ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XXXV |
Скликання: | VIII |
Вид: | За основу і в цілому |
Проголосовано: | 19.05.2023 15:24:30 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
19
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
8
УКРАЇНА
ГЛИБОЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
35 СЕСІЯ
VIIІ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
ГЛИБОЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
35 СЕСІЯ
VIIІ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
від 19 травня 2023 року
№1713-35/23
Про затвердження Положення про відділ управління персоналом Глибоцької селищної ради |
ВИРІШИЛА:
- Затвердити положення про відділ управління персоналом Глибоцької селищної ради (додається).
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії з питань регламенту, депутатської діяльності, правопорядку, гуманітарних, соціально-культурних та кадрових питань (Крайська Д.Г.)
Глибоцький селищний голова
Григорій ВАНЗУРЯК
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Глибоцької селищної
ради від 19.05.2023 р. №1713-35/23
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ управління персоналом
Глибоцької селищної ради
І. Загальні положення
1.1. Відділ управління персоналом Глибоцької селищної ради є структурним підрозділом апарату Глибоцької селищної ради без статусу юридичної особи.
Відділ утворюється селищною радою, є підзвітним та підконтрольним селищній раді, підпорядкованим виконавчому комітету селищної ради, селищному голові, керуючому справами виконавчого комітету.
1.2.Положення про відділ затверджується селищною радою.
1.3. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядчими актами Чернівецької обласної ради та Чернівецької районної ради, Чернівецької обласної державної адміністрації, Чернівецької районної державної адміністрації, рішеннями Глибоцької селищної ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, а також цим Положенням.
У питаннях організації і застосування методики служби в органах місцевого самоврядування та ведення кадрової роботи відділ керується також відповідними рекомендаціями Національного агентства України з питань державної служби, Національного агентства з питань запобігання корупції, Міністерства соціальної політики України, Міністерства юстиції України.
ІІ. Основні завдання, функції та права відділу управління персоналом
Основними завданнями відділу є:
2.1. Реалізація державної політики з питань управління персоналом.
2.2. Добір персоналу, задоволення потреби у кваліфікованих кадрах та їх ефективне використання.
2.3. Прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар’єри, підвищення рівня їх професійної компетенції.
2.4. Документальне оформлення вступу на службу в органи місцевого самоврядування, її проходження та припинення.
ІІІ. Функції
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Забезпечує реалізацію державної політики з питань служби в органах місцевого самоврядування та кадрової роботи у виконавчих органах селищної ради, узагальнює практику роботи з кадрами.
3.2. Бере в межах своєї компетенції участь у розробленні структури виконавчих органів селищної ради.
3.3. Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність, довідки, звіти, інформації та методичні матеріали з питань, що належать до компетенції відділу, аналізує якісний склад посадових осіб селищної ради.
3.4. Контролює розроблення посадових інструкцій працівників виконавчих органів селищної ради, перевіряє їх на відповідність встановленим законодавством вимогам, здійснює їх реєстрацію.
3.5. Вивчає ділові якості осіб, які претендують на зайняття вакантних посад у виконавчих органах селищної ради, попереджає їх про встановлені законодавством обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби, ознайомлює із Загальними правилами етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, Правилами внутрішнього службового розпорядку, контролює розстановку кадрів відповідно до вимог чинного законодавства.
3.6. Забезпечує проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком.
3.7. Забезпечує проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади».
3.8.Здійснює обробку персональних даних з метою реалізації трудових відносин, відносин у сфері управління персоналом та інших завдань, покладених на відділ, забезпечує захист персональних даних, що обробляються відділом.
3.9.Розглядає та вносить селищному голові пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посадах, готує разом з виконавчими органами селищної ради документи для організації стажування.
3.10. Готує проекти розпорядчих документів з питань служби в органах місцевого самоврядування та кадрової роботи.
3.11. Готує проекти розпоряджень селищного голови по особовому складу, про надання відпусток.
3.12. Здійснює організаційне забезпечення та бере участь в роботі конкурсної комісії для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в Глибоцькій селищній раді, атестаційної комісії, проведенні щорічної оцінки виконання посадовими особами селищної ради покладених на них завдань і обов’язків.
