ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Тімофті Анатолій Васильович

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

06.10.2021

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ ######
Про затвердження Статуту комунального підприємства «Центральна районна комунальна аптека № 22 Глибоцької районної ради» у новій редакції та зміну найменування

УКРАЇНА

ГЛИБОЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

13 СЕСІЯ

VIIІ СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ

ПРОЄКТ

від _________ 2021 року № _________

Про затвердження Статуту комунального підприємства «Центральна районна комунальна аптека № 22 Глибоцької районної ради» у новій редакції та зміну найменування

Керуючись статтями 43, 60 та частиною 10 розділу 5 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання рішення Чернівецької районної ради від 17.09.2021 року №119-7/21, враховуючи рекомендації постійних комісій від _____ 2021 року, селищна рада

ВИРІШИЛА:

  1. Змінити найменування комунального підприємства «Центральна районна комунальна аптека № 22 Глибоцької районної ради» на «Комунальне підприємство Центральна аптека № 22 Глибоцької селищної ради» (ЄДРПОУ 01980688).
  2. Затвердити у новій редакції Статут комунального підприємства Центральна аптека № 22 Глибоцької селищної ради (додається).
  3. Уповноважити керівника комунального підприємства Центральна аптека № 22 Глибоцької селищної ради надати необхідні документи суб’єкту державної реєстрації для здійснення реєстраційних дій.
  4. Визнати Рішення Глибоцької селищної ради від 24 грудня 2020 року №65-2/20 «Про входження до складу засновників Центральної районної комунальної аптеки № 22 Глибоцької районної ради та затвердження статуту в новій редакції» та затвердження статуту в новій редакції» таким, що втратило чинність.
  5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії селищної ради з фінансово-економічних питань, бюджету, житлово-комунального господарства, підприємницької діяльності, комунальної власності та інвестицій (Колотило Ю.Т.). та з питань регламенту, депутатської діяльності, правопорядку, гуманітарних, соціально-культурних та кадрових питань (Крайська Д.Г.).

Глибоцький селищний голова Григорій ВАНЗУРЯК

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням Глибоцької селишної ради

від «__» ______ 2021 р. №_______

СТАТУТ

комунального підприємства

Центральна аптека

№ 22 Глибоцької селищної ради

(Нова редакція)

смт. Глибока

2021 рік


СТАТТЯ 1. Власник та найменування Підприємства.

  1. Повне найменування Підприємства українською мовою – Комунальне підприємство Центральна аптека № 22 Глибоцької селищної ради.
  2. Скорочене найменування Підприємства українською мовою – ЦЕНТРАЛЬНА АПТЕКА № 22.
  3. Комунальне підприємство Центральна аптека № 22 Глибоцької селищної ради є єдиним господарським комплексом, до складу якого входить:

- аптека: № 22 Глибока.

1.4. Засновником комунального підприємства Центральна аптека № 22 Глибоцької селищної ради (далi - Підприємство) є:

Глибоцька селищна рада, місцезнаходження: Чернівецька область, Чернівецький район, селище міського типу Глибока, вул. Шевченка, 1; код за ЄДРПОУ 04417004 (далі - Засновник).

СТАТТЯ 2. Мiсцезнахождення та строк дiяльностi Підприємства.

2.1. Місцезнаходження: Україна, Чернівецька область, Глибоцький район, смт. Глибока, вул. Першотравнева, буд. 2а

2.2. Підприємство створено на невизначений строк.

СТАТТЯ 3. Мета, предмет та види дiяльностi Підприємства.

3.1. Мета дiяльностi Підприємства - отримання прибутку.

3.2. Предмет дiяльностi Підприємства - здійснення Підприємством діяльності, передбаченої, згідно чинного законодавства України, цим Статутом.

3.3 Види діяльності Підприємства:

3.3.1. Роздрібна торгівля лікарськими засобами та виробами медичного призначення;

3.3.2. Господарська діяльність пов’язана із придбанням, зберіганням, перевезенням, відпуском та знищенням наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.

3.3.3. Всесторонній розвиток і удосконалення аптечної мережі на території Глибоцького району;

3.3.4. Своєчасне і високоякісне забезпечення населення і лікувально-профілактичних закладів району лікарськими засобами і виробами медичного призначення;

3.3.5. Зміцнення матеріально-технічної бази Підприємства і підвідомчих структурних підрозділів, в тому числі будівництво, реконструкція і ремонт аптечних установ.

