УКРАЇНА
ГЛИБОЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
17 СЕСІЯ
VIIІ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
                                    
09 грудня 2021 року                                                          
 № 997-17/21
Про прийняття прав Засновника, 
прийняття у комунальну власність, 
зміну найменування та затвердження Статуту 
комунального підприємства «Центральна аптека № 22
Глибоцької селищної ради»
у новій редакції 
 
     Керуючись статтями 43, 60 та частиною 10 розділу 5 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання рішення Чернівецької районної ради від 17.09.2021 року №119-7/21, враховуючи рекомендації постійних комісій від 08 та 09 грудня 2021 року, селищна рада

ВИРІШИЛА:
 
1.    Прийняти права Засновника комунального підприємства «Центральна районна комунальна аптека № 22 Глибоцької районної ради» (ЄДРПОУ 01980688) та прийняти у комунальну власність Глибоцької територіальної громади закріплене за комунальним підприємством «Центральна районна комунальна аптека № 22 Глибоцької районної ради» майно, рухоме майно (основні засоби, фонди та матеріальні цінності).
2.    Змінити найменування комунального підприємства «Центральна районна комунальна аптека № 22 Глибоцької районної ради» на комунальне підприємство «Центральна аптека № 22 Глибоцької селищної ради» (ЄДРПОУ 01980688).
3.    Затвердити у новій редакції Статут комунального підприємства «Центральна аптека № 22  Глибоцької селищної ради»(додається).
4.    Уповноважити керівника комунального підприємства «Центральна аптека № 22 Глибоцької селищної ради» (Петкович А.П.) надати необхідні документи суб’єкту державної реєстрації для здійснення реєстраційних дій.
5. Визнати рішення Глибоцької селищної ради від 24 грудня 2020 року №65-2/20 «Про входження до складу засновників Центральної районної комунальної аптеки № 22 Глибоцької районної ради та затвердження статуту в новій редакції»  та  від 12.10. 2021 року   № 824-13/21 «Про затвердження Статуту комунального підприємства Центральна районна комунальна аптека № 22 Глибоцької районної ради»  у новій редакції та зміну найменування» такими, що втратило чинність.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії селищної ради з фінансово-економічних питань, бюджету, житлово-комунального господарства, підприємницької діяльності, комунальної власності та інвестицій (Колотило Ю.Т.). та з питань регламенту, депутатської діяльності, правопорядку, гуманітарних, соціально-культурних та кадрових питань (Крайська Д.Г.)

 

 
Глибоцький селищний голова
                                        Григорій ВАНЗУРЯК


 
ЗАТВЕРДЖЕНО
           Рішення Глибоцької селишної ради                          
                                                                   від 09.12. 2021 р. №997-17/21
                                                                 


СТАТУТ
комунального підприємства «Центральна аптека № 22 Глибоцької селищної ради»
(ЄДРПОУ 01980688).
(Нова редакція)


смт. Глибока
2021 рік
 
1. Загальні положення
 1.1. Комунальне підприємство «Центральна аптека № 22 Глибоцької селищної ради» (надалі в тексті Статуту – Підприємство) є закладом охорони здоров’я, основним завданням якого є забезпечення населення, інших закладів охорони здоров’я, підприємств, установ та організацій лікарськими засобами шляхом здійснення роздрібної торгівлі в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом. 
1.2. Підприємство прийняте у власність Глибоцької селищної територіальної громади на підставі рішення Чернівецької районної ради від 17.09.2021 року №119-7/21 та рішення Глибоцької селищної ради від 09.12.2021 № 997-17/21, є правонаступником всього майна, прав та обов’язків Комунального підприємства «Центральна районна комунальна аптека № 22 Глибоцької районної ради». Майно Підприємства є комунальною власністю Глибоцької селищної територіальної громади.
1.3. Засновником Підприємства від імені Глибоцької селищної територіальної громади виступає Глибоцька селищна рада (надалі – Засновник). Підприємство є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Засновнику. 
Виконавчий орган, до сфери управління якого належить Підприємство визначається рішенням Глибоцької селищної (надалі – Рада).
1.4.  Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією та актами законодавства України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та наказами уповноважених органів виконавчої влади (їхніх органів або структурних підрозділів), цим Статутом, рішеннями Ради, а у випадках, передбачених законодавством та цим Статутом, – розпорядчими актами виконавчого органу, до сфери управління якого належить Підприємство.
1.5. Повне найменування Підприємства українською мовою – комунальне підприємство «Центральна аптека № 22 Глибоцької селищної ради». 
1.6. Скорочене найменування Підприємства українською мовою – Центральна аптека № 22.

