалізованого транспорту; оцінка автотранспортних засобів;
3.3.14. виконання топографо-геодезичних, картографічних робіт та кадастрових зйомок;
3.3.15. надання послуг фізичним та юридичним особам по копіюванню, друкуванню, розмноженню та ламінуванню документів;
3.3.16. організація курсових циклів підвищення кваліфікації та спеціалізації працівників підприємства;
3.3.17. надання консультаційних та інформаційних послуг з питань економіки, фінансів, права та організації управління;
3.3.18. підготовка проектів документів та експертиза документів економічного, фінансового та правового характеру;
3.3.19. організація виставок, експозицій та салонів-магазинів;
3.3.20. інші види діяльності, не заборонені чинним законодавством.
3.4. Окремі види діяльності можуть здійснюватися тільки з урахуванням особливостей та обмежень, встановлених чинним законодавством України (отримання відповідних дозволів, ліцензій, сертифікатів тощо).
4 . Юридичний статус Підприємства
4.1. Підприємство, з дня його державної реєстрації, є юридичною особою згідно законодавства України. Правове положення Підприємства визначається чинним національним законодавством України, зокрема законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про підприємництво», рішеннями фонду Державного майна України, Статутом Підприємства.
4.2. Підприємство може набувати майнових та особистих немайнових прав, вступати в зобов'язання, виступати в суді, господарському суді та третейському суді від свого імені.
4.3. Підприємство має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, печатку, штампи та бланки зі своїм найменуванням, а також знак для товарів та послуг.
4.4. Підприємство має право використовувати найману працю.
4.5. Відносини Підприємства з іншими підприємствами, організаціями і громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на основі договорів. Підприємство вільне у виборі предмета договору, визначенні зобов'язань, будь-яких інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать чинному законодавству України та цьому Статуту.
4.6. Підприємство, з дотриманням вимог чинного законодавства та цього Статуту, може самостійно здійснювати зовнішньоекономічну діяльність.
4.7. Підприємство має право створювати на території України та за її межами філії та представництва, а також дочірні підприємства за погодженням Засновника та відповідно до чинного законодавства України. Підприємство також має право бути засновником господарських товариств.
5. Розмір, порядок утворення та зміни Статутного капіталу
Підприємства
1.1. Для забезпечення діяльності Підприємства створюється Статутний капітал Підприємства у розмірі 18933 (Вісімнадцять тисяч дев’ятсот тридцять три) гривні.
Склад внесків до статутного капіталу Підприємства:
- комп’ютери та оргтехніка - загальною вартістю 11738 (Одинадцять тисяч сімсот тридцять вісім) гривень;
- меблі - загальною вартістю 1373 (Одна тисяча триста сімдесят три) гривні;
- грошові кошти у розмірі 5822 (П’ять тисяч вісімсот двадцять два) гривні.
1.2. Статутний капітал може бути збільшено згідно з рішенням Засновника Підприємства.
1.3. Збільшення Статутного капіталу може бути здійснено за рахунок прибутків Підприємства та додаткових вкладів власника. Вказаними вкладами можуть бути будинки, споруди, обладнання та інші матеріальні цінності, цінні папери, права користування землею, водою та іншими природними ресурсами, будинками, спорудами, обладнанням, а також інші майнові права і в тому числі на інтелектуальну власність ), грошові кошти.
1.4. Зменшення Статутного капіталу при наявності заперечень кредиторів не допускається.
6. Органи управління Підприємства
6.1. Управління Підприємством здійснюється відповідно до Статуту на основі поєднання прав Засновника щодо господарського використання його майна і принципів самоврядування трудового колективу.
6.2. До компетенції Засновника Підприємства належить:
- прийняття рішення про внесення змін до Статуту Підприємства;
- призначення, звільнення, притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності Керівника Підприємства;
- створення, реорганізація та ліквідація дочірніх підприємств, затвердження їх статутів;
- прийняття рішення про проведення позачергової ревізії діяльності Підприємства;
- прийняття рішення про випуск Підприємством своїх цінних паперів; призначення незалежного аудитора;
- прийняття рішення про припинення діяльності Підприємства, призначення ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу.
6.3. Засновник може приймати рішення про передачу частини належних йому повноважень до компетенції його виконавчих органів та компетенції начальника Підприємства.
6.4. Безпосереднє керівництво діяльністю Підприємства здійснює Начальник Підприємства (далі - Начальник).