3.3.6. Організація контролю за виконанням вказівок вищестоячих органів з питань медикаментозного забезпечення населення та закладів охорони здоров’я.

3.3.7. Організація вхідного та вихідного контролю за якістю лікарських засобів, недопущення до реалізації фальсифікованих та неякісних лікарських засобів і виробів медичного призначення.

3.3.8. Розробляє, організовує і здійснює заходи по розстановці, раціональному використанню та підвищенню професійної кваліфікації фармацевтичних кадрів Підприємства та її структурних підрозділів.

3.3.9. Визначає спільно з установами охорони здоров’я поточну і перспективну потребу в лікарських засобах для їх раціонального розподілу і використанню;

3.3.10. Проводить інформаційну роботу серед населення та персоналу лікувальних закладів про нові лікарські засоби і вироби медичного призначення.

3.3.11. Здійснює контроль за фармацевтичною діяльністю Підприємства та її структурних підрозділів стосовно додержання санітарно-епідеміологічного режиму;

3.3.12. Проводить роботу з персоналом стосовно культурного та якісного обслуговування населення.

3.3.13. Надає в оренду власне чи орендоване нерухоме майно

3.4. Окремі види діяльності можуть здійснюватися тільки з урахуванням особливостей та обмежень, встановлених чинним законодавством України (отримання відповідних дозволів, ліцензій, тощо).

СТАТТЯ 4. Юридичний статус Підприємства.

4.1. Підприємство, з дня його державної реєстрації, є юридичною особою по законодавству України. Правове положення Підприємства визначається чинним національним законодавством України, нормативно-правовими актами Президента України , Кабінету міністрів України та інших центральних органів влади, рішеннями її Засновника, Статутом Підприємства.

4.2. Підприємство може набувати майнових та особистих немайнових прав, вступати в зобов'язання, виступати в судi, господарському судi та третейському судi вiд свого iменi.

4.3. Підприємство має самостiйний баланс, розрахунковий та iншi рахунки в установах банкiв, печатку, штамп.

4.4. Підприємство має право використовувати найману працю.

4.5. Відносини Підприємства з іншими підприємствами, організаціями і громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на основі договорів. Підприємство вільне у виборі предмета договору, визначенні зобов’язань, будь-яких інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать чинному законодавству України та цьому Статуту.

4.6. Підприємство, з дотриманням вимог чинного законодавства та цього Статуту, може самостiйно здiйснювати зовнiшньоекономiчну дiяльнiсть.

4.7. Підприємство має право створювати на території України та за її межами філії та представництва, а також дочірні підприємства відповідно до чинного законодавства України. Підприємство також має право бути засновником господарських товариств

4.8. Підприємство вiдповiдає по зобов'язаннях всiм належним йому майном. Держава не вiдповiдає по боргам Підприємства, Підприємство не вiдповiдає по боргам держави.

СТАТТЯ 5. Розмір, порядок утворення та зміни Статутного фонду Підприємства.

  1. Для забезпечення діяльності Підприємства створюється Статутний фонд Підприємства у розмірі 105687 (Сто п’ять тисяч шістсот вісімдесят сім) гривень.
  2. Статутний фонд може бути збільшено згідно з рішенням Засновника Підприємства.
  3. Збільшення Статутного фонду може бути здійснено за рахунок прибутків Підприємства та додаткових вкладів засновника. Вказаними вкладами можуть бути будинки, споруди, обладнання та інші матеріальні цінності, цінні папери, права користування землею, водою та іншими природними ресурсами, будинками, спорудами, обладнанням, а також інші майнові права (у тому числі на інтелектуальну власність), грошові кошти.
  4. Зменшення Статутного фонду при наявності заперечень кредиторів не допускається.

СТАТТЯ 6. Органи управління Підприємства.

6.1. Управління Підприємством здійснюється відповідно до Статуту на основі поєднання прав власника щодо господарського використання його майна і принципів самоврядування трудового колективу.