2. Мiсцезнахождення та строк дiяльностi Підприємства
2.1. Місцезнаходження: Україна, Чернівецька область, Чернівецький район, смт. Глибока, вул. Першотравнева, буд. 2а
2.2. Підприємство створено на невизначений строк.

3. Мета, предмет та види дiяльностi Підприємства
3.1. Мета дiяльностi Підприємства - отримання прибутку.
3.2. Предмет дiяльностi Підприємства - здійснення Підприємством діяльності, передбаченої, згідно чинного законодавства України, цим Статутом.
3.3 Види діяльності Підприємства:
3.3.1. Оптова та роздрібна торгівля лікарськими засобами та товарами медичного призначення, обладнання та інвентарю, фармацевтичними товарами, іншими товарами, необхідними для надання медичних послуг населенню;
3.3.2. Забезпечення населення і закладів охорони здоров’я лікарськими засобами і товарами медичного призначення;
3.3.3. Виробництво основних фармацевтичних продуктів, фармацевтичних препаратів і матеріалів;
3.3.4. Зберігання, перевезення, придбання, пересилання, відпуск, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів, замісників їх аналогів, отруйних та сильнодіючих речовин (засобів) згідно з вимогами чинного законодавства України;
3.3.5. Моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів;
3.3.6. Участь у проведенні інформаційної та роз’яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя; 
3.3.7. Інша діяльність у сфері охорони здоров'я;
3.3.8. Роздрібна торгівля продуктами харчування та напоями;
3.3.9. Будівництво, реконструкція і ремонт аптечних установ;
3.3.10. Організація та проведення з’їздів, конгресів, симпозіумів, науково-практичних конференцій, наукових форумів, круглих столів, семінарів тощо;
3.3.11. Навчально-методична, науково-дослідницька робота;  
3.3.12. Здійснення іншої не забороненої законодавством діяльності, необхідної для належного забезпечення та підвищення якості лікувально-діагностичного процесу, управління ресурсами, розвитку та підвищення якості кадрового потенціалу Підприємства.
3.4. З метою здійснення своєї господарської діяльності Підприємство:
3.4.1.  Розробляє, організовує і здійснює заходи по розстановці, раціональному використанню та підвищенню професійної кваліфікації фармацевтичних кадрів Підприємства та його структурних підрозділів.
3.4.2.  Визначає спільно з установами охорони здоров’я поточну і перспективну потребу в лікарських засобах для їх раціонального розподілу і використанню;
3.4.3.  Проводить інформаційну роботу серед населення та персоналу лікувальних закладів про нові лікарські засоби і вироби медичного призначення.
3.4.4.   Здійснює контроль за фармацевтичною діяльністю Підприємства та її структурних підрозділів стосовно  додержання санітарно-епідеміологічного режиму;
3.4.5.   Проводить роботу з персоналом стосовно культурного та якісного обслуговування населення.  
3.4.6.      Надає в оренду власне чи орендоване нерухоме майно;
3.4.7. Здійснює інші заходи, необхідні для забезпечення діяльності Підприємства.
3.5. Окремі види діяльності можуть здійснюватися тільки з урахуванням особливостей та обмежень, встановлених чинним законодавством України (отримання відповідних дозволів, ліцензій, тощо).
СТАТТЯ 4. Юридичний статус Підприємства
4.1. Підприємство, з дня його державної реєстрації, є юридичною особою по законодавству України. Правовий статус Підприємства визначається чинним національним законодавством України, нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України та інших центральних органів влади, рішеннями її Засновника, Статутом Підприємства.
4.2. Підприємство може набувати майнових та особистих немайнових прав, вступати в зобов'язання, виступати в судi, господарському судi та третейському судi вiд свого iменi.
4.3. Підприємство має самостiйний баланс, розрахунковий та iншi рахунки в установах банкiв, печатку, штамп.
4.4. Підприємство має право використовувати найману працю.
4.5. Відносини Підприємства з іншими підприємствами, організаціями і громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на основі договорів. Підприємство вільне у виборі предмета договору, визначенні зобов’язань, будь-яких інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать чинному законодавству України та цьому Статуту.
4.6. Підприємство, з дотриманням вимог чинного законодавства та цього Статуту, може самостiйно здiйснювати зовнiшньоекономiчну дiяльнiсть.
4.7. Підприємство має право створювати на території України та за її межами філії та представництва, а також дочірні підприємства відповідно до чинного законодавства України. Підприємство також має право бути засновником господарських товариств
4.8. Підприємство вiдповiдає по зобов'язаннях всiм належним йому майном. Держава не вiдповiдає по боргам Підприємства, Підприємство не вiдповiдає по боргам держави. 