6.5. Начальник призначається та звільняється з посади Глибоцьким селищним головою. Умови праці Начальника визначаються трудовим контрактом, який укладається строком на два роки. Після закінчення дії контракту він може бути переукладений на новий строк з тією ж особою.
6.6. Термін повноважень Начальника визначається трудовим контрактом.
6.7. Начальник в силу своєї компетенції:
- здійснює оперативне керівництво роботою Підприємства у відповідності з програмою Підприємства;
- без доручення діє від імені Підприємства, представляє його у всіх установах, підприємствах та організаціях, відкриває в банках розрахункові та інші рахунки, видає доручення;
- самостійно укладає договори (контракти) (з урахуванням положень п.6.2 цієї статті);
- приймає та звільняє працівників згідно з штатним розкладом (з урахуванням вимог ст.25-1 Кодексу законів про працю України);
- приймає рішення та видає накази по оперативних питаннях внутрішньої діяльності Підприємства;
- здійснює будь-які інші дії, необхідні для досягнення цілей Підприємства, за виключенням тих, які згідно з цим Статутом, прямо закріплені за Власником.
7. Компетенція і повноваження трудового колективу Підприємства та його виборчих органів.
7.1. Компетенція та повноваження трудового колективу Підприємства та його виборчих органів визначаються згідно чинного законодавства України.
7.2. Свої повноваження трудовий колектив Підприємства реалізує через загальні збори трудового колективу. Загальні збори вважаються повноважними, якщо у них приймає участь не менше 2/3 членів трудового колективу. Рішення загальних зборів вважаються прийнятими, якщо за них проголосувало не менше половини присутніх.
7.3. На підставі відповідного рішення загальних зборів трудового колективу Підприємства може бути обрано виборчий орган (Раду трудового колективу Підприємства), що має право представляти інтереси трудового колективу Підприємства.
7.4. Компетенція та повноваження Ради трудового колективу Підприємства встановлюються за рішенням загальних зборів трудового колективу Підприємства.
8. Утворення і використання майна Підприємства.
8.1. Майно Підприємства є власністю Глибоцької селищної територіальної громади і закріплюється за ним на праві господарського відання. Здійснюючи право господарського відання Підприємство користується та розпоряджається майном відповідно до чинного законодавства України, рішень Ради (виконавчого органу, до сфери управління якого належить Підприємство) та цього Статуту.
8.2. Майно Підприємства становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, передані йому Засновником, вартість яких відображається у самостійному балансі Підприємства.
8.3. Підприємство не має права відчужувати або іншим способом розпоряджатись закріпленим за ним майном, що належить до основних фондів без попередньої згоди Засновника або уповноваженого ним органу. Підприємство не має права передавати у безоплатне користування належне йому майно третім особам.
8.4. Джерелами формування майна та коштів Підприємства є:
-комунальне майно, передане Підприємству Засновником;
- міжбюджетні трансферти в межах цільового призначення фінансування комунальних підприємств, в тому числі кошти бюджетів інших територіальних громад;
- власні надходження Підприємства, включаючи кошти, отримані внаслідок продажу товарів, робіт та послуг;
- кредити банків;
-майно, придбане у інших юридичних або фізичних осіб;
-майно, що надходить безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних благодійних внесків, пожертвувань юридичних і фізичних осіб; надходження коштів на виконання програм соціально-економічного розвитку району, програм розвитку медичної галузі;
-гранти, дарунки, гуманітарна допомога від міжнародних організацій;
-майно, отримане з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України;
-інші джерела, не заборонені законодавством.
8.5. Вилучення майна Підприємства може мати місце лише у випадках, передбачених чинним законодавством України. Майно, яке не використовується Підприємством для здійснення статутної діяльності, може вилучатися за рішенням Засновника для передачі іншим особам або забезпечення потреб територіальної громади.
8.6. Передача в оренду майна, закріпленого за Підприємством, здійснюється відповідно до чинного законодавства із урахуванням рішень Засновника.
8.7. Списання з балансу основних засобів, інших матеріальних ресурсів, які зносилися або морально застаріли проводиться Підприємством відповідно до чинного законодавства України та Положення, затвердженого рішенням Засновника чи органу, до сфери управління якого належить Підприємство.
8.8. Внутрішня перевірка (ревізія, аудит) використання майна, господарської та фінансової діяльності Підприємства здійснюється у визначеному Засновником порядку.
СТАТТЯ 9. Користування майном, яке не є власністю Підприємства
9.1. Для здійснення своїх статутних цілей Підприємство має право на засадах угоди використовувати майно, надане йому українськими та іноземними підприємствами, організаціями, установами та громадянами.