6.2. До компетенції Глибоцької селищної ради належить:

  • прийняття рішення про внесення змiн в Статут Підприємства;
  • призначення, звільнення, притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності Керівника Підприємства;
  • створення, реорганiзацiя та лiквiдацiя дочiрнiх пiдприємств, затвердження їх статутiв;
  • прийняття рiшення про проведення позачергової ревiзiї дiяльностi Підприємства;
  • призначення незалежного аудитора;
  • прийняття рiшення про припинення дiяльностi Підприємства, призначення лiквiдацiйної комiсiї, затвердження лiквiдацiйного балансу.
    6.3. Глибоцька селищна рада може приймати до вирiшення будь-які iншi питання, що мають вiдношення до дiяльностi Підприємства.
    6.4. Глибоцька селищна рада може приймати рiшення про передачу частини належних їй повноважень до компетенції її виконавчих органів та компетенції керівника Підприємства.
    6.5. Виконавчим органом Підприємства, який здійснює безпосереднє керівництво діяльністю Підприємства, є Директор або Завідувач або Підприємства - далі Керівник .
    6.6. Керівник Підприємства призначається та звільняється з посади Глибоцьким селищним головою. Умови праці Керівника визначаються трудовим контрактом.
    6.7. Керівник в силу своєї компетенцiї:
  • здiйснює оперативне керiвництво роботою Підприємства у вiдповiдностi з програмою Підприємства;
  • без доpучення дiє вiд iменi Підприємства, представляє його у всiх установах, пiдприємствах та органiзацiях, вiдкриває в банках розрахунковi та iншi рахунки, видає доpучення;
  • укладає договори (контракти) (з урахуванням положень п.2 цієї статті);
  • приймає та звiльняє працiвникiв згiдно з штатним розкладом ( з урахуванням положень п. 2 цієї статті );
  • приймає рiшення та видає накази по оперативних питаннях внутрiшньоi дiяльностi Підприємства;
  • здiйснює будь-якi iншi дiї, необхiднi для досягнення цiлей Підприємства відповідно до норм чинного законодавства України, за виключенням тих, якi згiдно з цим Статутом, прямо закрiпленi за Глибоцька селищною радою.
    СТАТТЯ 7. Компетенція і повноваження трудового колективу Підприємства та його виборчих органів.
    7.1. Компетенція та повноваження трудового колективу Підприємства та його виборних органів визначаються згідно чинного законодавства України.
    7.2. Свої повноваження трудовий колектив Підприємства реалізує через загальні збори трудового колективу. Загальні збори вважаються повноважними, якщо у них приймає участь не менше 2/3 членів трудового колективу. Рішення загальних зборів вважаються прийнятими, якщо за них проголосувало не менше половини присутніх.
    7.3. На підставі відповідного рішення загальних зборів трудового колективу Підприємства може бути обрано виборний орган (Раду трудового колективу Підприємства), що має право представляти інтереси трудового колективу Підприємства.
    7.4. Компетенція та повноваження Ради трудового колективу Підприємства встановлюються за рішенням загальних зборів трудового колективу Підприємства.
    СТАТТЯ 8. Утворення і використання майна Підприємства.
    8.1. Майно Підприємства становлять основнi фонди та оборотнi кошти, а також iншi цiнностi, вартiсть яких вiдображається в самостiйному балансi Підприємства.
    8.2. Джерелами формування майна Підприємства є:
    - грошові та матеріальні вклади його засновника;
    - доходи, одержанi в результатi господарської дiяльностi;
  • доходи по цiнних паперах;
  • кредити банкiв та iнших кредиторiв;
  • iншi джерела, не забороненi законодавством України.
    8.3. Майно Підприємства належить йому на праві господарського відання.
    8.4. Майно підприємства належить його Засновнику на праві комунальної власності.
    СТАТТЯ 9. Користування майном, яке не є власнiстю Підприємства.
    9.1. Для здiйснення своїх статутних цiлей Підприємство має право на засадах угоди використовувати майно, надане йому українськими та iноземними пiдприємствами, органiзацiями, установами та громадянами.
    СТАТТЯ 10. Розподiл прибутку та порядок покриття збиткiв Підприємства.
    10.1. Прибуток Підприємства утворюється з надходжень від господарської діяльності після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат і витрат на оплату праці. З балансового прибутку Підприємства вносяться передбачені законодавством України податки та інші платежі до бюджету, а також сплачуються проценти по кредитах банків та по облігаціях.