3.13. Оформляє документи про складання Присяги, присвоєння рангів посадових осіб, вносить про це відповідні записи до трудових книжок посадових осіб селищної ради.
3.14. Обчислює загальний стаж роботи та стаж служби в органах місцевого самоврядування, здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток працівникам селищної ради.
3.15. Складає графік щорічних відпусток працівників селищної ради.
3.16. Уживає в межах своєї компетенції заходів щодо забезпечення трудової дисципліни, готує розпорядчі документи пов’язані з проведенням службового розслідування та застосуванням заходів дисциплінарного впливу.
3.17. Проводить роботу, пов’язану із заповненням трудових книжок та особових справ працівників селищної ради.
3.18. Проводить роботу з кадровим резервом, здійснює організаційно-методичне керівництво формуванням кадрового резерву, аналізує та узагальнює практику формування кадрового резерву у виконавчих органах селищної ради.
3.19. Контролює ведення табелю обліку робочого часу працівників виконавчих органів селищної ради без статусу юридичної особи.
3.20. Оформляє і видає довідки з місця роботи працівників, формує витяги листків тимчасової непрацездатності працівників селищної ради з сайту ПФУ.
3.21. Здійснює за результатами аналізу кадрового забезпечення роботу щодо підвищення кваліфікації посадових осіб селищної ради, формує замовлення на підготовку, спеціалізацію та підвищення кваліфікації посадових осіб селищної ради.
3.22. Забезпечує в межах своїх повноважень доступ до публічної інформації, розпорядником якої є відділ.
3.23. Розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян з питань, що належать до компетенції відділу.
3.24. Здійснює облік військовозобов’язаних працівників апарату селищної ради та структурних підрозділів без статусу юридичної особи.
3.25. Здійснює підготовку та видачу документів, що стосуються бронювання працівників.
3.26. Виконує інші функції, пов’язані із застосуванням законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування.
ІV. Права
Відділ має право:
4.1. Здійснювати контроль за дотриманням Правил внутрішнього службового розпорядку, вимог законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування.
4.2. Запитувати і одержувати у встановленому порядку від керівників виконавчих органів селищної ради інформацію, необхідну для виконання покладених на відділ функцій.
4.3. Вимагати від виконавців дотримання якості і встановлених строків підготовки інформації, що подається до відділу.
4.4. Взаємодіяти з питань, що належать до компетенції відділу, із структурними підрозділами ради, підпорядкованими організаціями, державними органами та органами місцевого самоврядування, іншими підприємствами, установами та організаціями, а також громадянами.
4.5. Брати участь у конференціях, семінарах, нарадах та інших заходах з питань управління персоналом та організаційного розвитку.
4.6. Організовувати проведення семінарів, нарад та інших заходів з питань, що належать до компетенції відділу.
4.7. Обробляти персональні дані фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених завдань;
4.8. За дорученням селищного голови представляти Глибоцьку селищну раду в інших органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до компетенції відділу.
V. Організація роботи
5.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади селищним головою у встановленому законодавством порядку, у разі тимчасової відсутності начальника Відділу (відрядження, відпустки, тимчасової втрати працездатності, тощо) виконання його обов’язків покладається на головного спеціаліста Відділу, а у разі відсутності головного спеціаліста відділу обов’язки покладаються на начальника відділу.
5.2. Начальник здійснює керівництво діяльністю відділу та несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, реалізацію його повноважень.
5.3. Посадові обов’язки, права, кваліфікаційні вимоги та відповідальність працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються селищним головою.
5.4. Посадові особи відділу зобов’язані:
- дотримуватися правил запобігання та врегулювання конфлікту інтересів відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»;
- вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;
- повідомляти письмово селищного голову, не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів;
- не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів, вживати заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.
5.5. Покладання на відділ обов’язків, не передбачених цим положенням, і таких, що не стосуються питань служби в органах місцевого самоврядування та кадрової роботи, не допускається.
5.6. Відділ забезпечується приміщенням, телефонним зв’язком, засобами оргтехніки та доступу до мережі Інтернет, відповідно обладнаними місцями для зберігання документів.
Глибоцький селищний голова
Григорій ВАНЗУРЯК