10. Розподіл прибутку та порядок покриття збитків Підприємства.
10.1. Прибуток Підприємства утворюється з надходжень від господарської діяльності після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат і витрат на оплату праці. З балансового прибутку Підприємства вносяться передбачені законодавством України податки та інші платежі до бюджету, а також сплачуються проценти по кредитах банків та по облігаціях.
10.2. Порядок використання чистого прибутку визначається Підприємством самостійно.
10.3. Збитки Підприємства відшкодовуються за рахунок резервного фонду, а у випадках, коли коштів резервного фонду не вистачає, за рахунок інших коштів, котрі є у Підприємства, а при нестачі цих коштів - за рахунок реалізації майна Підприємства.
11. Фінансові та кредитні відносини.
11.1. Підприємство має право відкривати розрахункові (поточні) та інші рахунки для зберігання грошових коштів, здійснення всіх видів операцій у будь-яких банках України та інших держав за своїм вибором і за згодою цих банків у порядку, що встановлюється Національним банком України.
11.2. Підприємство користується банківським кредитом на комерційній договірній основі. Підприємство може надавати банку на договірній основі право використовувати свої вільні кошти і встановлювати проценти за їх використання.
11.3. Підприємство самостійно встановлює черговість і напрями списання коштів з власних рахунків, яке здійснюється установами банків за дорученням Підприємства, крім випадків, передбачених законами України. Розрахунки Підприємства за своїми зобов'язаннями провадяться через установи банків у порядку, встановленому Національним банком України відповідно до чинного законодавства України.
12. Ціни і ціноутворення.
12.1. Підприємство реалізує свою продукцію, роботи, послуги, майно за цінами та тарифами, що встановлюються самостійно або на договірній основі, а у випадках, передбачених законодавством, - за державними цінами та тарифами.
13. Фінансовий рік.
13.1. Фінансовий рік Підприємства співпадає з календарним роком.
14. Облік та звітність Підприємства. Контроль за діяльністю Підприємства.
14.1. Підприємство здійснює оперативний та бухгалтерський облік результатів своєї роботи, веде статистичну звітність. Порядок ведення бухгалтерського обліку та статистичної звітності визначається відповідним законодавством.
14.2. У межах повноважень, встановлених чинним законодавством України, контроль за фінансово-господарською діяльністю Підприємства здійснюють державні контролюючі органи.
14.3. Засновник або уповноважені ним його виконавчі органи мають право перевіряти фінансово-господарську діяльність Підприємства або приймати рішення про залучення до виконання вказаної перевірки незалежного аудитора (аудиторської фірми).
14.4. У випадках, передбачених чинним законодавством України, перевірка фінансово-господарської діяльності Підприємства обов'язково здійснюється за участю аудитора (аудиторської фірми).
15. Соціальна діяльність Підприємства.
15.1. Питання соціального розвитку, включаючи поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування членів трудового колективу та їх сімей, вирішуються трудовим колективом за участю Засновника або уповноважених ним його виконавчих органів відповідно до Статуту Підприємства, колективного договору та законодавчих актів України.
15.2. Розбіжності, що виникають при укладанні або виконанні колективного договору, вирішуються у порядку, встановленому законодавчими актами України. Сторони, які уклали колективний договір, не менше двох разів на рік взаємо звітують про його виконання на зборах трудового колективу.
15.3. Підприємство зобов'язане забезпечити для всіх працюючих на Підприємстві безпечні та нешкідливі умови праці і несе відповідальність у встановленому законодавством порядку за шкоду, заподіяну їх здоров'ю та працездатності.
15.4. Підприємство має право самостійно встановлювати для своїх працівників додаткові відпустки, скорочений робочий день та інші пільги.
16. Умови ліквідації та реорганізації Підприємства.
16.1. Ліквідація та реорганізація (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) Підприємства провадяться з дотриманням вимог антимонопольного законодавства за рішенням Засновника, а у випадках банкрутства та припинення діяльності Підприємства, передбачених чинним законодавством України, за рішенням Засновника та за участю трудового колективу, чи за рішенням суду або господарського суду.
16.2. Підприємство ліквідується також у випадках:
- визнання його банкрутом;
- якщо прийнято рішення про заборону діяльності Підприємства через невиконання умов, встановлених законодавством, і в передбачений рішенням строк не забезпечено додержання цих умов або не змінено вид діяльності;
- якщо рішенням суду будуть визнані недійсними статут і рішення про створення Підприємства;
- на інших підставах, передбачених законодавчими актами України.