5. Розмір, порядок утворення та зміни Статутного капіталу Підприємства
5.1.    Статутний капітал Підприємства становить 105687 (сто п’ять тисяч шістсот вісімдесят сім) гривень. Статутний капітал Підприємства може бути збільшено згідно з рішенням Засновника.
5.2.    Збільшення Статутного капіталу може бути здійснено за рахунок прибутків Підприємства та додаткових вкладів Засновника. Вказаними вкладами можуть бути будинки, споруди, обладнання та інші матеріальні цінності, цінні папери, права користування землею, водою та іншими природними ресурсами, будинками, спорудами, обладнанням, а також інші майнові права (у тому числі на інтелектуальну власність), грошові кошти.
1.1     Зменшення Статутного капіталу Підприємства при наявності заперечень кредиторів не допускається.

6. Органи управління Підприємства
6.1. Управління Підприємством здійснюється відповідно до Статуту на основі поєднання прав власника щодо господарського використання його майна і принципів самоврядування трудового колективу.
6.2. До компетенції Глибоцької селищної ради належить:
-    прийняття рішення про внесення змiн в Статут Підприємства;
-    призначення, звільнення, притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності Керівника Підприємства;
-    створення, реорганiзацiя та лiквiдацiя дочiрнiх пiдприємств, затвердження їх статутiв;
-    прийняття рiшення про проведення позачергової ревiзiї дiяльностi Підприємства;
-    призначення незалежного аудитора;
-    прийняття рiшення про припинення дiяльностi Підприємства, призначення лiквiдацiйної комiсiї, затвердження лiквiдацiйного балансу.
6.3. Глибоцька селищна рада може приймати до вирiшення будь-які iншi питання, що мають вiдношення до дiяльностi Підприємства.
6.4. Глибоцька селищна рада може приймати рiшення про передачу частини належних їй повноважень до компетенції її виконавчих органів та компетенції керівника  Підприємства.
6.5. Виконавчим органом Підприємства, який здійснює безпосереднє керівництво діяльністю Підприємства, є директор або завідувач Підприємства - далі Керівник.
6.6. Керівник Підприємства призначається та звільняється з посади Глибоцьким селищним головою. Умови праці Керівника визначаються трудовим контрактом.
6.7. Керівник Підприємства:
1)    здiйснює керiвництво поточною господарською діяльністю Підприємства у вiдповiдностi з фінансовим планом Підприємства, який затверджується у строки, визначені Засновником, Радою або за її рішенням виконавчим органом Ради, до сфери управління якого належить Підприємство;
2)    без доручення діє від імені підприємства, у тому числі – без погодження з органом управління укладає правочини, вартість яких не перевищує 100 % від статутного капіталу Підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію Підприємства і вирішує питання діяльності Підприємства у межах, визначених цим Статутом;
3)    приймає та звiльняє працiвникiв згiдно з штатним розкладом;
4)    самостійно вирішує питання діяльності Підприємства за винятком тих, що віднесені законодавством та цим Статутом до компетенції Засновника або виконавчого органу Ради, до сфери управління якого належить Підприємство;
5)    несе відповідальність за формування та виконання фінансового плану і плану розвитку Підприємства, результати його господарської діяльності, виконання показників ефективності підприємства, якість послуг, що надаються підприємством, використання майна та коштів Підприємства і доходу згідно з вимогами законодавства, цього Статуту та укладених Підприємством договорів;
6)    користується правом розпорядження майном та коштами Підприємства  відповідно до законодавства та цього Статуту, забезпечує їхнє ефективне використання і збереження;