    10.2. Порядок використання чистого прибутку визначається Підприємством за погодженням з Глибоцькою селищною радою.
    10.3. Збитки Підприємства вiдшкодовуються за рахунок pезервного фонду, а у випадках, коли коштiв резервного фонду не вистачає, за рахунок iнших коштiв, котрi є у Підприємства, а при нестачi цих коштiв - за рахунок реалiзацiї майна Підприємства.
    СТАТТЯ 11. Фiнансовi та кредитнi вiдносини.
    11.1. Підприємство має право відкривати розрахункові (поточні) та інші рахунки для зберігання грошових коштів, здійснення всіх видів операцій у будь-яких банках України за своїм вибором і за згодою цих банків у порядку, що встановлюється Національним банком України.
    11.2. Підприємство користується банківським кредитом на комерційній договірній основі. Підприємство може надавати банку на договірній основі право використовувати свої вільні кошти і встановлювати проценти за їх використання.
    11.3. Підприємство самостійно встановлює черговість і напрями списання коштів з власних рахунків, яке здійснюється установами банків за дорученням Підприємства, крім випадків, передбачених законами України. Розрахунки Підприємства за своїми зобов'язаннями провадяться через установи банків у порядку, встановленому Національним банком України відповідно до чинного законодавства України.
    СТАТТЯ 12. Цiни i цiноутворення.
    12.1. Підприємство реалiзує лікарські засоби та вироби медичного призначення за цінами, що формуються згідно законодавства України.
    СТАТТЯ 13. Фiнансовий рiк.
    13.1. Фiнансовий рiк Підприємства спiвпадає з календарним роком.
    СТАТТЯ 14. Облiк та звiтнiсть Підприємства. Контроль за діяльністю Підприємства.
    14.1. Підприємство здійснює оперативний та бухгалтерський облік результатів своєї роботи, веде статистичну звітність. Порядок ведення бухгалтерського обліку та статистичної звітності визначається чинним законодавством України.
    14.2. В межах повноважень, встановлених чинним законодавством України, контроль за фінансово-господарською діяльністю Підприємства здійснюють державні контролюючі органи.
    14.3. Глибоцька селищна рада або уповноважені нею її виконавчі органи мають право перевіряти фінансово-господарську діяльність Підприємства або приймати рішення про залучення до виконання вказаної перевірки незалежного аудитора (аудиторської фірми).
    14.4. У випадках, передбачених чинним законодавством України, перевірка фінансово-господарської діяльності Підприємства обов'язково здійснюється за участю аудитора (аудиторської фірми).
    СТАТТЯ 15. Соціальна діяльність Підприємства.
    15.1. Питання соціального розвитку, включаючи поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування членів трудового колективу та їх сімей, вирішуються трудовим колективом за участю Глибоцької селищної ради або уповноважених нею її виконавчих органів відповідно до Статуту Підприємства, колективного договору та законодавчих актів України.
    15.2. Розбіжності, що виникають при укладанні або виконанні колективного договору, вирішуються у порядку, встановленому законодавчими актами України. Сторони, які уклали колективний договір, не менше двох разів на рік взаємозвітують про його виконання на зборах трудового колективу.
    15.3. Підприємство зобов'язане забезпечити для всіх працюючих на Підприємстві безпечні та нешкідливі умови праці і несе відповідальність у встановленому законодавством порядку за шкоду, заподіяну їх здоров'ю та працездатності.
    15.4. Підприємство має право самостійно встановлювати для своїх працівників додаткові відпустки, скорочений робочий день та інші пільги.
    СТАТТЯ 16. Умови ліквідації та реорганізації Підприємства.
    16.1. Ліквідація та реорганізація (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) Підприємства провадяться з дотриманням вимог антимонопольного законодавства за рішенням її Засновника, а у випадках, передбачених чинним законодавством України, за рішенням Глибоцької селищної ради та за участю трудового колективу, чи за рішенням суду або господарського суду.
    16.2. Підприємство ліквідується також у випадках:
  • визнання його банкрутом;
  • якщо прийнято рішення про заборону діяльності Підприємства через невиконання умов, встановлених законодавством, і в передбачений рішенням строк не забезпечено додержання цих умов або не змінено вид діяльності;
  • якщо рішенням суду будуть визнані недійсними статут і рішення про створення Підприємства;
  • на інших підставах, передбачених законодавчими актами України.