16.3. При реорганізації та ліквідації Підприємства звільненим працівникам гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.
16.4. У разі злиття Підприємства з іншим підприємством усі майнові права та обов'язки кожного з них переходять до підприємства, яке виникло в результаті злиття.
16.5. При приєднанні Підприємства до іншого підприємства до останнього переходять усі майнові права та обов'язки приєднаного Підприємства.
16.6. У разі поділу Підприємства до нових підприємств, які виникли в результаті цього поділу, переходять за роздільним актом (балансом) у відповідних частинах майнові права і обов'язки реорганізованого Підприємства.
16.7. При виділенні з Підприємства одного або кількох нових підприємств до кожного з них переходять за роздільним актом (балансом) у відповідних частинах майнові права і обов'язки реорганізованого Підприємства.
16.8. При перетворенні Підприємства в інше підприємство до підприємства, яке щойно виникло, переходять усі майнові права і обов'язки колишнього Підприємства.
16.9. Підприємство вважається реорганізованим або ліквідованим з моменту виключення його з державного реєстру України.
17. Ліквідаційна комісія.
17.1. Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Засновником або уповноваженим ним його виконавчим органом, а у випадках банкрутства та припинення діяльності Підприємства за рішенням суду або господарського суду - ліквідаційною комісією, що призначається цими органами.
За рішенням Засновника або уповноваженого ним його виконавчого органу ліквідація може проводитись самим підприємством в особі його органу управління.
17.2. Засновник, суд або господарський суд, який прийняв рішення про ліквідацію Підприємства, встановлює порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій кредиторів, який не може бути менше двох місяців з моменту оголошення про ліквідацію.
17.3. У разі визнання підприємства банкрутом його ліквідація проводиться згідно з ліквідаційною процедурою, передбаченою Кодексом України з процедур банкрутства. З дня призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження по управлінню справами Підприємства. Ліквідаційна комісія вміщує в офіційній пресі за місцезнаходженням Підприємства публікацію про його ліквідацію і про порядок та строк заяви кредиторами претензій. Поряд з цією публікацією ліквідаційна комісія зобов'язана провести роботу по стягненню дебіторської заборгованості Підприємству і виявленню претензій кредиторів з повідомленням останніх про ліквідацію Підприємства.
17.4. Ліквідаційна комісія (орган, що проводить ліквідацію) оцінює наявне майно ліквідовуваного підприємства і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс і подає його Засновнику, або уповноваженому ним його виконавчому органу, або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинна бути підтверджена аудитором (аудиторською фірмою).
18. Розподіл коштів Підприємства при його ліквідації.
18.1. Претензії кредиторів до ліквідовуваного Підприємства задовольняються з майна Підприємства. При цьому в першочерговому порядку задовольняються борги перед бюджетами і компенсуються витрати на відновлення природного середовища, якому завдало шкоди ліквідоване Підприємство.
18.2. Претензії, виявлені і заявлені після закінчення строку, встановленого для їх заяви, задовольняються з майна Підприємства, що залишилось після задоволення першочергових претензій, виявлених претензій, а також претензій, заявлених у встановлений строк.
18.3. Претензії, не задоволені за браком майна, вважаються погашеними. Погашеними вважаються також претензії, які не визнані ліквідаційною комісією, а також за умови, якщо кредитори протягом місячного строку від дня одержання повідомлення про повне або часткове невизнання претензії не подадуть позови до суду або арбітражного суду про задоволення їх вимог.
18.4. Майно, що залишилось після задоволення претензій кредиторів і членів трудового колективу Підприємства, використовується за вказівкою Засновника або уповноваженого ним його виконавчого органу.
18.5. У разі реорганізації Підприємства його права і обов'язки переходять до правонаступників.
19. Розгляд спорів, пов'язаних з діяльністю Підприємства.
19.1. Спори Підприємства з своїми контрагентами вирішуються у відповідності з чинним законодавством.
20. Внесення змін (доповнень) до Статуту Підприємства.
20.1. Внесення змін (доповнень) до Статуту Підприємства оформлюється шляхом викладення Статуту у новій редакції з додержанням вимог, встановлених чинним законодавством України.
20.2. Зміни (доповнення) до Статуту Підприємства підлягають державній реєстрації.
21. Набрання Статутом чинності.
21.1. Статут набирає чинності з моменту державної реєстрації.
Глибоцький селищний голова
Григорій ВАНЗУРЯК