7)    у межах своєї компетенції видає накази та інші акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Підприємства;
8)    забезпечує контроль за веденням та зберіганням документації Підприємства;
9)    у строки і в порядку, встановлені законодавством, повідомляє відповідні органи про будь-які зміни в даних про Підприємство, внесення яких є обов’язковим до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
10)    приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи працівників Підприємства, а також інші, передбачені законодавством про працю рішення в сфері трудових відносин, укладає трудові договори з працівниками Підприємства, забезпечує раціональний добір кадрів, дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку. Створює умови підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників згідно із затвердженим в установленому порядку штатним розписом. Затверджує функціональні обов’язки та посадові інструкції працівників Підприємства;
11)    забезпечує проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному законодавством України, від імені роботодавця веде переговори та підписує колективний договір з профспілковим органом;
12)    призначає на посаду та звільняє з посади своїх заступників і головного бухгалтера, керівників структурних підрозділів, інших працівників Підприємства; 
13)    затверджує розподіл обов'язків між своїми заступниками;
14)    забезпечує дотримання на Підприємстві вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці;
15)    вживає заходи до своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати, а також передбачених законодавством податків, зборів та інших обов’язкових платежів;
16)    несе відповідальність за збитки, завдані підприємству з вини керівника Підприємства в порядку, визначеному законодавством;
17)    затверджує положення про структурні підрозділи Підприємства, інші положення та порядки, що мають системний характер, зокрема:
•    положення про преміювання працівників за підсумками роботи підприємства;
•    порядок надходження і використання коштів, отриманих як благодійні внески, гранти та дарунки;
•    порядок приймання, зберігання, відпуску та обліку лікарських засобів та медичних виробів;
18)    вирішує інші питання, віднесені до компетенції керівника Підприємства згідно із законодавством, цим Статутом, контрактом між Засновником і керівником; 
6.8. Керівник та головний бухгалтер Підприємства несуть персональну відповідальність за додержанням порядку ведення і достовірність обліку бухгалтерської та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.
6.9. У разі відсутності керівника Підприємства або неможливості виконувати свої обов’язки з інших причин, обов’язки виконує заступник керівника чи інша особа згідно з функціональними (посадовими) обов’язками.

7. Компетенція і повноваження трудового колективу Підприємства 
7.1. Компетенція та повноваження трудового колективу Підприємства та його виборних органів визначаються згідно чинного законодавства України.
7.2. Свої повноваження трудовий колектив Підприємства реалізує через загальні збори трудового колективу. Загальні збори вважаються повноважними, якщо у них приймає участь не менше 2/3 членів трудового колективу. Рішення загальних зборів вважаються прийнятими, якщо за них проголосувало не менше половини присутніх.
7.3. На підставі відповідного рішення загальних зборів трудового колективу Підприємства може бути обрано виборний орган (Раду трудового колективу Підприємства), що має право представляти інтереси трудового колективу Підприємства.
7.4. Компетенція та повноваження Ради трудового колективу Підприємства встановлюються за рішенням загальних зборів трудового колективу Підприємства.