16.3. При реорганізації та ліквідації Підприємства звільнюваним працівникам гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.

16.4. У разі злиття Підприємства з іншим підприємством усі майнові права та обов'язки кожного з них переходять до підприємства, яке виникло в результаті злиття.

16.5. При приєднанні Підприємства до іншого підприємства до останнього переходять усі майнові права та обов'язки приєднаного Підприємства.

16.6. У разі поділу Підприємства до нових підприємств, які виникли в результаті цього поділу, переходять за роздільним актом (балансом) у відповідних частинах майнові права і обов'язки реорганізованого Підприємства.

16.7. При виділенні з Підприємства одного або кількох нових підприємств до кожного з них переходять за роздільним актом (балансом) у відповідних частинах майнові права і обов'язки реорганізованого Підприємства.

16.8. При перетворенні Підприємства в інше підприємство до підприємства, яке щойно виникло, переходять усі майнові права і обов'язки колишнього Підприємства.

16.9. Підприємство вважається реорганізованим або ліквідованим з моменту виключення його з державного реєстру України.

СТАТТЯ 17. Лiквiдацiйна комiсiя.

17.1. Лiквiдацiя Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Глибоцькою селищною радою або уповноваженим нею виконавчим органом, а у випадках банкрутства та припинення дiяльностi Підприємства за рiшенням суду або господарського суду - лiквiдацiйною комiсiєю, що призначається цими органами.

За рішенням Глибоцької селищної ради або уповноваженого нею її виконавчого органу ліквідація може проводитись самим підприємством в особі його органу управління.

17.2. Глибоцька селищна рада, суд або господарський суд, який прийняв рішення про ліквідацію Підприємства, встановлює порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій кредиторів, який не може бути менше двох місяців з моменту оголошення про ліквідацію.

17.3. У разі визнання підприємства банкрутом його ліквідація проводиться згідно з ліквідаційною процедурою, передбаченою Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"

17.4. З дня призначення лiквiдацiйної комiсiї до неї переходять повноваження по управлiнню справами Підприємства. Ліквідаційна комісія вміщує в офіційній пресі за місцезнаходженням Підприємства публікацію про його ліквідацію і про порядок та строк заяви кредиторами претензій. Поряд з цією публікацією ліквідаційна комісія зобов'язана провести роботу по стягненню дебіторської заборгованості Підприємству і виявленню претензій кредиторів з повідомленням останніх про ліквідацію Підприємства.

17.5. Ліквідаційна комісія (орган, що проводить ліквідацію) оцінює наявне майно ліквідовуваного підприємства і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс і подає його Глибоцькій селищній раді, або уповноваженому нею її виконавчому органу, або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинна бути підтверджена аудитором (аудиторською фірмою).

СТАТТЯ 18. Розподіл коштів Підприємства при його ліквідації.

18.1. Претензії кредиторів до ліквідовуваного Підприємства задовольняються з майна Підприємства. При цьому в першочерговому порядку задовольняються борги перед бюджетами і компенсуються витрати на відновлення природного середовища, якому завдало шкоди ліквідоване Підприємство.

18.2. Претензії, виявлені і заявлені після закінчення строку, встановленого для їх заяви, задовільняються з майна Підприємства, що залишилось після задоволення першочергових претензій, виявлених претензій, а також претензій, заявлених у встановлений строк.

18.3. Претензії, не задоволені за браком майна, вважаються погашеними. Погашеними вважаються також претензії, які не визнані ліквідаційною комісією, а також за умови, якщо кредитори протягом місячного строку від дня одержання повідомлення про повне або часткове невизнання претензії не подадуть позови до суду або господарського суду про задоволення їх вимог.

18.4. Майно, що залишилось після задоволення претензій кредиторів і членів трудового колективу Підприємства, використовується за вказівкою Глибоцької селищної ради або уповноваженого нею її виконавчого органу.

18.5. У разі реорганізації Підприємства його права і обов'язки переходять до правонаступників.

СТАТТЯ 19. Розгляд спорiв, пов'язаних з дiяльнiстю Підприємства.

19.1.Спори Підприємства з своїми контрагентами вирішуються у відповідності з чинним законодавством.

СТАТТЯ 20. Внесення змін (доповнень) до Статуту Підприємства.

20.1. Внесення змін (доповнень) до Статуту Підприємства оформлюється окремими додатками до нього або шляхом викладення Статуту у новій редакції з додержанням вимог, встановлених чинним законодавством України.

20.2. Зміни (доповнення) до Статуту Підприємства підлягають державній реєстрації.

СТАТТЯ 21. Набрання Статутом чинностi.

21.1. Статут набирає чинностi з моменту державної ресстрацїї.

Глибоцький селищний голова Григорій ВАНЗУРЯК