8. Утворення і використання майна Підприємства.
8.1. Майно Підприємства є власністю Глибоцької селищної територіальної громади і закріплюється за ним на праві господарського відання. Здійснюючи право господарського відання Підприємства користується та розпоряджається майном відповідно до чинного законодавства України, рішень Ради (виконавчого органу, до сфери управління якого належить Підприємство) та цього Статуту.
8.2. Майно Підприємства становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, передані йому Засновником, вартість яких відображається у самостійному балансі Підприємства.
8.3. Підприємство не має права відчужувати або іншим способом розпоряджатись закріпленим за ним майном, що належить до основних фондів без попередньої згоди Засновника. Підприємства не має права передавати у безоплатне користування належне йому майно третім особам. 
8.4. Джерелами формування майна та коштів Підприємства  є:
-комунальне майно, передане Підприємству Засновником;
- міжбюджетні трансферти в межах цільового призначення фінансування комунальних підприємств, в тому числі кошти бюджетів інших територіальних громад;
- власні надходження Підприємства, включаючи кошти, отримані внаслідок продажу товарів, робіт та послуг; 
- кредити банків;
-майно, придбане у інших юридичних або фізичних осіб;
-майно, що надходить безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних благодійних внесків, пожертвувань юридичних і фізичних осіб; надходження коштів на виконання програм соціально-економічного розвитку району, програм розвитку медичної галузі;
-гранти, дарунки, гуманітарна допомога від міжнародних організацій;
-майно, отримане з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України;
-інші джерела, не заборонені законодавством.
8.5. Вилучення майна Підприємства може мати місце лише у випадках, передбачених чинним законодавством України. Майно, яке не використовується Підприємством для здійснення статутної діяльності, може вилучатися за рішенням Засновника для передачі іншим особам або забезпечення потреб територіальної громади.
8.6. Передача в оренду майна, закріпленого за Підприємством, здійснюється відповідно до чинного законодавства із урахуванням рішень Засновника.
8.7. Списання з балансу основних засобів, інших матеріальних ресурсів, які зносилися або морально застаріли проводиться Підприємством відповідно до чинного законодавства України та Положення, затвердженого рішенням органу, до сфери управління якого належить Підприємство.
8.8. Внутрішня перевірка (ревізія, аудит) використання майна, господарської та фінансової діяльності Підприємства здійснюється у визначеному Засновником порядку.

9. Користування майном, яке не є власнiстю Підприємства
9.1. Для здiйснення своїх статутних цiлей Підприємство має право на договірних засадах використовувати майно інших осіб. 

10. Розподiл прибутку та порядок покриття збиткiв Підприємства
10.1. Прибуток Підприємства утворюється з надходжень від господарської діяльності після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат і витрат на оплату праці. З прибутку Підприємства сплачуються передбачені законодавством України податки та інші обов’язкові платежі до бюджету, фінансові зобов’язання Підприємства.
10.2. Порядок використання чистого прибутку визначається Підприємством за погодженням з Глибоцькою селищною радою.
10.3. Збитки Підприємства вiдшкодовуються за рахунок pезервного фонду, а у випадках, коли коштiв резервного фонду не вистачає, за рахунок iнших коштiв, котрi є у Підприємства, а при нестачi цих коштiв - за рахунок реалiзацiї майна Підприємства.

11. Фiнансовi та кредитнi вiдносини
11.1. Підприємство має право відкривати розрахункові (поточні) та інші рахунки для зберігання грошових коштів, здійснення всіх видів операцій у будь-яких банках України за своїм вибором і за згодою цих банків у порядку, що встановлюється Національним банком України.
11.2. Підприємство користується банківським кредитом на комерційній договірній основі. Підприємство може надавати банку на договірній основі право використовувати свої вільні кошти і встановлювати проценти за їх використання.
11.3. Підприємство самостійно встановлює черговість і напрями списання коштів з власних рахунків, яке здійснюється установами банків за дорученням Підприємства, крім випадків, передбачених законами України. Розрахунки Підприємства за своїми зобов'язаннями провадяться через установи банків у порядку, встановленому Національним банком України відповідно до чинного законодавства України.

12. Цiни i цiноутворення
12.1. Підприємство реалiзує лікарські засоби та товари медичного призначення за цінами, що формуються згідно законодавства України. 

13. Фiнансовий рiк
13.1. Фiнансовий рiк Підприємства спiвпадає з календарним роком.

14. Облiк та звiтнiсть Підприємства. Контроль за діяльністю Підприємства
14.1. Підприємство здійснює оперативний та бухгалтерський облік результатів своєї роботи, веде статистичну звітність. Порядок ведення бухгалтерського обліку та статистичної звітності визначається чинним законодавством України.
14.2. В межах повноважень, встановлених чинним законодавством України, контроль за фінансово-господарською діяльністю Підприємства здійснюють державні контролюючі органи.
14.3. Глибоцька селищна рада або уповноважені нею її виконавчі органи мають право перевіряти фінансово-господарську діяльність Підприємства або приймати рішення про залучення до виконання вказаної перевірки незалежного аудитора (аудиторської фірми).
14.4. У випадках, передбачених чинним законодавством України, перевірка фінансово-господарської діяльності Підприємства обов'язково здійснюється за участю аудитора (аудиторської фірми).

15. Соціальна діяльність Підприємства
15.1. Питання соціального розвитку, включаючи поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування членів трудового колективу та їх сімей, вирішуються трудовим колективом за участю Глибоцької селищної ради або уповноважених нею її виконавчих органів відповідно до Статуту Підприємства, колективного договору та законодавчих актів України.
15.2. Розбіжності, що виникають при укладанні або виконанні колективного договору, вирішуються у порядку, встановленому законодавчими актами України. Сторони, які уклали колективний договір, не менше двох разів на рік взаємозвітують про його виконання на зборах трудового колективу.
15.3. Підприємство зобов'язане забезпечити для всіх працюючих на Підприємстві безпечні та нешкідливі умови праці і несе відповідальність у встановленому законодавством порядку за шкоду, заподіяну їх здоров'ю та працездатності.
15.4. Підприємство має право самостійно встановлювати для своїх працівників додаткові відпустки, скорочений робочий день та інші пільги.

16. Умови ліквідації та реорганізації Підприємства
16.1. Ліквідація та реорганізація (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) Підприємства провадяться з дотриманням вимог антимонопольного законодавства за рішенням її Засновника, а у випадках, передбачених чинним законодавством України, за рішенням Глибоцької селищної ради та за участю трудового колективу, чи за рішенням суду або господарського суду.
16.2. Підприємство ліквідується також у випадках:
-    визнання його банкрутом;
-    якщо прийнято рішення про заборону діяльності Підприємства через невиконання умов, встановлених законодавством, і в передбачений рішенням строк не забезпечено додержання цих умов або не змінено вид діяльності;
-    якщо рішенням суду будуть визнані недійсними статут і рішення про створення Підприємства;
-    за вмотивованим рішенням Засновника;
-    на інших підставах, передбачених законодавчими актами України.
16.3. При реорганізації та ліквідації Підприємства звільнюваним працівникам гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.
16.4. У разі злиття Підприємства з іншим підприємством усі майнові права та обов'язки кожного з них переходять до підприємства, яке виникло в результаті злиття.
16.5. При приєднанні Підприємства до іншого підприємства до останнього переходять усі майнові права та обов'язки приєднаного Підприємства.
16.6. У разі поділу Підприємства до нових підприємств, які виникли в результаті цього поділу, переходять за роздільним актом (балансом) у відповідних частинах майнові права і обов'язки реорганізованого Підприємства.
16.7. При виділенні з Підприємства одного або кількох нових підприємств до кожного з них переходять за роздільним актом (балансом) у відповідних частинах майнові права і обов'язки реорганізованого Підприємства.
16.8. При перетворенні Підприємства в інше підприємство до підприємства, яке щойно виникло, переходять усі майнові права і обов'язки колишнього Підприємства.
16.9. Підприємство вважається реорганізованим або ліквідованим з моменту виключення його з державного реєстру України.

17. Лiквiдацiйна комiсiя.
17.1. Лiквiдацiя Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Глибоцькою селищною радою або уповноваженим нею виконавчим органом, а у випадках банкрутства та припинення дiяльностi Підприємства за рiшенням суду або господарського суду - лiквiдацiйною комiсiєю, що призначається цими органами.
За рішенням Глибоцької селищної ради або уповноваженого нею її виконавчого органу ліквідація може проводитись самим підприємством в особі його органу управління.
17.2.  Глибоцька селищна рада, суд або господарський суд, який прийняв рішення про ліквідацію Підприємства, встановлює порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій кредиторів, який не може бути менше двох місяців з моменту оголошення про ліквідацію.
17.3. У разі визнання підприємства банкрутом його ліквідація проводиться згідно з ліквідаційною процедурою, передбаченою Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" 
17.4. З дня призначення лiквiдацiйної комiсiї до неї переходять повноваження по управлiнню справами Підприємства. Ліквідаційна комісія вміщує в офіційній пресі за місцезнаходженням Підприємства публікацію про його ліквідацію і про порядок та строк заяви кредиторами претензій. Поряд з цією публікацією ліквідаційна комісія зобов'язана провести роботу по стягненню дебіторської заборгованості Підприємству і виявленню претензій кредиторів з повідомленням останніх про ліквідацію Підприємства.
17.5. Ліквідаційна комісія (орган, що проводить ліквідацію) оцінює наявне майно ліквідовуваного підприємства і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс і подає його Глибоцькій селищній раді, або уповноваженому нею її виконавчому органу, або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинна бути підтверджена аудитором (аудиторською фірмою).

18. Розподіл коштів Підприємства при його ліквідації.
18.1. Претензії кредиторів до ліквідовуваного Підприємства задовольняються з майна Підприємства. При цьому в першочерговому порядку задовольняються борги перед бюджетами і компенсуються витрати на відновлення природного середовища, якому завдало шкоди ліквідоване Підприємство.
18.2. Претензії, виявлені і заявлені після закінчення строку, встановленого для їх заяви, задовільняються з майна Підприємства, що залишилось після задоволення першочергових претензій, виявлених претензій, а також претензій, заявлених у встановлений строк.
18.3. Претензії, не задоволені за браком майна, вважаються погашеними. Погашеними вважаються також претензії, які не визнані ліквідаційною комісією, а також за умови, якщо кредитори протягом місячного строку від дня одержання повідомлення про повне або часткове невизнання претензії не подадуть позови до суду або господарського суду про задоволення їх вимог.
18.4. Майно, що залишилось після задоволення претензій кредиторів і членів трудового колективу Підприємства, використовується за вказівкою Глибоцької селищної ради або уповноваженого нею її виконавчого органу.
18.5. У разі реорганізації Підприємства його права і обов'язки переходять до правонаступників.

19. Розгляд спорiв, пов'язаних з дiяльнiстю Підприємства.
19.1.Спори Підприємства з своїми контрагентами вирішуються у відповідності з чинним законодавством.

20. Внесення змін (доповнень) до Статуту Підприємства.
20.1. Внесення змін (доповнень) до Статуту Підприємства оформлюється окремими додатками до нього або шляхом викладення Статуту у новій редакції з додержанням вимог, встановлених чинним законодавством України.
20.2. Зміни (доповнення) до Статуту Підприємства підлягають державній реєстрації.

21. Набрання Статутом чинностi.
21.1. Статут набирає чинностi з моменту державної ресстрацїї.

Глибоцький селищний голова                        
              Григорій ВАНЗУРЯК